Μπρεκάση

Ούτε συνάδελφός της ήμουνα, ούτε την ήξερα προσωπικά. Την ψήφισα όμως.

Για τον θάνατό της έμαθα τηλεφωνικά από τον κοινό μας φίλο τον Βασίλη, που παρ’ ότι διαφωνούσαν πολιτικά, της είχε απεριόριστη εκτίμηση. Το tweet που έκανα για το χαμό της μου φάνηκε λίγο και αποφάσισα να ανασύρω από το αρχείο μου μια ομιλία της σε εκδήλωση που είχα παρακολουθήσει στα γραφεία της “Αντίπερα Όχθης” της ΚΟΕ με αφορμή το θέμα της Siemens.

Ψηφιακά, τουλάχιστον δεν έχει πεθάνει.

Υ.Γ. Λυπάμαι που άλλοι φίλοι Blogger και μη, δεν μπορεσαν να βρουν καλύτερο link για την είδηση του θανάτου της. Ήταν το λιγότερο, ακατάλληλο.

6 σκέψεις σχετικά με το “Μπρεκάση

  1. Χτες το βράδυ το έμαθα. Δεν την γνώριζα προσωπικά, μου ενέπνε όμως πολύ μεγάλο σεβασμό.
    Το καλοκαίρι έφυγε από την ίδια αρρώστια και ο Μηνάς Ζουριδάκης (http://panokato.blogspot.com/2009/07/blog-post_15.html), πολύ αγαπημένος μου άνθρωπος και αγωνιστής της ΚΟΕ.

  2. Ούτε εγώ την ψήφισα. Από ένα ιστολόγιο έμαθα το χαμό της. Τη γνώρισα σε μία συνάντηση στη Νεάπολη, μέσα στις αυτοδιοικητικές μου ανησυχίες, αλλά δεν πε΄ριμενα τέτοια κατάληξη.

  3. Παράθεμα: Για την Μπρεκάση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑