jump to navigation

Οι προτεραιότητες Ιανουαρίου 11, 2010

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Σ’ αυτό τον τόπο το να κλείσει ο κύριος δρόμος που συνδέει την Β. Ελλάδα με την πρωτεύουσα της χώρας είναι ελλάσονος σημασίας. Το να μείνει χωρίς έσοδα ο ιδιώτης εργολάβος που ίσως να αποτελέι έναν από τους παράγοντες αυτής της ανωμαλίας, είναι το μείζον θέμα.

Έτσι από σήμερα :

Την επαναλειτουργία των διοδίων στο τμήμα Μαλιακός-Κλειδί της ΠΑΘΕ, που είχε διακοπεί λόγω του κλεισίματος των Τεμπών, από τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου ανακοίνωσε η ανάδοχος κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, παράλληλα με την έναρξη λειτουργίας του νέου σταθμού διοδίων στο Κλειδί Αιγινίου.

Μή χάσουμε το μπαγιόκο. Άσε που προσθέτουμε διόδια και στο Αιγίνιο, ελάχιστα χιλιόμετρα πριν και μετά από τα διόδια των Μαλγάρων. Τουλάχιστον η παρούσα κυβέρνηση μπορεί με την στάση της να υποστηρίξει ότι  δεν πουλα τους εργολάβους συνέταιρους της.

Φήμες που θέλουν την εταιρία να στήνει διόδια μπροστά στο σπίτι μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, χαρακτηρίζονται σαν υπερβολικές.

Για όσους ενδιαφέρονται για το ποιός φταίει για το χάλι των Τεμπών, να σας δώσω και την επίσημη θέση της κοινοπραξίας που συμπίπτει με την θέση που εξέφρασε μερικές ώρες μετά το συμβάν ο ΓΓ του Υπουργείου υποδομών :

Σε αιφνίδιο και ακραίο γεωλογικό φαινόμενο αποδίδει η ανάδοχος κοινοπραξία την κατάπτωση βράχων στην περιοχή των Τεμπών που έγινε στα μέσα Δεκεμβρίου και είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί στα δύο η Ελλάδα…

Αν και βέβαια :

…παραδέχεται ότι δεν εφαρμόστηκε η εγκεκριμένη μελέτη προστασίας από πτώσεις βράχων, ενώ υποστηρίζει ότι και να είχε γίνει το ακραίο φαινόμενο δεν θα είχε αποτραπεί.

Χαίρομαι που τουλάχιστον κάποιος συμφωνεί απόλυτα με τον ΓΓ,  αν και η επιτροπή του ΓΕΩΤΕΕ είχε να πει και κάτι παραπάνω.

Advertisements

Σχόλια

1. ttallou - Ιανουαρίου 11, 2010

Δεκαπενταύγουστος 2008, στο δρόμο για Βόλο, πριν τα διόδια της Κατερίνης οι τρεις λωρίδες στενεύουν σε δύο, χωρίς να υπάρχουν έργα, και χιλιάδες αυτοκίνητα πηγαίνουμε σημειωτόν μες στο λιοπύρι. Σε κλήση μας, η αστυνομία αρνήθηκε να έρθει στο σημείο, διότι είναι, λέει, ιδιωτικός δρόμος (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου).
Στην ουσία, λόγω της πυκνής κυκλοφορίας είχαν κλείσει μια λωρίδα για να την ελέγξουν και να μη χάσουν έσοδα… Αίσχος ρε φίλε, αν πρόκειται για λεφτά, δεν τους νοιάζει τίποτα-ιδιώτες και κράτος…

2. Rodia - Ιανουαρίου 11, 2010

Ζουμε στη χωρα των ακραιων φυσικων φαινομενων, πρεπει να το παρουμε αποφαση πια!

3. Ο Αιρετικός - Ιανουαρίου 12, 2010

Ιδιωτικός δρόμος και δε μπορούν να πάνε; Τι λένε ρε τα στρουμφ; Όταν στήνονται όμως στις ευθείες και σημαδεύουν με τα κωλοραντάρ τους όποιον διανοηθεί να πάει με πάνω από τη… «διαστρική» ταχύτητα των 120χ.α.ω. ΔΕΝ είναι ιδιωτικός δρόμος, έτσι;

Ρε ΟΥΡΤ με τα στρουμφάκια και με τον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου».


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: