jump to navigation

Τι έμαθα χτες Δεκέμβριος 23, 2009

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Η μεταναστευτική πολιτική της χώρας, για να κινηθεί προς σωστές κατευθύνσεις θα πρέπεινα έχει και την ορθόδοξη ευλογία του Ορθόδοξου Αρχιεπισκόπου της χώρας !!!

Οι διάφοροι φίλοι παραμείνανε στις, σωστές για πολλούς λόγους, αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου, σε ότι αφορά την μεταναστευτική πολιτική και περάσανε «στα ψιλά» την παρουσία του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου. Ασφαλώς θα πρέπει να εξαιρέσω τον Ροΐδη που είναι συνεπής στην πολιτική του.

Γιατί συμμετείχε ο Αρχιεπίσκοπος;

Γιατί συμμετείχε ο αρχηγός της Ορθόδοξης Εκκλησίας και όχι ο επικεφαλής άλλης θρησκείας στην χώρα;

Και καλά, μπορούμε να φανταστούμε πολλούς λόγους για τους οποίους ο ΓΑΠ, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής πολιτικής, κάλεσε τον Αρχιεπίσκοπο, αυτό οπυ δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί πήγε αυτός; Για να σιγουρέψει ότι η εκκλησία θα φορολογηθεί μόνο για το 2009;;;

Όταν βλέπουμε τέτοιες εικόνες στο Ιράν, μιλάμε για θεοκρατικό κράτος. Εδώ για τι κράτος μιλάμε; Για κράτος τσίρκο; Έτσι θα διαχωρίσουμε το κράτος από την Εκκλησία; Έτσι θα διορθώσουμε τα στραβά αυτής της χώρας για τα οποία ΚΑΙ η εκκλησία έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης;

Αλήθεια πότε θα συνεδριάσει το Υπουργικό συμβούλιο για θέματα εξωτερικής πολιτικής, ώστε να καλέσουν και τον Άνθιμο (via trianta)

Ταυτόχρονα χτες είχαμε και φορολογικά θέματα, αρκετά ενδιαφέροντα.

Κατ’ αρχήν διάβασα ένα σχόλιο από τον Stoxasths για τους 42χρονους συνταξιούχους. Μετά διάβασα στην «Καθημερινή» ότι η κυβέρνηση προκειμένου να μαζέψει λεφτά και να μην χρεοκωπήσουμε απόφάσισε να καταργήσει25 περιπτώσεις αυτοτελούς φορολόγησης και καλά έκανε. Λίγο αργότερα όμως διάβασα ότι υφυπουργός Εθνικής Άμυνας διαβεβαίωνε μερικούς από τους μελοντικούς 42χρονους συνταξιούχους ότι τα δικά τους κεκτημένα δεν θα τ’ ακουμπήσει η κυβέρνηση.

Τελικά μερικά γουρούνια είναι πιο ίσα από άλλα.

Μετά τον διαχωρισμό κράτους – εκκλησίας προχωρήσαμε και στον διαχωρισμού κράτους – στρατού.

Advertisements

Σχόλια

1. Κώστας - Δεκέμβριος 23, 2009

Αρνείσαι ότι η Εκκλησία συμβάλει (έστω και κατ’ ελάχιστον) στην περίθαλψη των φτωχών, των αδυνάμων, των αποκλήρων, των μεταναστών, των λαθρομεταναστών, με ειδικά κέντρα που έχει δημιουργήσει τα 176 χρόνια της διοικητικής της αυτονομίας (από το 1833 δηλ.);

Όσο για το ερώτημα που θέτεις: Ποιοι είναι οι επικεφαλής άλλης θρησκείας στη χώρα; Να τους δούμε επιτέλους. Ποιο είναι το έργο τους και τι κηρύττουν; Έχουν υπερασπιστεί ποτέ τα δίκαια του φτωχού, του εργάτη, του άκληρου ή είναι κρυμμένοι στις θεολογικές αναζητήσεις τους; Μάλλον το δεύτερο.

Παρένθεση.

Συμφωνώ ότι ο Άνθιμος είναι καρικατούρα ιερωμένου, αλλά πως θα ένιωθε κάποιος π.χ. δημοσιογράφος αν έκρινα όλους τους δημοσιογράφους με βάση το πρότυπο του Θεοδωράκη, της Τρέμη… των Σπύρο και Γιώργο Καρατζαφέρη; Δε θα ένιωθε αδικημένος; Όταν γράφει όμως ο Λεβέντης «Εκδότες και Δημοσιογράφοι, οι μεγάλες πληγές της ελληνικής κοινωνίας» ως τίτλο στο βιβλίο του αρχίζουν τα ούγκα-μπούγκα εναντίον του (ξαναχτύπησε την πιο προηγούμενη Κυριακή ο εκδότης του Βήματος). Ενώ χθες όλη τη μέρα λιβανίζανε τον Λαμπράκη λέγοντας τι σεμνός και τι απλός που ήταν.

Κλείνει η παρένθεση.

Στο Ιράν, αντίστοιχες εικόνες πειράζουν γιατί εκεί το ιερατείο ασκεί καθήκοντα (δικτατορικής και μισαλλόδοξης) εξουσίας, εδώ απλά εκλήθη ο Αρχιεπίσκοπος για να πει τη γνώμη του.

Όσο για τη φορολόγηση της Εκκλησίας, με βρίσκεις σύμφωνο. Εγώ στο πάω και παραπέρα στο θέμα του να βάλουν οι πολίτες «χέρι», όντας μέλος της Εκκλησίας. Γιατί να μην εκλέγονται οι μητροπολίτες (και ο αρχιεπίσκοπος) από το λαό με 5ετή ή 10ετή θητεία; Γιατί να τους τρώμε στο σβέρκο μέχρι να τα κακαρώσουν άπαξ και «εκλεγούν» στην Ιερά Σύνοδο;

Συν ένα σωρό άλλα παρόμοια θέματα που ούτε έχει φανταστεί η δήθεν προοδευτική νομενκλατούρα των συνδικάτων και των εργολάβων που κυβερνά, ότι διακινούνται ως ιδέες από τη δεκαετία του 1960…

Argos - Δεκέμβριος 24, 2009

Η κουβέντα είναι πολύ μεγάλη αλλά αν θέλεις μια απάντηση, έτσι όπως ρωτάς, ναι αμφιβάλλω.
Το ερώτημα ήταν γιατί επέλεξε τον αρχηγό της θρησκείας που δεν εκπροσωπεί σχεδόν κανέναν μετανάστη και όχι γιατί δεν επέλεξε σώνει και καλά τον αρχηγό μιας άλλης εκκλησίας.
Έψαξες να βρεις ποιοί είναι και δεν μπόρεσες; Από την άλλη δεν θα ήταν άσχημο να ήταν κλεισμένος και στις δικές του θολογικές αναζητήσεις κάθε παπάς της ορθόδοξης εκκλησίας. Ίσως έτσι να είχαμε καλύτερους εκπροσώπους της.
Προφανώς δεν πρόκειται να σχολιάσω την παρένθεση γιατί αυτή είναι εκτός θέματος post.
Στην Γερμανία ο καθείς δηλώνει το θρήσκευμά του και φορολογείται από την εκκλησία του. Τουλάχιστον το ξέρωφ στα σίγουρα για τους καθολικούς. Εδώ τολμάμε;

2. Κώστας - Δεκέμβριος 26, 2009

Αδικείς, αδικείς. Ναι, να πούμε τα στραβά να λέμε και τα καλά όμως.

Τώρα γιατί έπραξε ο Παπανδρέου έτσι, δε μπορεί κανείς να το ξέρει, δε νομίζω ότι το έκανε για πολιτικά οφέλη, εξ’ άλλου δεν έχει δώσει τέτοια δείγματα. Μάλλον όμως όταν θες να ξεκινήσεις διαχωρισμό κράτους/εκκλησίας θα πρέπει από κάπου να αρχίσεις να μιλάς με τον απέναντι. Το Υ.Σ. ίσως ήταν μια αφορμή.

Από τη 5η σειρά και μετά συμφωνώ μαζί σου. Όντως δεν έχω ψάξει αλλά δεν είναι ψόγος αυτό που λέω, απλά το γράφω για να «πικάρω» αναγνώστες άλλων θρησκευμάτων/ομολογιών να τσιγκλίσουν το δικό τους ιερατείο να προσπαθήσει να έχουν πρόσβαση στα μέσα και έτσι να ακουστούν και οι άλλες απόψεις και να γίνει διαθρησκειακός ή έστω! διομολογιακός διάλογος. [Ο οποίος αποφεύγεται συστηματικώς, από όλες τις ιερατικές ηγεσίες. Γιατί άραγε; – Το ερώτημα, απευθύνεται προς όλους.]

Κοινώς advocacy…

3. Τι έμαθα το 2009 « We are not alone - Δεκέμβριος 31, 2009

[…] Δεκέμβριος ήταν όλος του ΠΑΣΟΚ, σε τέτοιο βαθμό που μόνο στο τέλος άφησα κάτι για […]


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: