Take Five

Ο Zpi με προσκάλεσε/προκάλεσε στο παιχνίδι των πέντε και τώρα πρέπει να ανταποκριθώ.

1. Τελευταία φορά που σήκωσα χέρι σε άνθρωπο ήμουν 14 χρονών στα Γρεβενά και ακόμα το μετανιώνω.

2. Το χιούμορ και ορισμένες φορές ο κυνισμός με βοηθάνε να ξεπεράσω τις όποιες άσχημες στιγμές, το κακό είνια ότι τα ίδια δεν αφήνουν ήσυχους τους άλλους

3. Οι φίλοι μου είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Από την άλλη αυτοί αυτοί αναρωτιούνται τι είδους κομμάτι. Ανησυχούν μήπως είναι φαγώσιμο…

4. Δεν πίνω πολύ νερό. Φοβάμαι μήπως σκουριάσω. Από την άλλη έχω ακούσει ότι το αλκοόλ κάνει θαύματα.

5. Αν θέλεις να κάνω κάτι που είσαι σίγουρος ότι δεν θα το κάνω, ζήτα μου επίμονα το αντίθετο. Έτσι το 98 εξ’ αιτίας ενός παπάρα Πασόκου ψήφισα την δεύτερη Κυριακή Παπαγεωργόπουλο και από τότε πασχίζω να εξιλεωθώ με κάθε τρόπο.

Με την σειρά μου καλώ και εγώ να ξεμπροστιάσουν τον εαυτό τους οι Όνειρος (δεν τον πρόλαβα), Νίκο Γενημάκη, Mave, Poetic Justice, Θοδωρή Γούτα και τον Crazy monkey.

12 σκέψεις σχετικά με το “Take Five

  1. ΕΧΕΙΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ??????????

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΜΑΘΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ?

    (ΟΤΙ Ο ΟΝΕΙΡΟΣ ΕΧΕΙΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΛΩΤΑΡΧΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ?)

  2. Βλέπεις όμως ότι με ξεμπροστιάζω. Ζητώ ταπεινά την συγνώμη σας. Κάνω ότι μπορώ για να αποτινάξω την ντροπή από πάνω μου. Ήθελα να τον δω, τον Πασόκο, με παγωμένο το χαμόγελό του, αλλά μετά πάγωσε το δικό μου, για 8 +4 χρόνια.
    Και να φανταστείς την πρώτη Κυριακή ψήφισα Βούγια που δεν ήταν δεξιός ή ΠΑΣΟΚ χαχαχα. Μετά έμαθε και το άλλο μ ετον Τοτό.

    Όχι ΆΝεμε ο Όνειρος όταν ψήφισε τον Παναγιώτη δεν ήταν Πλωτάρχης. Ένας απλός, φέρελπις Σημαιοφόρος ήταν…

  3. Τον Ψωμιάδη ποτέ’ άλλους που το μετάνιωσα, όμως, εννοείται (λες κι είχαμε συχνά σοβαρές επιλογές στη Θεσσαλονίκη).

  4. Βρε δεν ντρέπεσαι καθόλου! Με παρέσυρες πάλι σε σκοτεινά παίγνια παρά τη θέλησή μου…

    Κάπου πήρε τ’αυτί μου για ειδικό υγρό κατά της σκουριάς 😉 Babajim λέγεται 😀

  5. αντε να δομε που θα βγεί αυτή η ιστορία….
    πάντως χαίρομαι που ήρθε από άνθρωπο που δεν το περίμενα , χαχαχα!!!

  6. ah, τι σχέση έχει το 5 ? εγώ για το τρία ανησυχούσα, μήπως εκεί που περιμέναμε για τα φαγητά εκανες καμια κίνηση και καταβρόχθιζες τον angel … ήξερα ότι ήμουν ο επόμενος!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑