jump to navigation

Εμείς φταίμε για τις φωτιές Αύγουστος 24, 2009

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Και αφού τα έχωσα στο ανύπαρκτο κράτος, ας ασχοληθώ με μας.

Τις 3 τελευταίες μέρες βλέπω ανθρώπους, δικαιολογημένα να κράζουν την κυβέρνηση για τις φωτιές τις Αττικής. Βλέπω ευηπόληπτα πρόσωπα της λεγόμενης blogoσφαιρας να τα χώνουν στον κρατικό μηχανισμό.

Τους δικαιολογώ απόλυτα.

Έχω όμως μια-δυο ερωτήσεις.

Ρε μάγκες, γιατί δεν πήγατε να βοηθήσετε στην κατάσβεση της πυρκαγιάς; Γιατί προτιμήσατε εκ του ασφαλoούς να κρίνετε και να περιγράφετε στο internet ότι βλέπετε στην τηλεόραση ;

Θα ήθελα, εσάς όλους, να σας ενημερώσω ότι έχω και τηλεόρασα αλλά και σύνδεση adsl.

Επίσης ο παπάρας blogger που κινδυνεύει επειδή ζει στην Πεντέλη, καλά θα κάνει να βγει και να βοηθήσει τις δυνάμεις αντί να γράφει μαλακίες.

Σχόλια

1. kaltsovrako - Αύγουστος 24, 2009

Όσον αφορά εμένα, όπως δεν πήγα το 2007 όταν μου ζήτησε η γυναίκα μου έτσι και τώρα αρνήθηκα, επειδή ούτε εκπαίδευση έχουμε, ούτε οργανωμένοι είμαστε σε κάποιο εθελοντικό σώμα* και επιπλέον νομίζω πως έτσι και αλλιώς δε θα υπήρχε κανενας να μας συντόνισει. Επιλέον, δε κατάλαβα; Προσωπικά φρόντιζω όπου πάω να μην επιβαρύνω το χώρο κάνοντας τον φορητό σκουπιδοντενεκέ με τα ρούχα μου, τις τσάντες μου, το γαμωαυτοκίνητο μου και για να τελειώσω το λογίδριο μου και φτού να μη με ματιάξω τον καλό πολίτη, τον λεβέντη, τον καραμπουζουκλή, υπάρχει κράτος όταν έχω σκάσει ένα σκασμό λεφτά (μόνο αυτό το χρόνο και μάλιστα όντας άνεργος) σε φόρους και ΦΠΑδες και κόντρα φόρους και δεν υπάρχει όταν καίγεται το πράμα μας; Αμα υπάρχει, απαιτώ να λειτουργήσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που όταν είναι να μου τα πάρει. Αμα δεν λειτουργεί με τα ίδια ανακλαστικά, απαιτώ να πά να γαμηθεί. Σιμπλ ας δατ, γαμώ την αγανάκτα μου!

(νασούτης ή μασούτης)

* και δε με βλέπω να εθελοντώ.

2. indictos - Αύγουστος 24, 2009

Όχι ρε σύ αδερφέ, εγώ δεν φταίω.

Ούτε φωτιές βάζω, ούτε αυθαίρετο έχω μέσα στο δάσος, ούτε το χωράφι μου άφησα με χόρτα, ούτε το τσιγάρο μου πετάω έξω, πληρώνω τους φόρους μου για να πληρώνονται αυτοί που πρέπει να σβήνουν τις φωτιές και άμα λάχει έχω φυτέψει και καμιά κατοστή δέντρα.
Τις φωτιές να τις σβήσουν αυτοί που πρέπει και που είναι η δουλειά τους και αν υπάρχει δικαιοσύνη να ψάξει και να κόψει τον κώλο από όσους φταίν σε κάθε επίπεδο.
Γιατί άμα πρέπει να σβήσω εγώ τις φωτιές, γιατί να μην πάρω και μετά τον νόμο στα χέρια μου και να γίνω εθελοντής τιμωρός όσων εγώ πιστεύω ότι φταίνε;

3. argos - Αύγουστος 24, 2009

@kaltsovrako @indictos
Δίκιο έχετε, αλλά επίσης δεν σας είδα στο twitter 3 μέρες τώρα να είστε μπροστά στα πληκτρολόγια και να αναμεταδίδετε την τηλεόραση, χώνοντάς τα στο κράτος και περιμένοντας ως δια μαγείας να λυθούν όλα.
Προφανώς δεν μιλάω για σας. Απλά τα πήρα με συγκεκριμένες καταστάσεις.

4. j95 - Αύγουστος 24, 2009

εγώ πήγα.

εντάξει προφανώς δε γίνεται ο κόσμος να σβήσει το πεύκο που έχει λαμπαδιάσει χωρίς εξοπλισμό, εκπαίδευση και κωλοφαρδία. Αλλά στις μικροεστίες (που είναι άπειρες πριν και μετά το μέτωπο) ο κόσμος σίγουρα κάνει δουλειά.

Argos - Αύγουστος 24, 2009

Φίλε σε παραδέχομαι, και δεν κοροϊδεύω. Είσαι ο πρώτος που «ξέρω» και πήγε από κοντά.

j95 - Αύγουστος 24, 2009

Καλά μη νομίζεις, ούτε 100 μέτρα δε χρειάστηκε να κάνω. Το χειρότερο ξύπνημα της ζωής μου εκτός από τότε που την είχα πέσει για μεσημέρι και έγινε ο μεγάλος σεισμός.

5. j95 - Αύγουστος 24, 2009

πάντως να σου πω κάτι; ακόμα και σε αυτό ο συντονισμός ήταν ανύπαρκτος. Αντί να πούνε π.χ. «πηγαίντε εσείς οι 10 με τα κλαδιά σας και βαράτε εκεί», ή το οτιδήποτε, στην πράξη ο καθένας έκανε ό,τι νόμιζε

Argos - Αύγουστος 24, 2009

Αυτό αποδεικνύει το πόσο μπουρδελοκράτος έχουμε. Πάλι καλά που δεν θρηνήσαμε θύματα όπως στην Ηλεία.

6. okyrhoe - Αύγουστος 24, 2009

Εγώ ανέβαζα στο Twitter & Facebook φωτογραφίες από την περιοχή μου, που τυχαίνει να ήταν κοντά σε τρία από τα μέτωπα στην Β. Αττική. Θεώρησα σωστή αυτή την πράξη, ώστε να μπορέσω να ενημερώσω φίλους και μη για την ‘πραγματικότητα’ στο έδαφος, σε σχέση με το τι λεγόταν από τα ΜΜΕ (πολλές φορές ανακριβείες ή αοριστίες).
Ακόμα και οι δικές μου φωτογραφίες μπορούσαν να παρερμηνευτούν. Την πρώτη μέρα έδειχναν εντυπωσιακό πυκνό & σκούρο σύννεφο καπνού (χωρίς να μυρίζουμε καν την φωτιά). Την δεύτερη μέρα έδειχναν απλώς μία θωλή ατμόσφαιρα. Μόνο που εμείς εκείνη την στιγμή μυρίζαμε την έντονη καρβουνίλα, και αισθανόμασταν τα εναλλασόμενα κύματα ζέστης & κρύο που μαρτυρούν ότι η απειλή πλησιάζει. Αυτό δεν μεταδίδεται με βίντεο, φωτό, κλπ.
Ούτε την παράλυση που παθαίνουμε όταν ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και όλο πλησιάζει.
Οπότε δεν μπορούμε να κρίνουμε αυτούς που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να βοηθήσουν. Σωστά σχολίαστικε παραπάνω ότι υπάρχουν ειδικοί/έμμισθοι που είναι αρμόδιοι να κάνουν την δουλειά που πρέπει.
Εμείς σαν πολίτες έχουμε την υποχρέωση να ελέγχουμε το CV αυτόν που μπαίνουν σε αυτές τις θέσεις ευθύνης, και εάν δεν έχουν αποτέλεσμα, να τους στείλουμε σπίτια τους. Δεν μιλάω για την ανώτατη κυβέρνηση – εννοώ τους νομάρχες, δημάρχους και τους τοπικούς φορείς – αυτοί είναι οι υπεύθυνοι για τα αυθαίρετα, για την καθαριότητα, για την πρόληψη, για την ετοιμότητα….
Αυτό που με εκνεύρισε, παρακολουθόντας το Twitter stream, ήταν να διαβάζω συνέχεια retweets από άτομα που βρίσκονται σε άλλες τοποθεσίες, π.χ. άτομα στην Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Λονδίνο, κλπ. να γράφουν «RT φλόγες στα σύνορα της Εκάλης» (μή υπαρκό παράδειγμα). Φίλε, δεν είσαι εκεί, τη το αναπαράγεις αφού δεν είσαι 100% σίγουρος για το γεγονός & την τοποθεσία?
Αυτό είχε συμβεί και με τα επισόδια του Δεκεμβρίου, με το κίνημα στο Ιράν, οπότε είναι θέμα αυτοσυγκράτησης & σωστής χρήσης των μέσων. Επειδή έχεις πρόσβαση στο μέσον, δεν σημαίνει ότι έχεις υποχρέωση να πείς κάτι και ότι νάναι.
Προσωπικά το θεωρώ σαν το σπασμένο τηλέφωνο για τις εκκλήσεις για αίμα, αιμοπετάλια, κλπ…..

7. Liakada - Αύγουστος 25, 2009

Προσωπικα αυτή τη φορά δεν ήθελα να παω ..
Στις φωτιές του2007 κόντεψα να καώ .. προσπαθωντας να σωσουμε απο τη φωτια το ταβερνακι ενος φτωχου βιοπαλαιστή. Δεν είναι απλό να μετέχεις σε μια εθελοντική ομάδα πυρόσβεσης αν δεν έχεις κάποια σχετική εκπαίδευση .. Μάλλον εμποδίζεις απασχολώντας αυτούς που ξέρουν παρά βοηθάς!
Μετά γιατί να κινδυνέψω εγω για τη βιλιτσα αυτού που εχτισε στα πρωην καμμένα στο ντράφι? θυμάσαι .. καηκε σχετικα προσφατα… ΄( μαζι την εχουμε ή μαζι την απολαμβάνουμε? Εγω πλήρωσα δεν εχτισα σε καταπατημενο – αυτος λουφαρισε ! Ασε που όλοι μας επιβαρυνόμαστε για την πυροσβεση της!
Κοντα στα δικά τους τα ξερα κινδυνευουμε καθε φορα να καουν και τα χλωρα ( η πολη)
Ποιος του ειπε να βγει απο το μαντρι?
συν την ψυχιλή οδυνη, την καπνα την αναστατωση
Αρα στην τελικη μου/μας χρωστανε .. δεν τους χρωσταω/με!


Sorry comments are closed for this entry

