jump to navigation

Ο Φορτηγατζής Αυγούστου 20, 2012

Posted by argos in emigration, Άτιμη Κοινωνία, personal.
trackback

Ουπς! Ευκαιρία. Γαμάτη αγγελία για δουλειά. Εμένα είχαν στον νου τους όταν την γράφανε; Καλά ,είναι ένα θέμα η γνώση των γερμανικών αλλά οι τύποι έχουν και πελάτες εξωτερικό. Δεν χάνω τίποτα.

Με αυτές τις σκέψεις την Τρίτη το βράδυ έστειλα βιογραφικό και όλα τα σχετικά σε έναν κεφαλοκυνηγό στη Βρέμη. Δώδεκα ώρες αργότερα είχα τηλέφωνο με το οποίο μου κλείνανε ραντεβού την Παρασκευή στις 11 το πρωί, για να συζητήσουμε για την δουλειά. Τετάρτη και Πέμπτη μάλωνα με την γυναίκα το τι θα φορέσω. τελικά πέρασε το δικό μου🙂

Την Παρασκευή στις 10 ήμουν στην Βρέμη έτοιμος να τους πείσω ότι τα γερμανικά μου είναι πολύ καλά για ον ένα χρόνο που είμαι εδώ και ότι μέρα με την μέρα βελτιώνονται. Έντεκα παρά δέκα ήμουν στο γραφείο τους και έντεκα παρά πέντε με δεχτήκανε. Συζητήσαμε, στα γερμανικά μόνο, για την δουλειά και για το βιογραφικό μου. Ο τύπος εξέφρασε αμφιβολίες για το αν θα μπορούσα να τα καταφέρω ως προς την γλώσσα και εγώ προσπάθησα να τις διασκεδάσω λέγοντας ότι είχα προετοιμάσει στο μυαλό μου. Τελικά με ρώτησε αν θα είχα πρόβλημα να πάρω μια άλλη δουλειά στην ίδια εταιρία με προοπτική την επόμενη χρονιά να περάσω στην συγκεκριμένη θέση. Του απάντησα ότι δεν έχω πρόβλημα αρκεί να τα λεφτά να είναι αυτά που θέλω και να υπάρχει και η προοπτική. Με καθησύχασε και για τα δυο και άρχισε την συζήτηση για την Ελλάδα. Του απάντησα όσο πιο καλά μπορούσα και μετά μου πέταξε :

«Δεν μοιάζεται με ΙΤ Manager»

Ωπα λέω και με τι μοιάζω; πως μοιάζουν οι ΙΤ στην Γερμανία;

«πιο πολύ με φορτηγατζή, Εννοώ τα δάχτυλά σας δεν είναι λεπτά όπως των ΙΤ όπως και ο σωματότυπός σας…»

Ωπα ξαναλέω. Τι κάνει ο μαλάκας μου την πέφτω για το πως μοιάζω; Δεν ξέρει ότι μπορεί να μπλέξει άσχημα; ρε μπας και είναι τεστ;

Του λέω είναι επειδή οι Έλληνες ΙΤ εκτός από το να μανατζάρουν κουβαλάνε και κανα υπολογιστή.

Πετάγεται και η βοηθός του και μου λέει:

«ναι και το χρώμα στο πρόσωπό σας…»

Γκαπ. Τι έγινε ρε παιδιά; Την φωτογραφία μου δεν την είχανε δει στο βιογραφικό μου; Δεν διαβάσανε ότι έρχομαι από τον νότο και εδώ όταν μας βλέπει ο ήλιος μαυρίζουμε ενώ αυτοί κοκκινίζουνε;

Την κοιτάω και τις λέω «τι να κάνουμε; ήμουν στην Ελλάδα με 46 βαθμούς»

γελάει

Ο άλλος συνεχίζει οπότε και του το κόβω λέγοντας «σε τελική ανάλυση δεν παίζω πιάνο και δεν χρειάζομαι λεπτά δάχτυλα»

Το σταματά και με ρωτά αν έχω φιλοδοξίες για κάποιον άλλο τομέα ή μόνο για ΙΤ

Είπα να του απαντήσω για φορτηγατζής αλλά το συνέχισα  ήρεμα, Τέλειωσε η κουβέντα και έφυγα. Έντεκα και είκοσι.

Έξω προσπαθούσα να συνηδειτοποιήσω αν έκανα καλά που δεν έπαιξα το παιχνίδι του ή αν έπρεπε να του χώσω κανα-δυο σφαλιάρες.

Αποφάσισα ότι καλά έκανα μια και δεν βοηθούσε την δουλειά του η ρτσιστική του επίθεση, εκτός και αν ήταν τεστ. Σοβαρό λόγο για να με κόψει είχε έτσι και αλλιώς. Από την άλλη είναι δύσκολο να προσβάλλεις με ρατσιστικά σχόλια κάποιον που έχει σύμπλεγμα ανωτερότητας🙂

Σήμερα μου στείλανε mail. Δεν τους κάνω για την θέση αλλά ζητάνε αν μπορούνε να με χρησιμοποιήσουνε για άλλους πελάτες.

Πιθανόν σε εταιρίες logistics στα φορτηγά τους…

Σχόλια

1. messed up - Αυγούστου 20, 2012

Γουατ!!!
Να τους κάνεις μήνυση! Σιγά μην τους αφήσεις έτσι!!
Να τους κάνεις μήνυση!

argos - Αυγούστου 20, 2012

Πιστή μου αναγνώστρια, η μήνυση δεν είναι λύση

messed up - Αυγούστου 20, 2012

…είπα να μην σε ωθήσω στη βία… αλλά και με ξύλο συμβιβάζομαι!

2. thanos koukoulis (@thanosk) - Αυγούστου 20, 2012

Κανονικά έπρεπε να τους κάνεις ρόμπα αναφέροντας την εταιρία. Όχι μήνυση αλλά ένα γράμμα σε μια τοπική εφημερίδα θα τους έκανε πολύ μεγαλύτερο κακό. Αλλά …

argos - Αυγούστου 20, 2012

ακριβώς «Αλλά…»

3. lifeable - Αυγούστου 21, 2012

Κάνε υπομονή to be in the game… Εδώ, πριν 15 μήνες που έψαχνα εγώ με απόρριψαν λόγο τσιγάρου. Άλλωστε, έχει ήδη ανακαλυφθεί ο τροχός, κι ως γνωστόν, «θα γυρίσει ο τροχός…» κλμρ απ’ τα πάτρια

4. lamprosdavis - Αυγούστου 27, 2012

Καλά ρε ΜΕΓΑΛΕ!!!
Αυτό ειναι το επιπεδό σου.
Ο άνθρωπος ήθελε απλώς να κάνει σωστά τη δουλειά
Γιατί να φταίει αυτός ως ρατσιστής και ΟΧΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ???????????????????????

5. MAT - Αυγούστου 29, 2012

Φουλ προβιταμίνη D, με δυνατότητες για ξεφόρτωμα του φορτηγού, αφού έκανε απομακρυσμένη συντήρηση του server της εταιρίας από τον υπολογιστή του φορτηγού. Ο ΤΕΛΕΙΟΣ φορτηγατζής.

Αχ θα τραβούσες το κορδόνι της κόρνας και για λόγου μας.

Αδιαφόρησε ως πιο ανώτερο ον.

6. Christideli - Αυγούστου 29, 2012

χαχαχαχαχα είχα καιρό να γελάσω έτσι, να ‘σαι καλά ρε Τζήρο, φορτηγατζή…


Sorry comments are closed for this entry

