Σα βγεις στον πηγαιμό για την Αθήνα

toll

φρόντισε να έχεις αρκετά ευρώ μαζί σου.

Είχα διαβάσει, η αλήθεια είναι στα γρήγορα, το κεντρικό κομμάτι του Φώτη Κουτσαμπάρη στην «Μακεδονία» στις 02/04, αλλά δεν έδωσα σημασία. Χρειάστηκα να κάνω το μισό περίπου ταξίδι, χτες, ως το Βόλο για να καταλάβω πόσο μαλάκες μας θεωρούν.

Εκτός της αύξησης των διοδίων, ενεργοποιήθηκαν και σταθμοί που ήταν ελεύθεροι. Στα Τέμπη π.χ. πηγαίνοντας προς την Λάρισα περνούσες χωρίς να πληρώνεις και αντίστοιχα στην Λεπτοκαρυά δεν πλήρωνες όταν πήγαινες προς Θεσσαλονίκη. Αυτό δεν ισχύει πια όπως βλέπουμε και στην φωτογραφία.

Το πήγαινε-έλα στο Βόλο στοιχίζει 50€ η βενζίνη συν 16€ τα διόδια. Το χειρότερο όμως είναι ότι πληρώνουμε διόδιο διπλά για δρόμο που δεν έχει γίνει. Το τμήμα Λεπτοκαρυά – Τέμπη για το οποίο χρειάστηκα 20 λεπτά με βροχή για να διανύσω το πληρώνω με αλάχιστο τμήμα του καινούργιο. Δηλαδή πληρώνω για να το κατασκευάσουν και όχι αφού το έχουν κατασκευάσει.

Μ’ αρέσει ότι αυτός ο ίδιος πρωθυπουργός που υπέγραψε την παραχώρηση των διοδίων στην εταιρία-κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”  (“Hochtief PPP Solutions GmbH” (35%), “Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.” (20%)-των συμφερόντων του εκδότη των εφημερίδων “Έθνος” και “Πρώτο Θέμα” κ. Γιώργου Μπόμπολα- “J & B Άβαξ Α.Ε.” (16,25%), “Vinci Concessions S.A.” (13,75%), “ΑΕΓΕΚ” (10%) και “Αθηνά ΑΤΕ” (5%), όπως αντιγράφω από το άρθρο της «Μακεδονίας») ήταν ο ίδιος που όταν κατάπινε τους γύρους και τα σουβλάκια στον Μπαϊρακτάρη, μιλούσε για νταβατζήδες.

Αν η εταιρία  είναι «νταβατζής» και το έργο η «πουτάνα» και εμείς οι υποχρεωτικοί «πελάτες», πως λέγονται αυτοί που παραχωρήσανε την «πουτάνα» στους «νταβατζήδες»;

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Σα βγεις στον πηγαιμό για την Αθήνα

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑