jump to navigation

Τι έμαθα από το BBC Απριλίου 16, 2012

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, μνήμες, Politics.
trackback

Η είδηση είνια παλιά και από όσο μπόρεσα να διαπιστώσω και η διάψευση είναι παλιά. απλά σήμερα ανέδειξε το θέμα το BBC σε ένα άρθρο του για τους μύθους που κυκλοφορούνε στις χώρες τις κρίσης.

Στα αυτιά μου η όλη υπόθεση είχε φτάσει με 2 εκδοχές, η μια για την Λάρισσα με την πόλη που έχει τα περισσότερα Καγιέν και η άλλη ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν τα περισσότερα Καγιένα της Ευρώπης ή κάτι τέτοιο. Δεν ασχολήθηκα με το θέμα, κυρίως γιατί μας είχα ικανούς για κάτι τέτοιο αλλά περισσότερο επειδή είναι γνωστά τα Greek Statistics. Κυρίως δεν ασχολήθηκα γιατί είχα πολύ πιο σοβαρά προβλήματα.

Σήμερα λοιπόν και μέα από το twitter, ξεκινώντας με ένα tweet του @stratosathens και στην συνέχεια μια συζήτηση με τον @alexGRwords είπα να το ψάξω λίγο.

Η πηγή της διάδοσης φέρεται (από το άρθρο του BBC) να είναι ο καθηγητής του πανεπιστημίου του Warwick κ. Ηρακλής Πολεμαρχάκης. Θα διαπιστώσετε ότι εκτός από το πλούσιο επιστημονικό κομμάτι του βιογραφικού του, ο κ. Πολεμαρχάκης διετέλεσε οικονομικός σύμβουλος του ΠΑΣΟΚ στο διάστημα 2005-2008 και πάνω από όλα οικονομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στο διάστημα 2009-2011.

Στην ανοιξιάτικη έκδοση του 2011 του «Bulletin of the Economics Research Institute» του πανεπιστημίου του Warwick όπου και εργάζεται, ξεκίνησε το άρθρο του, υπογράφοντας με την ιδιότητα του ως καθηγήτη του πανεπιστήμιου αλλά και σύμβουλου της ελληνικής κυβέρνησης, με τίτλο «Credit and crocodile hearts» ως εξής (τα έντονα δικά μου) :

Larissa, with about 250,000 inhabitants, is the capital of the agricultural region of Thessaly in central Greece. A rather faceless locale, but it is the talk of the town in Stuttgart, the cradle of the German automobile industry, and, particularly, in the Porsche headquarters there. The reason? Larissa tops the list, world-wide, for the per-capita ownership of Porsche Cayennes, the pricey SUV. The proliferation of Cayennes is a curiosity, given that farming is not a flourishing sector in Greece, where agricultural output generates a mere 3.2 percent of GNP in 2009 (down from 6.65 percent in 2000) and transfers and subsidies from the European Commission provide roughly half of the nation’s agricultural income. A couple of years ago, there were more Cayennes circulating in Greece than individuals who declared and paid taxes on an annual income of more than €50,000, a figure only slightly above the vehicle’s list price.

Το ίδιο άρθρο εμφανίστηκε και σε μη pdf μορφή, όπου το ενδιάφερον βρίσκεται στα σχόλια :

Χρήστης του επισημαίνει ότι η Λάρισσα χρησιμοποιείται περισσότερο για να δικαιολογηθεί η αγορά Diesel αυτοκινήτου που όμως βρίσκεται στην Αθήνα (27/10/11). Παρακάτω ο Αλέξανδρος Χαλκίδης τον ρωτάει από που έχει στην στατιστική αυτή, θεωρώντας την υπερβολική (28/10/11). Το καλό έρχεται την ίδια μέρα από τον κ. Καρύδη (υποθέτω) ο οποίο παραθέτει ακριβώς τα νούμερα 1570 Πόρσε Καγέν έναντι 160.000 που δηλώνουν πάνω από 50.000 ευρώ εισόδημα. να σημειώσω ότι το άρθρο του BBC μιλάει για 320.000 που δηλώνουν πάνω από 50.000 εισόδημα το 2010. Περίπου 10 μέρες αργότερα (7/11/11)  από τον χρήστη ΚΚέρχεται και το άλλο στατιστικό για το τι θέση κατέχει στις Καγέν η Λάρισσα καταρίπτοντας έτσι όλη την πρώτη παράγραφο, η οποία έγινε viral στην Ελλάδα. Το αποτέλεσμα ήταν στις 12 Δεκεμβρίου  το παρακάτω σχόλιο

Annette Rubery
Please note that the first paragraph of this article has been amended, as the statistics quoted have been found to be inaccurate.
Ο κ. καθηγητής δεν θεώρησε ότι έπρεπε να ανασκευάσει ή βρε αδελφέ να ζητήσει συγνώμη.
Τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν περάσει στο ντούκου αν μόνο τα ελληνικά blog είχαν ασχοληθέι με το θέμα. Ομως δεν ήταν έτσι. Η αγγλική Telegraph σε σχόλιο του αρθρογράφου Ian Cowie τονίζει :
While German car workers may take pride in this evidence of their export success, German taxpayers may be less keen to bail out a nation whose population appears to take such a cavalier approach to paying its fiscal dues. Never mind all that macroeconomic talk about deficit distress, many Greeks are still plainly riding high on the hog.Something can’t be right when the modest city of Larisa, capital of the agricultural region of Thessaly with 250,000 inhabitants, has more Porsches per head of the population than New York or London.
το άνθρο αναπαράχθηκε και αλλού (1 αμερικάνικο site για αυτοκίνητα), σε βελγικό site, στην Ελληνική αλλά Αγγλόφωνη Athens News και μια σειρά από ξενόγλωσσα site που μπορείτε να βρείτε μέσω google από εδώ.
Γιατί το παιδεύω; μα γιατί θυμάμαι μια περίπτωση όπου κινήθηκε γη και ουρανός (δικαιολογημένα κατά την άποψή μου) για το περίφημο e-mail της καταστροφής της ελληνικής οικονομίας τον Μάρτιο του 2011. Αν δεν κάνω λάθος τότε τον βρήκανε τον «διαδοσία». Η υπονόμευση της χώρας στο εξωτερικό ήταν ένα οργανωμένο σχέδιο, αν μπορεί το ΠΑΣΟΚ να οργανώει ποτέ τίποτα, εκτός από προεκλογικές συγκεντρώσεις. Δεν θα περάσω σε ιστορίες συνωμοσίας και σε προδότες, αλλά θα το πάω πιο light. Οι ανίκανοι που εκλέξαμε το 2009 για να αντικαταστήουν τους ανίκανους του 2004 θεωρήσανε ότι το να λένε παντού ότι οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, φοροφυγάδες, ότι παίρνουν σύνταξη στα 40 θα τους διευκόλυνει στο να αποσείσουν τις ευθύνες τις κακοδιαχείρισης από πάνω τους. Ούτε μια στιγμή δεν τους ένοιαξε για την συκοφαντική δυσφήμιση και τις δυσκολίες που ίσως να αντιμετωπίζανε στις συναλλαγές τους με τους ξένους, όσοι Έλληνες δεν ανήκανε σ’ αυτές τις κατηγορίες. Δεν είναι αυτοί που ενώ αναγκαστήκανε να μεταναστεύσουνε για να επιζήσουνε, θα πρέπει κάθε στιγμή να εξηγούνε ότι δεν είναι όλοι στην Ελλάδα βολεμένοι από το κόμμα, το όποιο κόμμα.
Ο κ. Πολεμαρχάκης όχι μόνο παρέθεσε ανακριβή στοιχεία, όπως και οι ελληνικές κυβερνήσεις στην ευρωπαϊκή ένωση, αλλά έδωσε για πάτημα σε όποιον ήθελε να συκοφαντήσει μια πόλη και μια χώρα ολόκληρη. Η λογική ήταν ότι οι ευρωπαίοι φορολογούμενοι δίνουν τα λεφτάκια τους και εμείς τα κάνουμε Καγέν. Δεν ξέρω τι ήθελε να επιτύχει ο κ. καθηγητής με το τερατώδες ψέμα του, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ο κ. Πολεμαρχάκης δεν έχει υποστεί καμία συνέπεια όπως και όλοι αυτοί οι απίθανοι που θέλησαν ή θα θελήσουν στο μέλλον να μας σώσουν κάνοντας την μια μαλακία πίσω από την άλλη.
Παρόμοια περίπτωση, περιορισμένη όμως, έμαθα ότι υπήρξε και κατά την συνάντηση του ΣΕΠΕ με εκπροσώπους της Bitcom στην εκδρομή του πρώτου στην έκθεση πληροφορικής του ΑΝόβερου CEBIT. Σε υποτιμητική παρατήρηση του μέλους του ΔΣ της Bitcom, όπου είπε ότι δεν συνεργάζονται με τους Έλληνες γιατί δνε γνωρίζουν αγγλικά, δεν βρέθηκε κανένας, από τους επίσημους, να του πει ότι αν ήταν έτσι, οι ούνοι φίλοι του που κατεβαίνουν για διακοπές σκατά θα τρώγανε. Στα σοβαρά πάντως ο πρόεδρος του ΣΕΠΕ και εκλεκτός του ΠΑΣΟΚ για την θέση του προέδρου της ΔΕΘ κ. Τζήκας δεν είχε να πει τίποτε. Πιθανόν γιατί τα αγγλικά του δεν είναι καλά και δεν θα κατάλαβε, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να θεωρήσω ότι βγαίνει για να κλείσει συμφωνίες έξω και δεν έχει ένα επιχείρημα σε κάθε μαλακία που του λένε.
Κοιτάξτε λοιπόν στις 6/5 που θα πάτε στις κάλπες να ξαναψηφίσετε τους ίδιους που κάθε φορά αποδεικνύουν ότι σας έχουν χεσμένους. Κανονίστε να ψηφίσετε το παράρτημα του ΠΑΣΟΚ ή το Παράρτημα της ΝΔ επειδή απλά έχουν άλλο όνομα. κανονίστε να νομιμοποιήστε για ακόμη μια φορά Πολεμαρχάκηδες.
Υ.Γ. Εκ των υστέρων μου υποδείξανε μια καταπληκτική τεκμηρίωση των ανακριβειών του κ. Πολεμαρχάκη που έγινε on time όπως λέμε στα Γρεβενά. Αν το είχα δει νωρίτερα θα γλύτωνα χρόνο🙂. Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΠΛΗΘΑΡΑΣ (το γράφω με κεφαλάια για να μην τονίσω λάθος το επίθετο) έκανε αυτό που κανένας δημοσιογράφος δεν έκανε πριν αναπαράγει τα τερατώδη ψέματα. Έψαξε και ρώτησε.

Σχόλια

1. S G - Απριλίου 17, 2012

«Η λογική ήταν ότι οι ευρωπαίοι φορολογούμενοι δίνουν τα λεφτάκια τους και εμείς τα κάνουμε Καγέν. Δεν ξέρω τι ήθελε να επιτύχει ο κ. καθηγητής με το τερατώδες ψέμα του»

το νουμερο των Πορσε ειναι σχεδον σιγουρα ανακριβες (αν και τα στοιχεια της Πορσε μιλουν για νεα αυτοκινητα, οταν ειναι ξεκαθαρο οτι πολλα ερχοντουσαν πολυ ελαφρως μεταχειρισμενα για φορολογικους λογους), αλλα η φραση αυτη μου φαινεται περιεργη. Ειναι τερατωδες ψεμα οτι μας εδιναν τα λεφτουδακια τους και μεις τα καναμε χιλια δυο πραγματα εκτος της προβλεπομενης χρησης?

«Ούτε μια στιγμή δεν τους ένοιαξε για την συκοφαντική δυσφήμιση και τις δυσκολίες που ίσως να αντιμετωπίζανε στις συναλλαγές τους με τους ξένους, όσοι Έλληνες δεν ανήκανε σ’ αυτές τις κατηγορίες. Δεν είναι αυτοί που ενώ αναγκαστήκανε να μεταναστεύσουνε για να επιζήσουνε, θα πρέπει κάθε στιγμή να εξηγούνε ότι δεν είναι όλοι στην Ελλάδα βολεμένοι από το κόμμα, το όποιο κόμμα.»

Ο Π ζει εκτος Ελλαδος συνηθως ή μου φαινεται?

«Σε υποτιμητική παρατήρηση του μέλους του ΔΣ της Bitcom, όπου είπε ότι δεν συνεργάζονται με τους Έλληνες γιατί δνε γνωρίζουν αγγλικά»

αυτο γιατι ακριβως το θεωρεις υποτιμητικο? Αποκλειεται να λεει απλα την γνωμη του ο ανθρωπος?

«αν ήταν έτσι, οι ούνοι φίλοι του που κατεβαίνουν για διακοπές σκατά θα τρώγανε»

θελει τρομερες γνωσεις να καταλαβεις «το one moussaka and one gyros please»?
Παρεπιμπτοντως, ισως ο ανθρωπος ηταν διπλωματικος και δεν ηθελε να αναφερει εναν καλο λογο να μην γινει γερμανικη επενδυση στην Ελλαδα: την τρομερη επιθετικοτητα, αγενεια και γενικη ελλειψη επαγγελματισμου στην Ελλαδα (να μην ξεχασουμε τον αντιγερμανισμο που ξαφνικα βρηκε να αναζωπυρωθει).

argos - Απριλίου 17, 2012

Αγαπητέ S.G. καιρό είχαμε να τα πούμε. Χαίρομαι που στάθηκες στα πάντα εκτός από τα Greek Statistics του κ. καθηγητή. Επίσης πολύ εύκολα ξεπέρασες το ότο το τερατώδες ψέμα είναι στο ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν παραπάνω από 160.000 καγέν, ή μήπως με τις μεταχειρισμένες τόσες τις βγάζεις; Επίσης ξεπερνάς πολύ εύκολα στο ότι οι telegraph αλλά και εγώ στο συγκεκριμένο post αναφέρομαι στα λεφτά του μνημονίου. Αν θέλεις να μιλήσουμε γενικά ναι μπορώ να σου πώ πολύ περισσότερες και πιο ακριβείς ιστορίες από τον Πολεμαρχάκη που προφανώς στις επιστηνονικές του απόψεις χρησιμοποιεί στατιστικές που ακούει στον κουρέα.
Ναι ο Πολεμαρχάκης έξω ζει αλλά δεν βγήκε μετά την κατασυγκοφάντηση από τους όμοιούς του, εν αντιθέσει με μένα.
Ο άνθρωπος της bitcom μπορεί να λέει την γνώμη του αλλά κα΄ποιος θα έπρεπε να του πει ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα, γιατί ακριβώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Το πρόβλημα δεν είναι τι είπε αυτός αλλά τι δεν είπε ο κομματικά τοποθετημένος στην ΔΕΘ, και μόνιμος πρόεδρος του ΣΕΠΒΕ Τζήκας.
όσο γι ααντιγερμανισμό και αγένεια και τρομερή επιθετικότητα μη τα λες σε μένα, ειδικά σε μένα. Η γενική έλλειψη επαγγελματισμού είναι κάτι που ισχύει, μόνο που δεν μίλησε γι’ αυτή, όσο για την συζήτηση δεν αφορούσε καμία επένδυση αλλά ήταν μια ανούσια συζήτηση για υπογραφή ενός ανούσιου μνημονίου συνεργασίας. Αλλά το θέμα μας εξακολουθεί να είναι η γελοία στα΄ση των δικών μας και όχι η στάση των ξένων. Όσο μας «αντιπροσωπεύουν» καθηγητές με τον «επαγγελματισμό» του Πολεμαρχάκη άλλο τόσο εμείς δεν πρόκειται να πάμε έστω ένα βήμα μπροστά.

2. S G - Απριλίου 17, 2012

παρεπιμπτοντως διεφυγε μια πραγματικη πατατα του κειμενου:

«a comparative advantage, the ability of a place to produce a certain good or provide certain services more cheaply than another, cannot in theory or in practice simply evaporate»

comparative δεν ειναι συγκριτικα με αλλες χωρες, αλλα με αλλους κλαδους εντος χωρας. Να μην ξερει ποσες Καγιεν κυκλοφορουν στην ΛΑρισα δεν με νοιαζει καθολου, να μην ξερει βασικη μακρο με νοιαζει ομως.

argos - Απριλίου 17, 2012

Τελικά καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι μάλλον δεν είναι σοβαρός ο κ. καθηγητής, από ότι βλέπω. Και ας δουλεύει στο εξωτερικό…

3. ο δείμος του πολίτη - Απριλίου 17, 2012

Για μένα δεν είναι θέμα ανικανότητας. Το 2009 επέλεξαν μία συνειδητά μία πολιτική χειραγώγησης της ελληνικής κοινής γνώμης («μαζί τα φάγαμε») για την έλευση του νεοφιλελεύθερου πακέτου, χωρίς απλά να σκεφτούν ότι ορισμένες ενέργειες ή φράσεις θα κάνουν το γύρο του κόσμου.

Argos - Απριλίου 17, 2012

Δήμο όταν επιλέγεις μια πολιτική που όχι μόνο δεν καταφέρνεις να την υλοποιήσεις αλλά δημιουργείς και περισσότερα προβλήματα με τις ενέργειες και φράσεις σου, μάλλον σε ανικανότητα παραπέμπει παρά σε οτιδήποτε άλλο

4. S G - Απριλίου 17, 2012

«Αγαπητέ S.G. καιρό είχαμε να τα πούμε.»

δικιο εχεις, καλως σε ξαναβρηκα λοιπον🙂

«Χαίρομαι που στάθηκες στα πάντα εκτός από τα Greek Statistics του κ. καθηγητή. Επίσης πολύ εύκολα ξεπέρασες το ότο το τερατώδες ψέμα»

ε οχι, ειπα ηδη οτι μου φαινεται αναληθες το νουμερο που παρουσιασε ο Π. Τωρα για να το χαρακτηρισεις τερατωδες ψεμα πρεπει να εισαι στο μυαλο του ανθρωπου και εγω δεν ειμαι. Την ερευνα του ξερω μονο και ειναι ιδιαιτερα καλη, οσο μπορω να κρινω.

«δεν βγήκε μετά την κατασυγκοφάντηση από τους όμοιούς του»

ε τια διαφορα κανει ποτε εφυγε? τα ιδια προβληματα συναντα. Που εισαι τωρα συ?

«τι δεν είπε ο κομματικά τοποθετημένος στην ΔΕΘ, και μόνιμος πρόεδρος του ΣΕΠΒΕ Τζήκας.»

δεν ξερω τον ανθρωπο, αλλα δεν περιμενα και ποτε τιποτα τρομερο απο τετοιους οργανισμους ετσι που τους καναν.

«όσο γι ααντιγερμανισμό και αγένεια και τρομερή επιθετικότητα μη τα λες σε μένα, ειδικά σε μένα»

ε μταξυ μας να λες τους Γερμανους επισκεπτες της χωρας σου Ουνους δεν ειναι και το ακρον αωτον της ευγενειας.

«Όσο μας “αντιπροσωπεύουν” καθηγητές με τον “επαγγελματισμό” του Πολεμαρχάκη άλλο τόσο εμείς δεν πρόκειται να πάμε έστω ένα βήμα μπροστά.»

ειπαμε, φαουλ που μιλουσε χωρις να το χει ψαξει. Αλλα μην περιμενουμε να κανουν και προπαγανδα, η αξιοπιστια καποιου εξαρταται και απο το ποσο αντικειμενικα παρουσιαζει τα πραγματα. Και για να υπερασπιστω το συναφι, ο Π, ενας απο τους λιγους γνωστους Ελληνες οικονομολογους, κανει με το παραδειγμα του καλυτερη διαφημιση απο 50 τυπους που βροντοχτυπουν το στηθος υπερ της πατριδας σε ενα καφενειο στην Ελλαδα.

δειμο
πιθανως να εχεις δικιο, πηγαν να κανουν παιχνιδια εσωτερικης καταναλωσης και αποδειχτηκαν αυτεπιστροφα.

Argos - Απριλίου 17, 2012

Βρίσκομαι και εργάζομαι εδώ από τέλη Σεπτεμβρίου στην Γερμανία και είμαι παντρεμένος εδώ και μερικά χρόνια με Γερμανίδα, γι’ αυτό σου λέω ότι το ούνους, που μπορεί να είναι βαρύ, δεν αποτελεί για μένα προσωπικά αντιγερμανισμό. Από την άλλη όταν ακούω μ@@@ιες του τύπου στην Ελλάδα οι πληροφορικάριοι δεν ξέρουν αγγλικλα γι αυτό και δνε κάνουμε δουλειές μαζί τους, να μένει αναπάντητο μου γυρνάνε τα μυαλά μου. Πάλι όμως το πρόβλημά μου δεν είναι ο Γερμανός, είναι ο έλληνας που πάει σαν «επίσημος» να κάνει μπίζνα με τον Γερμανό και δεν έχει να απαντήσει τίποτα επί του θέματος, προφανώς δεν είναι ικανός να εκπροσωπήσει κανένα σε διεθνές επίπεδο.
Το πρόβλημά μου Σωτήρη είναι ότι δεν θα πρέπει να το ξεπεράσουμε με ένα απλό, «είναι πολύ καλός στην δουλειά του, έκανε ένα φάουλ δεν πειράζει». Δεν υπέγραφε σαν ένας καθηγητής οικονομικών αλλά σαν καθηγητής οικονομικών και σύμβουλος της ελληνικής κυβέρνησης. Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός και να μην πετάει φούσκες για λόγους εντυπωσιασμού ή για άλλους λόγους που δεν είμαι σε θέση να ξέρω. Όπως έγραψα και το κείμενο, για τό θολό e-mail της χρεωκοπίας κινήσαν γη και ουρανό για να βρούνε αυτό που το διέδωσε και τον οδηγήσανε στην δικαιοσύνη. Ο κ. Πολεμαρχάκης γιατί είχε διαφορετική μεταχείριση; Επειδή είναι καθηγήτής φίλος του πρωθυπουργού και μπορεί να διαδίδει ότι θέλει;

Κάποια στιγμή θα πρέπει να είμαστε σοβαροί και στα καλά μας και στα κακά μας. Δεν εμφισβητώ ότι όσοι πιάναν 5 φράγκα στα χέρια τοςυ τα κάνανε αυτοκίνητα (με τα δάνεια των τραπεζών) που δνε μπορούσαν να ξεπληρώσουν. Εδω όμως έχεις α) την ματαιοδοξία των Ελλήνων αλλά και β) την πολιτική των τραπεζών που βοήθησε να φτάσουμε ως εδώ. Η υπερβολή με τα Καγιένω, στην συγκεκριμένη χρονική στιφμή δεν βοηθούσε κανέναν, ούτε την έρυενα του καθηγητή, ούτε την κυβέρνηση που υπηρετούσε αλλά πολύ περισσότερο κανέναν στην Ελλάδα.

S G - Απριλίου 21, 2012

«Βρίσκομαι και εργάζομαι εδώ από τέλη Σεπτεμβρίου στην Γερμανία και είμαι παντρεμένος εδώ και μερικά χρόνια με Γερμανίδα»

ωραια πραγματα! σε διαβαζει ποτε?🙂

«Πάλι όμως το πρόβλημά μου δεν είναι ο Γερμανός, είναι ο έλληνας που πάει σαν “επίσημος” να κάνει μπίζνα με τον Γερμανό και δεν έχει να απαντήσει τίποτα επί του θέματος, προφανώς δεν είναι ικανός να εκπροσωπήσει κανένα σε διεθνές επίπεδο.»

συμφωνουμε.

«Δεν υπέγραφε σαν ένας καθηγητής οικονομικών αλλά σαν καθηγητής οικονομικών και σύμβουλος της ελληνικής κυβέρνησης. Θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός και να μην πετάει φούσκες»

σωστα. Ειναι τωρα εγκλημα καθοσιοσεως? Εδω δεν βλπεω καν του δοθηκε καν ευκαιρια να δικαιολογηθει, του στειλες μεηλ?

«Όπως έγραψα και το κείμενο, για τό θολό e-mail της χρεωκοπίας κινήσαν γη και ουρανό για να βρούνε αυτό που το διέδωσε και τον οδηγήσανε στην δικαιοσύνη. Ο κ. Πολεμαρχάκης γιατί είχε διαφορετική μεταχείριση; »

ουτε ξερω αν ειναι σωστο το πρωτο που εγινε, αλλα ουτε που βλεπω και την αμεση συνδεση. Δεν νομιζω οτι ο ΗΠ διεδιδε φημες ανωνυμα, ή μαλλον δηλωνοντας οτι ειναι κατι που δεν ειναι, με σκοπο τον πανικο ή κατι τετοιο. Την γνωμη του ευθαρσως στον δημοσιο διαλογο ελεγε. Αν τρεχουμε στα δικαστηρια οποιονδηποτε πεταει ανακριβειες δημοσιως θα καταληξουμε οι μισοι δικαστες και οι μισοι στην φυλακη.

«Η υπερβολή με τα Καγιένω, στην συγκεκριμένη χρονική στιφμή δεν βοηθούσε κανέναν, ούτε την έρυενα του καθηγητή, ούτε την κυβέρνηση που υπηρετούσε αλλά πολύ περισσότερο κανέναν στην Ελλάδα.»

πιθανως. Απ’την αλλη υπαρχουν ξαναλεω αληθεστατα νουμερα στην ιδια κατευθυνση των δηλωσεων ΗΠ, που ελαχιστοι γνωριζουν στο εξωτερικο (πχ οτι τα επιδοτουμενα στρεματα καλλιεργειας ειναι περισσοτερα απο ολη την επιφανεια της Ελλαδας, συμπεριλαμβανοντας το πελαγος🙂 ) και δεν ξερω αν αυτη η αποκρυψη ειναι τελικα προς οφελος της χωρας, ακομα και αν αφησουμε στο πλαι τα ηθικα ζητηματα.

5. Daphear - Απριλίου 17, 2012

Απόλαυσε τους…

6. blackboy1955 - Απριλίου 17, 2012
7. Schorsch - Απριλίου 18, 2012

Απογοητευτικότερο στη συνάντηση BITKOM – ΣΕΠΕ ήταν η ανοργανωσιά από την ελληνική πλευρά (συμμετείχαν 15 άτομα) σε αντίθεση με τη γερμανική (3 άτομα) που ήταν άριστα προετοιμασμένη και κρατούσε σημειώσεις σε όλη τη διάρκεια της «αποτυχημένης» προσπάθειας συνεργασίας.

8. argos - Απριλίου 21, 2012

@ S G Χεσμένο με έχει🙂
Έχεις δίκιο, εγώ δεν του έδωσα την δυνατότητα να εξηγήσει το κείμενό του, αλλά αρκέστηκα σε ότι δήλωσε στο BBC που προσπάθησε να καταλάβει τι εννούσε ο Πολεμαρχάκης (το λινκ είναι στηνα ρχή του κειμένου) :
«But when asked, Prof Polemarchakis said his remark was casual, based on what had been circulating in policy circles in Greece a few years back.

He said the only hard fact he was aware of was «the per capita number of Cayennes in [the Greek city of] Larissa was twice that of Cayennes in the OECD countries». »
Δεν την βρήκα ούτε σοβαρή αλλά ούτε και πειστική την δήλωσή του. Όσο για το επιχείρημα με την πρωτεύουσα των Καγιέν, στα λινκ που παραθέτω, το καταρρίπτουν.
Σε ότι αφορά αληθή νούμερα, προφανώς και δεν πρέπει να τα αποκρύπτουμε, το παράδειγμα όμως που έφερες εκθέτει και τον κρατικό μηχανισμό τον οποίο ελέγχανε τα κυβερνώντα κόμματα αυτά τα 38 χρόνια. Αντί λοιπόν να χρησιμοποιηθούνε αληθή νούμερα που δείχνουν την λαμογιά, προτιμήθηκαν αναληθείς πληροφορίες που αφήνουν από έξω την εμπλοκή του κράτους/κόμματος/πολιτικών.
Σε κάθε πρίπτωση θα έπρεπε πρώτος να διαφυλάξει το κύρος του. Οι δε δικαιολογίες στο BBC είναι το λιγότερο αστείες

S G - Απριλίου 22, 2012

«Αντί λοιπόν να χρησιμοποιηθούνε αληθή νούμερα που δείχνουν την λαμογιά, προτιμήθηκαν αναληθείς πληροφορίες που αφήνουν από έξω την εμπλοκή του κράτους/κόμματος/πολιτικών»

κατσε, των πολιτων πανω απο ολα που δηλωναν ψευδη στοιχεια! (αν μιλαμε για αγροεπιδοτησεις)

«Χεσμένο με έχει»

μην εισαι τοσο σιγουρος, το σωστο παντως ειναι να τον ειδοποιησεις.

«He said the only hard fact he was aware of was “the per capita number of Cayennes in [the Greek city of] Larissa was twice that of Cayennes in the OECD countries”. ”»

αυτο δεν αποκλειεται να αληθευει. Παντως θα ηταν πιο ικανοποιητικη η απαντηση αν απλα ζητουσε συγγνωμη για το λαθος.


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: