Αυτό είναι ερευνητική δημοσιογραφία

Και προφανώς δεν εννοώ εμένα.

Παραμονές των βουλευτικών εκλογών του 2007 είχαμε ξεκινήσει και πάλι το θεματικό Frappelections. Ως συνήθως ξετινάζαμε κάθε υποψήφιο και κάθε τους λόγο και κίνηση. Τότε είχα αποφασίσει να ασχοληθώ με έναν, που για κάποιο λόγο δεν μου καθόταν καλά. Πες εξ’ αιτίας της clean cut face του, εξ’ αιτίας της συνεργάτιδας του δημοσιογράφου, δεν ξέρω.

Έτσι λοιπόν πήρα το βιογραφικό του και είπα να το «ξεσκονίσω» λιγάκι. Αφού του έσυρα ότι του έσυρα έλαβα και ένα σχόλιο του φίλου μου του Black Pearl ο οποίος στην πρώτη παράγραφο μου έλεγε :

«Argos κάνεις λάθος. Ο Κώστας είναι πολύ αξιόλογο παιδί, τον έχω γνωρίσει από κοντά. Λίγοι έχουν στην πολιτική της Θεσσαλονίκης το μυαλό και την εξυπνάδα του Μαργαρίτη. Πιστεύω οτι όχι μονο αξίζει να μπει στη Βουλή (επιφυλλάσομαι να κρατήσω μυστική την ψήφο μου που δεν συμβαδίζει απαραίτητα με τη κρίση του συγκεκριμένου προσώπου) αλλά και να ίσως να γίνει δήμαρχος.»

Την Κυριακή ο ΙΟΣ στην «Ελευθεροτυπία» απόδειξε την εξυπνάδα του πολιτικού, αποκαλύπτοντας ότι ο υπεύθυνος για κομμάτι της παιδείας είχε μαϊμού πτυχίο!!!

Ελπίζω να μην κατέβει για δήμαρχος, εδώ που τα λέμε να μην κατέβει για τίποτα

Update : Ο κ. Μαργαρίτης περνά στην αντεπίθεση με συνέντευξη τύπου σήμερα. Παράλληλα όμως αφαίρεσε από το βιογραφικό του το επίμαχο πτυχίο αλλά όχι και το ανυπόστατο :

«Υπεύθυνος Σύνταξης Πολιτικού Ρεπορτάζ στις Εφημερίδες “Μακεδονία” και “ Νέα Μακεδονία”.»

14 σκέψεις σχετικά με το “Αυτό είναι ερευνητική δημοσιογραφία

  1. Καλείς ως έγκυρη δημοσιογραφική πηγή και αξιόπιστη «ερευνητική δημοσιογραφία» τους ανθρώπους-φερέφωνα του Θανάση Τεγόπουλου, ενός μισανθρώπου (ναι και το λέω γιατί έχω δει και τα μούτρα του από κοντά), που έδιωξε το Φυντανίδη από την Ελευθεροτυπία και μαζί με τη κόρη του διαλύσαν την εφημερίδα που έφτιαξε ο Κίτσος το 1975. Για να μη γράψουμε ξανά για το σκάνδαλο των τελευταίων ετών με τους ανθρώπους των extra της εφημερίδας που έμεινα απλήρωτοι για τις εκδοτικές τους δραστηριότητες (βλ. Σκανδαλο Τεγόπουλος – Μανιατέας στο Indymedia Athens).

    Οι τύποι αυτοί να σου θυμίσω είναι οι ίδιοι που έβγαλαν πριν από μερικούς μήνες την αξέχαστη φωτογραφία του Τριανταφυλλόπουλου με τον Καραμανλή στο εξώφυλλο, την περίοδο που ο δεύτερος ήταν αξιωματική αντιπολίτευση με λεζάντα «Ο κύριος Μ. σε στιγμές σκληρής αντιπολίτευσης».

    Αν δε, δε το θεωρείς τόσο σημαντικό, εγώ προσωπικά σταμάτησα από τότε να αγοράζω αυτή την εφημερίδα και ποτέ δεν ασχολήθηκα, ούτε καν με τους τίτλους της.

    Όσο για την ταμπακέρα, τον Κώστα, είναι πολύ εύκολο να κρίνεις και να κατακρίνεις κάποιον χωρίς να τον έχεις γνωρίσει προσωπικά. Εγώ ναι, θα προτιμούσα φίλε μου ένα Μαργαρίτη για δήμαρχο, ότι πτυχίο και να έχει, μαϊμού – ξεμαϊμού, παρά άλλους από τη Ν.Δ. … για τους οποίους αν θέλεις βγάζουμε όλοι τι είναι και σε ποιες secular οργανώσεις ανήκουν (με τις πτυχιάρες τους).

    Κλείνοντας, θα ήθελα όπως είχα γράψει και παλιότερα να μου πεις 1, όχι πολλούς, έναν που να αξίζει για δήμαρχος σε αυτή τη παλιόπολη για να τον στηρίξω. Αλλά όχι ρε φίλε τον Καθηγητάρα της Ιατρικής με τη μισθάρα 1.500+ ευρώ που εκ του ασφαλούς κάνει αντιπολίτευση και θόρυβο. Έλεος.

    Υ.Γ. Για το πόσο καλά ελέγχει τις πηγές της η Ε καλύτερα να ρωτήσεις κάποιον δημοσιογράφο από τη Θεσσαλονίκη που είχε εμπλέξει στις εκλογές του 2006 την οικογένεια μου και μετά ζήτησε συγγνώμη. (Τι να σου κάνει βέβαια εκ των υστέρων μια συγγνώμη – τη ζημιά την έκανε…)

  2. Περί ταμπακιέρας όπως λες, δε λες και τίποτα.
    Το πτυχίο είναι ή δεν είναι μαϊμού.
    Αν είναι τότε πρέπει να εξαφανιστεί από το δημόσιο βίο της πόλης και τη χώρας.
    Και αν δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλος ικανός για δήμαρχος.

    «με τη μισθάρα 1.500+ ευρώ»
    Τώρα κάνεις πλάκα ή μιλάς σοβαρά. Δεν κατάλαβα. Τα 1500 ευρώ είναι μισθάρα;;;;

  3. Στα κοντά τρία χρόνια που ασχολούμαι με το μπλόγκινγκ έχω διαβάσει πολλές υποκειμενικές και αβάσιμες απόψεις. Αλλά το να προτιμάει κανείς έναν απατεώνα για δήμαρχο από έναν Καθηγητή Πανεπιστημίου που παίρνει μία μισθάρα (!!!!!) των… 1500 ευρώ (γουάου), ε, αυτό δεν περίμενα να το διαβάσω. Αλήθεια, ο απατεώνας τί μισθό παίρνει, χάρη στην κομπίνα του;

  4. Φίλε μου δεν στηρίζω την εφημερίδα αλλά το κείμενο. Κάτι κατάλαβες λάθος. Ούτε φίλος του Τεγόπουλου είμαι ούτε κανενός εκδότη.
    Σε ότι αφορά στην ταμπακέρα, ότι είχα να πω για το δημόσιο πρόσωπο που κατέβαινε υποψήφιος τότε το είπα, απλά τώρα εκ των υστέρων διαπιστώνω ότι αυτό που δεν μου πήγαινε καλά με τον συγκεκριμένο υποψήφιο είχε τελικά κάποια βάση.
    Μπορεί τον καθηγηταρά της Ιατρικής ούτε για γιατρό μου θα τον ήθελα, όχι για δήμαρχο αλλά σίγουρα αυτόν που λέει ότι είναι κάτι άλλο και το αποδεικνύει με τον τρόπο που περιγράφει ο Ιός, ούτε για συμπολίτη μου θα τον ήθελα

  5. θα προτιμούσα φίλε μου ένα Μαργαρίτη για δήμαρχο, ότι πτυχίο και να έχει, μαϊμού

    Σωστός! Κι εγώ προτιμώ έναν ξεκάθαρο serial killer απ’ αυτούς που μας δολοφονούν με το γάντι, τα αιωρούμενα σωματίδια και τις Γιορτές Αγγέλων…

    Hannibal Lecter for Mayor!

  6. @black pearl:
    σορρυ κιόλας, αλλά με προσωπικές προτιμήσεις θα διαλέγουμε δήμαρχο ή διευθυντές οργανισμών?

    το να διοικείται ένας κρατικός οργανισμός που επιβλέπει τα της ιδιωτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας από έναν άνθρωπο που δεν έχει το θάρρος να πει οτι δεν έχει μεταπτυχιακό, και μάλλιστα προβαίνει σε απάτη μιας και ούτε σπούδασε ούτε πάλεψε για αυτό το μεταπτυχιακό δεν ειναι τελείως τραγελαφικό?

    όσο για το αν φταίνε η δεν φταίνε τα «φερέφωνα» της «Ε» ας βγεί ο κος μαργαρίτης να μας δείξει την μεταπτυχιακή του εργασία μαζί με στοιχεία του επιβλέποντος καθηγητή για να ..τσακίσει τα παπαγαλάκια!

    ΥΓ: για άλλη μια φορά να σου θυμίσω οτι οι παρωπίδες δεν κάνουν καλό. είτε τις έχεις γνωρίσει προσωπικά είτε όχι!

    ΥΓ2: ο καθηγητής Ιατρικής δηλαδή πιστεύεις οτι τα πήρε τα πτυχία του με τον ίδιο τρόπο με τον Κο.Μαργαρίτη? και για αυτό του δίνει το πανεπιστήμιο 1500Ευρώ ? Τα έχετε ισοπεδώσει όλα (οι της ΝΔ!!)

  7. O ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ, ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ;

  8. «ΜΗΠΩΣ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ;»
    Όχι. Αν την άκουσες μπορείς να μας μεταφέρεις τις εξηγήσεις;

  9. Λοιπόν αυτά γράφει ο κ. Μαργαρίτης στο site του:
    «Στο CUNY: College of Staten Island σπούδασα Αγγλική Φιλολογία. Το 1995 ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με το μεταπτυχιακό μου στη διοίκηση επιχειρήσεων στο Shelbourne University, που λειτουργούσε τότε ως open university. Το 2003 η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission) στις ΗΠΑ ανακάλυψε οικονομικά συμφέροντα που κρύβονταν πίσω από επιχειρηματίες-μετόχους σε εκατοντάδες ιδιωτικά πανεπιστήμια όλου του κόσμου. Ένα από αυτά είναι και το Shelbourne University. Τα προβλήματα αυτά δε μπορούσα να τα γνωρίζω εγώ 13 χρόνια πριν, όταν τελείωνα το μεταπτυχιακό μου. »

    Έκανα μια μικρή έρευνα στο www. Μέχρι και η wikipedia έχει το Shelbourne University στα πανεπιστήμια απάτη. H FCT (που αναφέρει και ο λεγάμενος) έχει κλείσει το domain «www.henryheston.com.cnchost.com (domain containing sites for the University of Devonshire, Glencullen University, Harrington University, and Shelbourne University)»
    Όλα τα παραπάνω είναι φυσικά πανεπιστήμια απάτη.
    Οι γελοίες εξηγήσεις του κ. Μαργαρίτη είναι φυσικά ελλειπείς. ΄Ακου εκεί «ανακάλυψε οικονομικά συμφέροντα που κρύβονταν πίσω από…» . Και ποια είναι αυτά τα οικονομικά συμφέροντα άραγες;;; Μιας και ξέρει την FCT φαντάζομαι θα έχει ενημεφωθεί και για τα οικονομικά συμφέροντα που αυτή ανακάλυψε. Γιατί δεν μας τα λέει;

  10. Επειδή μπορεί ο κ. Μαργαρίτης να έπεσε και ο ίδιος θύμα απάτης (πράγμα που βέβαια δεν φαίνεται από τις εξηγήσεις του) και να γλιτώσουμε μυνήσεις, αφαίρεσε αν θέλεις την τελευταία πρόταση από το προηγούμενο σχόλιό μου.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑