jump to navigation

Κορίτσια της συγνώμης Μαρτίου 12, 2010

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Διαβάζω στην Ελευθεροτυπία ότι ο 25χρονος αστυνομικός που ψέκασε τον Γλέζο, τον επισκέφτηκε σπίτι του μαζί με τον διοικητή του. Όπως λέει η εφημερίδα :

Ο αστυνομικός απολογούμενος είπε στο κ.Γλέζο ότι δεν τον γνώριζε και πως ένιωσε ότι κινδύνευε με αποτέλεσμα να δράσει βασιζόμενος στο υποσυνείδητο του, προσθέτοντας επίσης ότι στη σχολή δεν τους κάνουν μαθήματα ιστορίας.

Το ότι δεν ήξερε τον Γλέζο μπορώ να το δεχτώ, έτσι και αλλιώς μπάτσος είναι. Το ότι στην σχολή δεν τους κάνουν μαθήματα ιστορίας είναι εμφανές. Δεν θα γινότανε ΜΑΤατζής να ήξερε ότι κάποιοι παλιότερα πεθάνανε αγωνιζόμενοι να μπορούν να έχουν ασφάλιση οι εργαζόμενοι που ψεκάζει σήμερα ο κάθε αγράμματος μπάτσος.

Το ότι θεώρησε ότι κινδύνευε, ένας 25χρονος, εκπαιδευμένος στο να δέρνει,  μπράβος της πολιτείας από έναν 88χρονο ασπρομάλλη, μόνο ένας κρατικοδίαιτος εργαζόμενος στην κρατική τηλεόραση δημοσιογράφος θα μπορούσε να το πιστέψει, που θεωρεί ότι οι πραγματικοί παππούδες πρέπει να μένουν στο σπίτι τους και να περνάνε την σοφία τους υπό μορφή παραμυθιών στους νεώτερους.

Βρε ουστ.

Σχόλια

1. Rodia - Μαρτίου 12, 2010

Respect.
Επιτελους, να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους! 🙂

2. amelinia - Μαρτίου 12, 2010

Άραγε αν δε ζητούσε να τον γνωρίσει ο Μανώλης Γλέζος θα ζητούσε συγνώμη….; Πολύ το αμφιβάλλω.

espοir - Μαρτίου 12, 2010

Είναι προφανές ότι τον κράξανε και οι πέτρες από τα πεζοδρόμια, οπότε «κατάλαβε» (???) το σφάλμα του. Βεβαίως, αν δεν ήταν ο Γλέζος, δε θα το είχε «καταλάβει» ποτέ.

3. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

Αντιπαρέρχομαι το αγενέστατο και ανώνυμο «ουστ» σας και σας λέω οτι διαστρέφετε ΑΠΟΛΥΤΩΣ το νόημα του σχολίου μου και της κριτικής μου. Εύκολο και ανέξοδο…

Δεν λέω πουθενά οτι «θεωρώ οτι κινδύνευε» ο αστυνομικός – και τον καταδικάζω απερίφραστα. Όλο το post στρέφεται κατά των αστυνομικών αυθαιρεσιών, αλλά ασκεί και κριτική στον Γλέζο:

Γράφω συγκεκριμένα:

«Το πιθανότερο είναι οτι επρόκειτο για ακόμη έναν ανεκπαίδευτο και φοβισμένο αστυνομικό, ακατάλληλο για τη δουλειά αυτή – μπορεί και με απαράδεκτες οδηγίες από τους επίσης ακατάλληλους ανωτέρους. Το πιθανότερο είναι οτι αντέδρασε σπασμωδικά – και οτι δεν αναγνώρισε τον Γλέζο.»

Η κριτική μου σε ένα πολιτικό πρόσωπο είναι σαφής. Προφανώς δεν την αντέχετε, όπως και τον διάλογο, θεωρώντας οτι ο Γλέζος, λόγω της ιστορίας του, είναι στο απυρόβλητο.

Δεν λέω επίσης ΠΟΥΘΕΝΑ οτι ο Γλέζος πρέπει να μείνει σπίτι του. Λέω οτι – κατά την άποψη μου – ο 88χρονος επικεφαλής ενός πολιτικού σχηματισμού δεν πρέπει να πέφτει, με μια αλυσίδα, πάνω σε μπλόκο αστυνομικών.

Όσο για το κρατικοδίαιτος, ας μην το σχολιάσω… Προφανώς σας εμπνέει η ειδησεογραφία στην ιδιωτική τηλεόραση ή θεωρείτε οτι το δημόσιο δεν πρέπει να έχει επαγγελματίες – πρέπει μάλλον να τους έχει δωρεάν…

Argos - Μαρτίου 12, 2010

Κύριε Δούκα,
Το ουστ ούτε ανώνυμο είναι αλλά δεν απευθύνεται και σε σας. Εσείς είστε μέρος του post και όχι όλο το post.
Για την ανωνυμία και την επωνυμία θα μιλήσουμε μια άλλη φορά που θα ξέρετε περισσότερα για την σκηνή του Blogging της χώρας σας.
Το κρατικοδίαιτος δεν έχει να κάνει με καμία ιδιωτική τηλεόραση μια και δεν βλέπω τηλεόραση. Έχει να κάνει με την δική σας δήλωση, που θέλει να δουλεύετε στο κρατικό κανάλι για 11 χρόνια. Αν είναι λάθος πολύ ευχαρίστως να το διορθώσω.
Όσο για την ουσία σαφώς δεν το είπατε, αλλά κάνω μια εικασία ότι μόνο κάποιος σαν και σας θα μπορούσε να πιστέψει την δικαιολογία του μπάτσου μια και, αντιγράφοντας από σας , πιστεύετε ότι :

«Και να εξακολουθεί, αντί να παραμένει στα μετόπισθεν (για λόγους αυστηρά σεβασμού στην έννοια της πολιτικής ανανέωσης) και να είναι ένας “σοφός” της αριστεράς, την πορεία του οποίου θα σέβονταν ενδεχομένως όλοι, να ηγείται μιας συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ, που κινείται (αν όχι στην καρδιά) στις παρυφές του φανατισμού και του εξτρεμισμού.»
Επίσης θεωρω ότι αυθαίρετα λέτε ότι δεν σηκώνω το διάλογο, εκτός και αν αυτό δεν είναι διάλογος.

4. antidrasi+sex - Μαρτίου 12, 2010

Από όταν ανακαλύφθηκε η Συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο λένε στο χωριό μου…

Και δεν ζήτησε συγγνώμη επειδή ψέκασε έναν πολίτη ή (έστω) έναν ηλικιωμένο.
Ζήτησε συγγνώμη επειδή «δεν του έμαθαν ιστορία και δεν ήξερε ότι είναι ο Γλέζος».

Σιγά μην στάξει η ουρά του γαιδάρου.

Argos - Μαρτίου 12, 2010

αυτός ήταν ο αρχικός τίτλος του post μου 🙂
Αλλά είπα να τον αλλάξω για να είναι πιο καλλιτεχνικός 🙂

5. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

Ξέρω αρκετά για την ανωνυμία και την επωνυμία στο blogging. Και ξέρω οτι είναι εύκολο και ανέξοδο να διαστρέφεις το λόγο του άλλου, χωρίς να υπάρχει καμία συνέπεια.

Αν γνωρίζετε ελληνικά, το «κρατικοδίαιτος» έχει αρνητική χροιά. Σημαίνει οτι «ζω εις βάρος του κράτους» ή υπονοεί οτι έχω χαριστικά μια αργομισθία ή μια άλλη θέση. Παρακαλώ λοιπόν να υποστηρίξετε αυτό το χαρακτηρισμό με οποιοδήποτε στοιχείο, που υποδηλώνει οτι δεν είμαι αξιοκρατικά στη θέση μου ή δεν δουλεύω με συνέπεια, όλα αυτά τα χρόνια.

Τι πάει να πει «κάποιος σαν και σας» λοιπόν; Αν είχατε λίγο γνώση σε ποιόν απευθύνεστε, θα αντιλαμβανόσαστε οτι μιλάτε σε κάποιον που προέρχεται από την αριστερά – και αρθογραφεί εδώ και χρόνια κατά των συντηρητικών αντιλήψεων. Φαίνεται όμως οτι το πιο δύσκολο για την αριστερά είναι ακριβώς αυτό το έλλειμμα δημοκρατικού διαλόγου: Δεν μπορούμε να διανοηθούμε μια κριτική εκ των έσω, στις «ιερές αγελάδες» του χώρου. Διαβάστε, σας παρακαλώ, τα σχόλια που ακολούθησαν το post μου – θα σας φωτίσουν λίγο περισσότερο…

Δεν άκουσα καμία «δικαιολογία του μπάτσου» – αυτά που γράφω είναι πάγια θέση μου και την έχω εκφράσει σε προεκλογικό post, με τον τίτλο «Υπό των εκβιασμό των γερόντων». Παραπέμπω σε αυτό, μέσα στο προχθεσινό post…

Εν πάσει περιπτώσει, δεν απαντάτε γιατί διαστρέψατε τα λεγόμενα μου. Αν δεν διαβάσατε προσεκτικά ή συνάγατε αυτό που συνάγατε, γιατί δεν αντιλαμβάνεστε τι γράφω – λυπάμαι, αλλά αυτό, αν το έκανα εγώ ως επαγγελματίας, θα λεγόταν «διασπορά ψευδών ειδήσεων»…

argos - Μαρτίου 12, 2010

Λυπάμαι που η αντίθετη άποψή μου με link στην δικιά σας, μεταφράζεται σαν «διασπορά ψευδών ειδήσεων». Αν το κάνατε εσείς ως επαγγελματίας από το μέσο που δουλεύετε δεν θα υπήρχε η δυνατότητα να απαντήσει κανένας άμεσα αλλά ούτε και η δυνατότητα του link πάνω σ’ αυτά που θα εκφωνούσατε. Τα μέσα διαφέρουν και ο καθένας μπορεί να βγάζει τα συμπεράσματά του.
Επίσης δεν έχετε ιδέα για την αανωνυμία και την επωνυμία στο blogging γιατί αν είχατε θα ξέρατε ότι ακόαμ και επώνυμα να γράφατε αν ήθελε κάποιος να κινηθεί δικαστικά εναντίον σας θα έπρεπε να αποδείξει την ταυτο προσωπία του nickname prokopisdoukas με τον άνθωπο Προκόπη Δούκα.
Όσο για την συνέπεια ή όχι σας πληροφορώ ότι έχει ακριβώς την ίδια συνέπεια σε σας μ’ αυτή που έχει για μένα. Ψάξτε το λίγο.
Το από που προέρχεστε και το που πάτε αφορά εσάς και όχι εμένα. Δεν κρίνω τις απόψεις σας συνολικά αλλά ειδικά. Τελικά μπορεί να έχετε δίκιο όταν λέτε :
«Δεν μπορούμε να διανοηθούμε μια κριτική εκ των έσω, στις “ιερές αγελάδες” του χώρου.»
Απλά δεν είχα ιδέα ότι ανήκετε σε αυτό που κατηγορείτε.

Όσο για το κρατικοδίαιτος έχετε δίκιο χρησιμοποιείται μειωτικά και επειδή δεν έχω αποδείξεις θα το αλλάξω.

6. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

Υ.Γ. Άλλωστε, ο μπάτσος «δικαιολογήθηκε» δύο ημέρες μετά το δικό μου σχόλιο. Πώς λοιπόν θα μπορούσα να «πιστέψω τη δικαιολογία του»;

7. ΠανωςΚ - Μαρτίου 12, 2010

Δηλαδή τον Γλέζο πρώτα τον ψεκάσανε με τα χημικά και μετά τον ψεκάσε με αναρτήσεις και κριτική οι επώνυμοι ιστολόγοι; Και κατ’ τ’ αλλα ο Γλέζος είναι στο απυρόβλητο; Να καγχάσω; Καγχ…

Ο Γλέζος ήταν στην πρώτη γραμμή της αλυσίδας προφανώς γιατί δεν υπάρχουν σαραντάρηδες στην πρώτη γραμμή της αλυσίδας. Γιατί οι σαραντάρηδες, μορφωμένοι, αντικειμένικοι, επιτυχημένοι άνδες της εποχής μας κάθονται σπίτι τους, πίσω απ’ το πισί τους, και μπλογκάρουν, γράφοντας ποστ που βρίθουν ψυχραιμίας, λες κι αρκεί η ψυχραιμία και μόνο, για να δικαιώσει τα όσα γράφουν.

Ωστόσο εχω ακούσει και μια άλλη εκδοχή, ότι ο Γλέζος δεν ήταν στην πρώτη γραμμή καμίας αλυσίδας. Σύμφωνα με την εκδοχή αυτή, ήταν μαζί με τους λοιπούς συριζαίους βουλευτές, που ανήρτησαν το πανό, και απλώς θέλησε να αποτρέψει μια σύλληψη / αστυνομική αυθαιρεσία που είδε με τα μάτια του. Γιατί το έκανε αυτό; Γιατί δεν βρέθηκε κανείς σαραντάρης δημοσιογραφος ή σαραντάρης ψύχραιμος, μορφωμένος, αντικειμενικός μπλόγκερ εκεί να το κάνει.

Υπεράνω κριτικής δεν είναι κανείς. Οντως. Ουτε ο Γλεζος. Ομως ο Γλεζος (κι ο κάθε Γλέζος) προτιμά τη δράση, να κάνει πράγματα, που ενδεχομένως σηκώνουν κριτική. Προσωπικά, προτιμώ λοιπόν εναν 80αρη που δρα, από έναν 40αρη που κριτικάρει τον 80αρη που δρα.

Αυτούς που κριτικάρουν εκ του καναπέως ποιος θα τους κριτικάρει; Αυτούς που ψεκάζουν ποιος θα τους ψεκάσει;

antidrasi+sex - Μαρτίου 12, 2010

Η ιστορία θα τους ψεκάσει Πάνω.

8. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

@ΠανωςΚ: Δεν καταλαβαίνω γιατί το να εκφράζεις την άποψη σου ψύχραιμα αποκλείει την παρουσία σου στο δρόμο ή το αντίθετο. Κάνετε μια αντιδιαστολή, που κατά την άποψη μου δεν στέκει. Ο καθείς διαλέγει άλλωστε, αυτό που τον εκφράζει.

Αυτοί που ψεκάζουν, μόνο με κατακραυγή στην πολιτική ηγεσία (μέσω κειμένων φυσικά) μπορεί να σταματήσουν. Αν πιστεύετε οτι έχει αποτέλεσμα να πάμε να τους ψεκάσουμε κυριολεκτικά, λυπάμαι, αλλά διαφωνώ.

Όποιος λοιπόν γράφει την άποψη του, βεβαίως και να δεχτεί κριτική. Το νόημα της διαμαρτυρίας μου όμως δεν είναι η μεταξύ μας διαφωνία – ειναι η παρουσίαση της άποψης μου διαστρεβλωτικά.

exiled - Μαρτίου 12, 2010

Θεωρητικά Π.Δ. έχεις δίκιο. Πρακτικά έχει δίκιο ο πάνωςκ. Τώρα τουλάχιστον.

9. ΠανωςΚ - Μαρτίου 12, 2010

Δηλαδή φταίει μόνον ο δέκτης; Και όχι ο πομπός; Διότι προσωπικά τα ίδια με τον αρθρογράφο Argos κατάλαβα γα την ανάρτησή σας. Και όχι μόνον εγώ. Εσείς θεωρείτε στρεβλή την αντίληψή μας των όσων γράψατε. Μπορεί, δεν λέω. Αλλά ξαναρωτώ, γιατί να φταίνε μόνον οι δέκτες;

Τεσπά… Εχουμε και δουλειές.
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχω να κερδίσω τίποτε παραπάνω από μια τέτοια συζήτηση.

10. Κατερίνα σ-Μ. - Μαρτίου 12, 2010

— Για την ανωνυμία και την επωνυμία θα μιλήσουμε μια άλλη φορά που θα ξέρετε περισσότερα για την σκηνή του Blogging της χώρας σας. —

Μην περιμένετε να μάθει, έχουν γίνει κι άλλες προσπάθειες για να καταλάβει, αλλά μάλλον πρόκειται για επώνυμη ανεπιδεκτικότητα. Άλλωστε, έχει ήδη καταθέσει λίαν προώρως μερικές σκέψεις για την μπλογκόσφαιρα και τους «ανώνυμους» (εννοώντας ψευδώνυμους) που τολμούν και διαφωνούν με τις απόψεις των «επωνύμων». Και για τα μέτρα που «αναγκάστηκε» να πάρει εναντίον τους.

Όσο για το ότι «οι παπούδες πρέπει να μένουν σπίτι τους», δεν είναι η πρώτη φορά που το γράφει σαφώς.. πλην εμμέσως 🙂
Το ίδιο έγραφε και για πολιτικό της δεξιάς, προφανώς μέσα στο πλαίσιο της …αριστερής αρθρογραφίας. Μαζί με άλλες «αριστερές» ελιτικίστικες απόψεις. Ίσως για να πάει κόντρα στις δεξιές πολιτικές του ΠαΣοΚ που θέλουν τους ανθρώπους να δουλεύουν μέχρι να πεθάνουν.

— Επίσης θεωρω ότι αυθαίρετα λέτε ότι δεν σηκώνω το διάλογο, εκτός και αν αυτό δεν είναι διάλογος.—

Σύμφωνα με τις εφαρμοσμένες στο προσωπικό του μπλογκ πρακτικές για τον «διάλογο», ναι, δεν είναι.

— Εσείς είστε μέρος του post και όχι όλο το post.—

…»χωρίς να χρειάζεται να υπενθυμίσεις ότι ο post πρωτίστως ασχολείται και επικρίνει την αστυνομική αυθαιρεσία».
Απάντηση ορθοπεταλιά.

argos - Μαρτίου 12, 2010

μετά τον επτάλογο του νεοφώτιστου που διάβασα για πρώτη φορά τώρα, αντιλαμβάνομαι πόσο αστείες είναι οι μομφές για τον διάλογο. Σύμφωνα με τον κ. Δούκα, θα μπορούσα να τον εντάξω στον κανόνα 2 ή στο ότι μου αρνείται την λύση του κανόνα 2. Άσε που θα έπρεπε να του κόψω το σχόλιο γιατί έτσι θέλω.
Εντάξει το έπιασα το επίπεδο.

11. Και οι τυφλοί μετά τον ψεκασμό τους θα δουν - Μαρτίου 12, 2010

Προεκτείνοντας το συλλογισμό περί Γλέζου, να ρωτήσω: Μήπως φέρουν ευθύνη για τον ψεκασμό τους και οι τυφλοί; Πού πάνε τυφλοί άνθρωποι στην πορεία; Ας κάτσουν σπίτι τους.

http://www.eoty.gr/main/index.asp#

12. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

@Αrgos: Απαντώ ταυτοχρόνως και σε όσα γράφετε στο blog σας και σε όσα γράφετε στο buzz:

— Δεν ήρθα στο blog σας επιτιθέμενος επί προσωπικού. Αντίστροφα έγινε, κάποιος “ήρξατο χειρών αδίκων” – και αυτός δεν ήμουν εγώ. Στην ουσία ήρθα ασκώντας το δικαίωμα μου για αποκατάσταση της αλήθειας (όπως τη θεωρώ εγώ – και κάτι που θα είχατε απολύτως δικαίωμα κι εσείς εναντίον οποιουδήποτε ΜΜΕ, που σας έθιγε επί προσωπικού, ακόμα και με ένδικα μέσα). Σας απηύθυνα το λόγο στο χώρο σας, με την ελπίδα οτι με διάλογο, να αναθεωρήσετε και να αποκαταστήσετε. Δεν το κάνατε πάντως, διαγράφοντας μια λέξη, που εξακολουθεί να φαίνεται.

Θα μπορούσατε πράγματι να μη δημοσιεύσετε το σχόλιο μου, αν ήταν υβριστικό ή “επαγγελματικά παρενοχλητικό” – να σας λιβανίζω δηλαδή κάθε μέρα με άσχετα επιχειρήματα ή να σας επιτίθεμαι για να σας εκνευρίσω. Δεν το κάνατε όμως, προς τιμήν σας – αλλά δεν ήταν και τέτοιο σχόλιο. Μην επικαλείστε λοιπόν ειρωνικά τον “κανόνα 2”…

— Ουδέποτε αρνήθηκα την κριτική – και το μόνο που δεν διεκδικώ για μένα είναι ο ρόλος της “ιερής αγελάδας”, από πού κι ως πού άλλωστε; Εγώ έκανα κριτική στον πολιτικό και επικεφαλής συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ Μανώλη Γλέζο, πολύ καλοπροαίρετη και με πολύ προσεκτικές εκφράσεις – θα την έλεγα πολύ “μαλακή”, με σεβασμό και αγάπη.
Εσείς γράψατε απλώς ένα απαξιωτικό “μόνο ένας κρατικοδίαιτος δημοσιογράφος θα έλεγε αυτά” (που δεν έλεγα αυτά).

— Επειδή πιάσατε το γενικότερο θέμα του διαλόγου (κι επειδή “το πιάσατε το επίπεδο”, ως παλιότερος που είστε), σας λέω οτι υπάρχει (εντός και εκτός ιντερνετ) καλοπροαίρετος διάλογος, κακοπροαίρετος διάλογος – και υπάρχει και η μόνιμη χολή. Ποιός το κρίνει; Ευτυχώς καμία “ρυθμιστική αρχή”, αλλά ο καθένας από εμάς, με τα όπλα που έχει – γι αυτό και όλες οι πλατφόρμες μπλόγκερ δίνουν τη δυνατότητα του comment moderation (αλλιώς γιατί θα υπήρχε αυτή η ρύθμιση;) Νομίζω οτι μόνο το πρώτο όμως μπορεί να χαρακτηρίζεται πραγματικά διάλογος.

Σταματώ εδώ, γιατί είναι και κουραστικό – και ιδιαίτερα κουραστικό (και ενδεικτικό νοοτροπιών) να πρέπει μονίμως να απολογούμαι επειδή δουλεύω στην ΕΡΤ – και όχι για αυτά που εκφράζω γραπτά. Βεβαίως δεν είναι άσχετο το ποιός λέει τι, αλλά μου κάνει εντύπωση πώς μια φωνή που προέρχεται από τη αριστερά (και θα έπρεπε να εκτιμάει το ρόλο του δημοσίου, ειδικά καθώς ζητάει μονίμως την απορρόφηση εργαζομένων σε αυτό) χρωματίζει αρνητικά την ιδιότητα του δημοσιογράφου της ΕΡΤ και δεν αντιλαμβάνεται οτι δεν είμαστε όλοι όσοι ασκούμε αυτό το επάγγελμα ίδιοι…

Επίσης, μου κάνει τρομερή εντύπωση το πόσες επιθέσεις δέχτηκα για το ζήτημα Γλέζου (τις δημοσίευσα όλες όπως πάντα κάνω – εκτός από μια-δυό παθολογικές περιπτώσεις στον ένα χρόνο του μπλογκ) και πόσο η αριστερά έχει εξελιχθεί σε πολιτικό χώρο με φωνές που δεν ανέχονται την κριτική – ενώ θα έπρεπε να είναι η πρώτη σε αυτό τον τομέα.

Argos - Μαρτίου 13, 2010

θα μου επιτρέψετε, όπως σας επέτρεψα και εγώ, να γράφω αυτό που θέλω όπως θέλω. Σύμφωνα και με τις δικές σας απόψεις, δεν μπορείτε να μου επιβάλλετε το τι θα γράφω, στον δικό μου χώρο.
Η λέξη φαίνεται γιατί έτσι την έγραψα αρχικά και με την παραγραφή της δεν φαίνεται ότι έγινε η οποιαδήποτε διόρθωση. Αυτή είναι μια πάγια τακτική όταν αναιρώ κάτι. Μ’ αυτό τον τρόπο βγαίνει νόημα και στα σχόλια.
Σε ότι έχει να κάνει με την κριτική σας για τον Γλέζο, εσείς την εκτιμάται με έναν τρόπο ενώ εγώ με κάποιον άλλο. Δεν είναι δυνατόν ν ασυμφωνούμε όλοι με σας, όπως και με μένα.
Παρ’ ότι βλέπετε το κείμενό μου, γράφετε ανακρίβειες. Δεν έγραψα ότι θα γράφατε αλλά ότι θα τα πιστεύατε.
Η αναφορά μου στην παλαιότητα έγινε γιατί εξ’ ορισμού μ εθεωρήσατε ως ανώνυμο, πράγμα που δεν είμαι. Εσείς απλά έχετε μπερδέψει την ψευδωνυμία με την ανωνυμία. Το ονοματεπώνυμό μου υπάρχει και στα σχόλια του about αλλά και σε post μου εδώ μέσα. Επίσης οι άνθρωποι που bloggαρουν αλλά και στο twitter (στην χώρα μας) ξέρουν το ονοματεπώνυμό μου.
Το Moderation είναι εργαλείο που το έχετε επιλέξει και που μόνο εσείς και ο σχολιαστής του οποίου το σχόλιο διαγράψατε γνωρίζει αν έγινε για το είδος του διαλόγου ή για άλλο λόγο.
Εγώ προτιμώ να αφήνω όλα τα σχόλια εκτός από τα υβριστικά για τρίτους. Για μένα αφήνω ακόμα και τα υβριστικά σχόλια. Αλλά αυτό είμαι εγώ, εσείς έχετε άλλες απόψεις και είναι δικαίωμά σας.
Εκ των δυο μας είστε ο μόνος που διαλάλησε την αριστεροσύνη του. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι προέρχομαι από την αριστερά. Το ισοπεδωτικό σας σχόλιο ότι η αριστερά «…ζητάει μονίμως την απορρόφηση εργαζομένων σε αυτό (δημόσι)…» δεν μ’ ακουμπά μια και δεν το υποστηρίζω πουθενά αυτό, ούτε καν με την μέχρι τώρα επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Εσείς από την άλλη πάλι, σύμφωνα με το ισοπεδωτικό σας σχόλιο, είστε πραγματικός αριστερός…
Τις τελευταίες 2 γραμμές καλό θα είναι να τις διαβάσετε φωναχτά μπροστά σε έναν καθρέφτη. Θα μου επιτρέψετε να κλείσω και εγώ αυτή την αντιπαράθεση γιατί είναι πραγματικά κουραστικό να ξεφεύγουμε από το θέμα του post επειδή δεν σας άρεσε μια λέξη.

13. prokopisdoukas - Μαρτίου 12, 2010

Υ.Γ. Επωνυμία για μένα είναι η παράθεση του επιθέτου οποιουδήποτε. Δεν είναι η «διασημότητα», όπως υπονοούν μερικοί. Στην περίπτωση μου είναι σαφέστατο οτι είμαι αυτός που πραγματικά λέω.

Argos - Μαρτίου 13, 2010

Για την επωνυμία και την ψευδωνυμία σας παραπέμπω σε κινήσεις που γίνανε πριν εσείς ανακαλύψετε το Blogging. Δεν έχω διάθεση να επαναλαμβάνω αυτά που είναι κοινή γνώση


Sorry comments are closed for this entry

