jump to navigation

Πως λέμε ΟΑΕΔ, καμία σχέση Σεπτεμβρίου 28, 2011

Posted by argos in emigration.
Tags: , ,
trackback

Η χθεσινή μέρα ήταν πάλι ηλιόλουστη για τα μέτρα της Γερμανίας, κάτι παίζει εδώ. Να δεις που είναι το demo. Εννιά η ώρα λοιπόν έξω από το γραφείο της συμβούλου εργασίας μου σε ένα καθαρό, ήσυχο, σαν ιδιωτικό νοσοκομείο. κτίριο στο χωριό της γυναίκας μου. Στις 9:05 άνοιξε η πόρτα μας ζήτησε η γυναίκα να περάσουμε μέσα και άρχισε η συνέντευξη. Ευγενική χαμογελαστή και εξυπηρετική η γυναίκα, μας βοήθησε να βρούμε την ακριβή φόρμα που χρειαζότανε για να απαντήσει ο ΟΑΕΔ της Γερμανίας στον ελληνικό. Για όσους ενδιαφέρονται η φόρμα είναι η U9.

Ξεκίνησε μετά ρωτά τα προσόντα μου, της εξήγησα ότι κωλύομαι μια και είναι η γυναίκα μου μπροστά, είδε ότι τα γερμανικά μου δεν είναι τα καλύτερα και συνέχισε με την γυναίκα μου, πάλι χαμογελαστή. Με ρώτησε πότε θα πάω να ξεστραβωθώ να κάνω κανα γερμανικό, της είπα σύντομα, χάρηκε και μου λέει:

να σε στείλω ρε οικονομικέ μετανάστη να μάθεις να γράφεις cover letters και αιτήσεις για δουλειά στην Γερμανία;

Πονάει;, της απαντάω

Όχι. Θα πάς 17-21/10 να μάθεις μια βδομάδα, πως γίνονται αυτά

Γιαβόλ, της απαντάω

Και που είσαι, συνεχίζει, από εκεί και πέρα για κάθε αίτηση που θα κάνεις θα σου δίνουμε και 5€ για χαρτιά, φακέλους και ταχυδρομικά.

Πλάκα ΜΕ κάνεις, της απαντάω

δεν μου έδωσε σημασία και συνέχισε. Είδε τα προσόντα μου και λέει καλά μας τα λες αλλά δεν θέλεις να βολευτείς τώρα με κάτι άλλο που έχω και μετά βλέπουμμε τα χαϊλίκια; Έχω εδώ μια θέση για να τραβάς καλώδια σε ένα ναυπηγείο, βοηθός μη νομίζεις τίποτα άλλο. Της απάντησα ότι ν ατραβήξω αλλά πως της ήρθε; Μου λέει Ηλεκτρονικός σπούδασες, όλο και κάτι θα ξέρεις από καλώδια.

Η δουλειά είναι 40 ώρε την βδομάδα με βάρδιες, 30 χλμ από εδώ που είμαι και με αμοιβή υψηλότερη του μέσου όρου. Της υποσχέθηκα ότι θα στείλω μια αίτηση. Μόλις το είπα στην κοθνιάδα μου αμέσως μου είπε και τον ορισμό της δουλειάς «Kabelaffe», από ότι διαπίστωσα από το επόμενο video δεν είναι και τόσο απαιτητική η δουλειά 🙂

 

Στην συνέχεια την κάναμε να πάμε στην «Νομαρχία» μπας και βγάλω άδεια εργασίας, η οποία όμως απαιτούσε να έχω το χαρτί από τον Δήμο για την μόνιμη εγκατάστασή μου. Οι άνθρωποι εξυπηρετικοί είπαν θα τα κάνουν όλα αυτοί, ένα χαρτί ζητήσανε και σε 2 μηνάκια θα είναι ετοιμο το χαρτί. Αν βρω δουλειά νωρίτερα, θα καθαρίσουν πιο γρήγορα, υποσχεθήκανε.

Επόμενος σταθμός να βγάλω «βιομετρικές’ φωτογραφίες για το χαρτί της εργασίας και κατόπιν γερμανικό νούμερο κινητού και καινούργιο κινητό, Samsung Galaxy SII, όπως μου προτείνανε τα παιδιά στο twitter, με 32€ τον μήνα και Flat Internet. Το επόμενο βήμα ήταν και το απαραίτητο, μη χάσω την κουλτούρα μου.

Καφές στο Grand Cafe

και επιστροφή  σπίτι γαι να ετοιμάσουμε πάλι χαρτιά, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι δεν είναι χωρίς νόημα.

Σήμερα έχω ρεπό από υπηρεσίες. τρέχει η γυναίκα μου αλλά ο καιρός είναι καταπληκτικός και λέω να την κάνω για καμιά ποδηλατάδα.

 

Σχόλια

1. ttallou - Σεπτεμβρίου 28, 2011

Ποδηλατάδα; Πού να τρέχεις τώρα… Γιατί δεν πας για έναν καφέ; ο Μη χάσεις και την κουλτούρα σου… 🙂

2. xBerliner - Σεπτεμβρίου 28, 2011

«Να δεις που είναι το demo.»
ΕΙΝΑΙ. Για την ακρίβεια είναι η βδομάδα «χαρείτε τώρα γιατί σε λίγο θα κάνετε διδακτορικό στις αποχρώσεις του γκρι». Πάντως ο καιρός δεν είναι πρόβλημα. Μετά από 10+ χρόνια δεν με απασχολεί πια. Το αυθόρμητο χαμόγελο των ανθρώπων στην Ελλάδα μου λείπει.
Καλωσόρισες στα βόρεια.

3. missT - Σεπτεμβρίου 30, 2011

Απόλαυσε τον ήλιο όσο κρατάει, αλλά να δεις που θα απολαμβάνεις και τη συννεφιά και τη βροχή και το χιόνι. Και στην τελική, ας είναι ο καιρός αυτό που θα σε «χαλάει»! Μιας και – το διαβάζεις κι εσύ -, όλα δείχνουν ότι το αυθόρμητο χαμόγελο των ανθρώπων στην Ελλάδα μάλλον παγώνει στα χείλη τους!
Άντε, να μεταφέρεις το χαμόγελο και στον Βορρά!


Sorry comments are closed for this entry

