jump to navigation

Εξηγώντας τα ανεξήγητα Φεβρουαρίου 26, 2015

Posted by argos in emigration, Άτιμη Κοινωνία, Politics.
Tags: , ,
trackback

Τον τελευταίο καιρό λόγω κάτι καινούργιων γνωστών έχω βρεθεί σε αρκετές εκδηλώσεις των Die Linke στην Βρέμη. Κάθε φορά διαπιστώνω όλο και νέα πράγματα για μένα.

IMG_2847-2

Χτες υπήρχε εκδήλωση διοργανωμένη από το κόμμα ων Die Linke και με κύριο ομιλητή Έλληνα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ σε ένα γραφείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που λεοτπυργεί στο κέντρο της Βρέμης. Τον ομιλητή Γιώργο Χονδρό παρουσίασε η τοπική βουλευτής της Βρέμης (η Βρέμη είναι και ξεχωριστό κρατίδιο στην Γερμανίς) Kristina Vogt. Η συζήτηση έγινε στα άπταιστα γερμανικά και ο κ. Χονδρός προσπάθησε να περάσει την γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ για συμμαχίες και παράλληλα να εξηγήσει την συνεργασία με του ΑΝΕΛ αλλά και την επιλογή του Πάκη για την θέση του προέδρου. Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν τι είπε, είπε περίπου τα ίδια όπως πριν λίγες μέρες στην Αυστρία.

Αυτό μου έκανε όμως ιδιαίτερη εντύπωση δεν ήταν η ίδια η κουβέντα, όσο η παρουσία μιας κυρίας που κάνοντας ερώτηση δήλωσε ότι είναι μέλος του SPD και ενός κυρίου που εμφανώς, από τις ερωτήσιες και αντιδράσεις του, ήταν μέλος είτε του AfD είτε κάποιου άλλου πιο δεξιού από το CDU κομματικού σχηματισμού. Μου έκαναν εντύπωση γιατί δεν θα μπορούσα να φανταστώ στην Ελλάδα σε εκδηλώσεις ενός κόμματος να εισχωρούν μέλη άλλων κομμάτων όπου δηλώνουν ξεκάθαρα την ιδιότητά τους και κάνουν και ερωτήσεις. Πολιτισμός

Η κυρία του SPD αν και απλό μέλος δήλωσε μέσα σε όλα ότι το «συνέταιρός» μας στην Ελλάδα ήταν το ΠΑΣΟΚ αλλά μετά από όλα τα γεγονότα (διαφθορά κλπ) κανονικά πρέπει να είσαστε εσείς οι άνθρωποί μα ςστην Ελλάδα. Ρε μπας και κάτι ξέρουν οι Γερμανοί;

Με το πέρας της εκδήλωσης, ως γνωστός κάφρος πήγα και του την έπεσα. Με αντιμετώπισε τελείως φιλικά αλλά ταυτόχρονα και απίθανα παλαιοκομματικά. Αυτό το συγκαταβατικό ύφος και η σιγουριά τύπου «Μην ανησυχείς. Όλα θα τα κάνουμε. Ξέρουμε εμείς». Γυρνώντας στους φίλους μου πέτυχα την Αλίνα, διδακτορική φοιτήτρια στο πανεπιστήμιο της Βρέμης, να «μαλλώνει» με τον τύπο του AfD και ο οποίος μόλις με είδε μου είπε «I want Europe to divorce Greece» δεν ήξερα τι έγινε αλλά του απάντησα «Και εγώ αλλά θα πρέπει να μας πληρώσετε, έχουμε την πατέντα για το όνομα» δεν κατάλαβε και βιαστικά έφυγε συνεχίζοντας το τροπάρι του.

541817_10151414330875627_324312910_n

Η συνέχεις μας βρήκε σε μια γερμανική μπυραρία στην Böttcherstraße στην STÄNDIGE VERTRETUNG (StäV) όπου κυριαρχούν φωτογραφίες πολιτικών στους τοίχους. Για κάποιο λόγο, έτσι όπως καθίσαμε μας περικύκλωναν κυρίως φωτογραφίες του CDU. ΣΤο μακρύ τραπέζι που κάτσαμε από την μια μεριά βρέθηκαν οι Γερμανοί, η βουλευτής, μια πασιονάρια νεραρή των Die Linke, ένα μέλος του κόμματος κοντά στην σύνταξη και η γυναίκα μου. Δίπλα της εγώ μετά ο Χονρός και μετά οι δυο ΕΛληνίδες φίλες και ο Καταλανός φίλος της μιας ελληνιδας. Αφού συνεχίσαμε την συζήτηση με μένα κάφρο και με τον Χονδρό να αμύνεται πάρα πολύ καλά, τον άφησα να μιλήσει με την ΕΛληνιδα των Die Linke και ασχολήθηκα με την γυναίκα μου. Απελπισμένη με τρόπο μου εξηγησε ότι δεν ήταν σε θέση να παρακολουθήσει την συζήτηση των Γερμανών συντ΄ροφων που μιλούσανε για πρόσωπα και πράγματα που δεν ήξερε και τελικά κατέληξε να μιλάει για την χρήση της λέξη Genossen όπου αντι να πάρει μια απλή απάντηση κατέληξε να ακούσει διάλεξη. Για χιούμορ δεν συζητάμε, απελπίστηκε η γυναίκα μου.

Ενώ την άκουγα και προσπαθούσα να μην γελάσω φωναχτά, στ αριστερά μου άκουγα την σουρεάλ συζήτηση, όπου ο Χονδρός προσπαθούσε να ψήσει την Σοφία να δημιουργήσει ομάδα ΣΥΡΙΖΑ στην Βρέμη και στις εκλογές του Μαΐου να κατέβει ως υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ. Η Σοφία ήταν υποψήφια με τους Die Linke  για τις ευρωεκλογές και είναι ήδη υποψήφια για τις τοπικές εκλογές του Μαΐου. Πραγματικά μου είχανε λείψει τέτοιες συζητήσεις χωρίς νόημα. και ενώ η ώρα περνούσε και εγώ διασκέδαζε, ενώ οι σερβιτόσοι μόνο που δεν είχανε βάλει τις πιτζάμες για να μας διώξουν, πέτυχα και το καλύτερο. Η Vogt ήρθε πάνω από το κεφάλι μου και μιλώντας στον Χονδρό εξηγούσε τα κοινά σημεία της Βρέμης με την Ελλάδα και κυρίως σε ότι αφορά το χρέος, την λιτότητα την φτώχεια αλλά και άλλους κοινωνικούς δείκτες. Εκείνη την στιγμή αντιλήφθηκα ότι ενώ ο Χονδρός ήρθε για να προωθήσει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και να δημιουργήσει συμμαχίες, δεν μπήκε στον κόπο να μάθει τια ακριβώς συμβαίνει εδώ. Ολόκληρη η ομιλία του θα μπορούσε να είναι διαφορετική και πολύ πιο ενδιαφέρουσα.

Θα ήταν πολύ καλύτερο μαζί με τα ταξίδια και τις ομιλίες να υπάρχει και νέας σχεδιασμός, έτσι ώστε να υπάρχουν και αποτελέσματα μετά τις εκδηλώσεις. Γενικά ο σχεδιασμός χρειάζεται παντού.

