jump to navigation

Έτσι τελειώνουν όλα; Ιανουαρίου 5, 2009

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback
Επίκαιρο και για εξώ από την Ελλάδα

Επίκαιρο μέσα και έξω

Η άνανδρη δολοφονική επίθεση εναντίον ενός μπάτσου, που πέρα από μπάτσος είναι ένας νέος άνθρωπος 21 χρονών, σήμανε και το τέλος των εξεγέρσεων του Δεκέμβρη.

Γιατί;

Μα γιατί πολύ απλά κανένας γονιός δεν θα αφήσει τα ανήλικα παιδιά του να βγουν στους δρόμους όπου πέφτουν σφαίρες.

Γιατί καμία εξουσία δεν θα αφήσει αναπάντητη μια επίθεση κατά δικών της ανθρώπων.

Γιατί οι ηλίθιοι θα πουν «εντάξει, πατσίσαμε».

Γιατί κανένας λογικός δεν θα θέλει να περάσει ο αγώνας του για αγώνας δολοφόνων.

Γιατί οι νοικοκυραίοι έχουν πια δικαιολογία πέρα από τα καμμένα καταστήματα.

Η Magica δεν θέλει να ακούσει κουβέντα για προβοκάτσια. Δεν  μπορώ να της κάνω την χάρη γιατί δεν μπορώ να αγνοήσω γεγονότα.

Από τις 6 Δεκεμβρίου σε όλες τις διαδηλώσεις δεν υπήρξαν περιπτώσεις πυροβολισμών. Καταστροφές ναι, πυροβολισμοί όμως όχι. Υπήρξαν δυο περιπτώσεις, μια στο Περιστέρι, όπου η αστυνομία ακόμα ψάχνει και μια εναντίον κλούβας ΜΑΤ, που την συνδυάζουν με την τελευταία επίθεση. Καμία δεν προήλθε από διαδηλωτές. Οι δυο οι προηγούμενες δημιούργησαν κλίμα και μόνο.

Από την χθεσινή περίπτωση δεν κερδίζουν οι «εξεγερμένοι» αλλά ο μόνος που κερδίζει είναι το ίδιο το κράτος. Σταματάνε με τον αποτελεσματικότερο τρόπο οι κινητοποιήσεις. Η προβοκάτσια δεν έρχεται με την δολοφονία ενός παιδιού από έναν αστυνομικό, εκτός και αν παραδεχτείς ότι κάποιοι του τα χώσανε για να το κάνει τόσο φανερά. Από την άλλη επιθέσεις δολοφονικές που δεν θα διαλευκανθούν ποτέ μπορούν άνετα να εμπίπτουν στην κατηγορία προβοκάτσιας μια και ο μόνος κερδισμένος είναι το ανάλγητο κράτος.

Πολύ βολική και η μέρα. Μετά τις αργίες, η καταστολή. Ότι δεν μπορεί να σταματήσει με τα νόμιμα μέσα το κάνουμε με τα γνωστά από την εποχή του Λαμπράκη.

Τέρμα το διάλειμμα, τα κεφάλια μέσα. Πίσω στην ανεργία, στις Τράπεζες, στους κουμπάρους, στον Εφραίμ, με το κεφάλι σκυμμένο να παρακολουθούμε Μάκη, Ευαγγελάτο και Σια και να βρίζουμε από τους καναπέδες.

Τελικά οι πραγματικοί υπαίτιοι της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου αλλά και της δολοφονικής επίθεσης κατά του Μαντζούνη θα μείνουν ατιμώρητοι.

Advertisements

Σχόλια

1. Elikas - Ιανουαρίου 5, 2009

Εντελώς έτσι. Καλή μας τύχη…

2. nikan - Ιανουαρίου 5, 2009

«Τελικά οι πραγματικοί υπαίτιοι της δολοφονίας του Γρηγορόπουλου αλλά και της δολοφονικής επίθεσης κατά του Μαντζούνη θα μείνουν ατιμώρητοι» Ως είθισται…

3. Λεωνίδας - Ιανουαρίου 5, 2009

Διαβάζω με ενδιαφέρων από πολλούς την άποψη περί προβοκάτσιας αλλά κανείς δεν έχει προσπαθήσει έστω να σκιαγραφήσει αυτούς που κρύβονται πίσω από αυτήν.

Η κυβέρνηση τους πυροβόλησε?
Η αστυνομία τους πυροβόλησε?
Η ακροδεξιά τους πυροβόλησε?

Το ενδεχόμενο στυγνής τρομοκρατικής επίθεσης από κάποιους που νομίζουν ότι έχουν ιδεολογικό υπόβαθρο αλλά εν τέλη απλά εκμεταλλεύονται το μομέντουμ για να χτυπήσουν έναν στόχο, θεωρείτε απίθανο;

4. Rodia - Ιανουαρίου 5, 2009

Σκοτεινές (και άγνωστες) οι επιδιώξεις αυτών που πυροβολούν μέσα στις πόλεις -γενικά- και όσων τους υποστηρίζουν ή/και συγκαλύπτουν ή/και δικαιολογούν.
Τελικά, κερδισμένη βγαίνει η εξουσία, το κράτος τρίβει τα χέρια του, η βία απλώνεται νωχελικά πάνω από τα κεφάλια μας.
..αυτό που νομίζω είναι ότι κάποιοι εξώθησαν κάποιους ανεγκέφαλους -όπως συμβαίνει συνήθως, μια και ανέφερες την υπόθεση Λαμπράκη..

5. geraki - Ιανουαρίου 5, 2009

Για την προβοκάτσια λυπάμαι, αλλά εάν ήταν πράγματι κάτι τέτοιο τότε αυτός που είχε τέτοιο σκοπό δεν θα περίμενε να τελειώσουν οι διαμαρτυρίες, θα την έκανε την κατάλληλη στιγμή ώστε να συνδεθούν άμεσα και να αποτελέσει δικαιολογία για τερματισμό οποιασδήποτε διαμαρτυρίας. Δηλαδή, θα την έκανε όσο ο κόσμος ήταν ακόμη στους δρόμους.

Αυτό που φαίνεται να είναι περισσότερο, είναι μήνυμα ότι «δεν τελειώσαμε μαζί σας», και ο αποδέκτης φαίνεται από την πορεία της σφαίρας. Όταν μάλιστα η βία ένα κλικ παρακάτω βαφτίζονταν εξέγερση, τότε στο μυαλό τους είναι και συνεχιστές της.

«Μπράβο» λοιπόν σε όσους έβλεπαν συμπαθητικές τις «στοχευμένες» καταστροφές τον Δεκέμβρη. Και ο αστυνομικός «στοχευμένος» ήταν… Έπρεπε να είχε γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει μέτρο στο πόση είναι η «αποδεκτή βία» και η «στοχευμένη».

Όταν τόσοι και τόσοι δικαιολογούσαν ή και έβλεπαν με χαρά τις «στοχευμένες» καταστροφές και κατέκριναν μόνο τις «τυφλές» (κάψε μια τράπεζα, μην καις το μαγαζάκι), έβαζαν την βάση για την κλιμάκωση.

Αν η πέτρα που πέταξε κάποιος στους αστυνομικούς ήταν «στοχευμένη» και δικαιολογημένη από την «εξέγερση», το ίδιο στοχευμένη ήταν και η σφαίρα.

Δεν υπάρχει όριο στην βία κύριοι, δεν υπάρχει.

6. Rodia - Ιανουαρίου 5, 2009

Εμαθα ότι σε αστ. τμηματα είναι εξαγριωμενοι οι αστυνομικοι και δυσκολα συγκρατουνται.
Εμαθα ότι αρκετα παιδια που θα κατεβαιναν στη διαμαρτυρια για τον πολεμο στη Γαζα δεν θα κατεβουν, μη και θεωρηθει αυτό «προκληση» και μη τυχον καλυφθουν γνωστοι/αγνωστοι στη πορεια αυτη.
Ακουσα τον Προεδρο της Δημοκρατιας.
Ακουσα τον πρωθυπουργό.
Ακουσα και οσους μιλησαν σχετικα.
Χαος.

7. argos - Ιανουαρίου 5, 2009

@Λεωνίδας
Ναι το αποκλείω και το αποκλείω γιατί δεν πιστεύω ότι είχαμε ποτέ πραγματικά τρομοκρατικές οργανώσεις στην Ελλάδα, εννοώ αυτόνομες.
Άσε που αυτά που λέω τα επιβεβαιώνει ο @geraki, ο οποίος θέλει να αγνοεί ότι οι πληροφορίες θέλανε συνέχιση των κινητοποιήσεων μετά τις γιορτές.

8. Λεωνίδας - Ιανουαρίου 5, 2009

@geraki

“Μπράβο” λοιπόν σε όσους έβλεπαν συμπαθητικές τις “στοχευμένες” καταστροφές τον Δεκέμβρη. Και ο αστυνομικός “στοχευμένος” ήταν… Έπρεπε να είχε γίνει αντιληπτό ότι δεν υπάρχει μέτρο στο πόση είναι η “αποδεκτή βία” και η “στοχευμένη”.

[…]

Δεν υπάρχει όριο στην βία κύριοι, δεν υπάρχει.

με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.

9. Kassianos - Ιανουαρίου 5, 2009

Η μόνη μας ήττα είναι πως θεωρούμε αυτονόητο πως δεν θα τιμωρηθεί κανείς, πως η αλήθεια δε θα λάμψει – που συνεπάγεται αυτομάτως ότι κανείς δε φέρει ευθύνη για τα όσα συμβαίνουν γύρω του.

Πάνω απ’ όλα πρέπει να πιστέψουμε πως έχουμε τη δύναμη να πιστέψουμε στους θεσμούς που θεσπίσαμε – με νόμους και Σύνταγμα.

10. Tic Tac - Ιανουαρίου 5, 2009

Το εχετε ολοι αποκλεισει το ενδεχομενο να ειναι μια τρομοκρατικη επιθεση απο μια ομαδα βλεπω. Κι αυτο επειδη -μονο εκ του αποτελεσματος- κοινωνικα [εδω συμφωνω] συντεινουμε σ’ αυτα που περιγραφετε. Αρα (για να το παρουμε αναποδα) για να ειναι ειλικρινης τρομοκρατικη επιθεση , τι θα επρεπε να συμβαινει; Να μην υπηρχε κινημα; Να μην περιμεναμε σωσιβιο ανασχηματισμο;

Το γερακι, ας πουμε, λεει οτι ηταν «στοχευμενη η επιθεση». Προφανως και οχι. Συμβολικη ηταν. Αν πυροβολουσαν τον Κορκονεα θα ηταν στοχευμενη.

@ γερακι.
Και η προταση που κρυβεις στις λεξεις σου να μην πεταμε πετρες εμεις, για να μη δινουμε αλλοθι στον τρομοκρατη να βγαζει το Καλανσικοφ, ειναι βαθια συντηρητικη. Η βια εχει διαβαθμισεις, Ρωτα την Κουνεβα να σου πει.

11. Christos - Ιανουαρίου 5, 2009

Κύριοι έλεος. Ο κύκλος των θεωριών συνομωσίας είναι τόσο φαύλος όσο και αυτός της βίας. Όσοι βγαίνουν τόσο γρήγορα και αγχωμένα για να καταγγείλουν προβοκάτσια ή βρίσκονται υπό την πλήρη κυρίευση μίας ιδιότυπης λαγνείας και φετιχισμού της εξέγερσης στο όνομα της οποίας δικαιολογείται η πλήρης υποτίμηση της νοημοσύνης όλων ή (για να δείτε πόσο εύκολο είναι να λέμε ανοησίες) συμμετέχουν σε ένα ευρύτερο σχέδιο εξαγρίωσης της αστυνομίας προκειμένου να φέρουν στο προσκήνιο ξανά μία εξέγερση που τους κάνει (επιτέλους) μάγκες.
Πράγματι τελείωσαν όλα και μάλιστα γρήγορα. Και όσο διαβάζω και ξαναδιαβάζω άρθρα σαν και αυτό, τόσο συνειδητοποιώ ότι δεν είχαμε καμία ελπίδα για το αντίθετο

12. π2 - Ιανουαρίου 5, 2009

Περί θεωριών συνωμοσίας: υπάρχει η οργανωμένη προβοκάτσια και η έμμεση προβοκάτσια. Πρέπει να είναι κάποιος αστόχαστος συνωμοσιολόγος για να πει ότι υπήρξε κάποιο σκοτεινό παρακρατικό κέντρο που πυροβόλησε τον άτυχο αστυνομικό. Αλλά υπάρχει και πολύ ευλογοφανέστερο -και πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα- συνωμοσιολογικό σενάριο: να αφέθηκαν οι όποιοι τρομοκρατικοί πυρήνες στην ησυχία τους, με το σκεπτικό πως, δεν μπορεί, όλο και κάπου θα φανούν χρήσιμοι. Η κατάσταση της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια με πείθει πως το σενάριο αυτό είναι πιθανό -και δεν έχει σημασία αν είναι από ανικανότητα ή από σκοπιμότητα.

13. goas - Ιανουαρίου 5, 2009

Εις την τριτοκοσμικήν μας πατρίδαν ο μανιχαϊσμός καλύπτει πλήρως κάθε ερμηνευτικήν απόπειραν, θαρρώ…

Αγνή ούλοι οι εξεγερθέντες, φονείς και γουρούνια ούλοι οι μπάτσοι. Τί εύκολος θαυμάσιος κόσμος, ε;

Μπας κι η ανάποδος ανάγνωσις είν’ εξ’ ίσου αστεία; Μπας κι ο δολοφόνος Κορκονέας είν’ προβοκάτωρ Αλαβάνου δια να διορθώσει τα πίπτοντα ποσοστά; Μπας κι οι ακούνητοι θεαταί των καταστροφών ΜΑΤ προβοκάρουν κι εκείνοι την κυβέρνησιν;

Πόσον αστείοι και θλιβεροί είμεθα…..

Έρρωσθε και ευτυχές το νέον έτος. Μόνον η τύχη έχει αξίαν εις χώραν τοιούτην…

14. puerto_norte - Ιανουαρίου 6, 2009

Μην κρίνετε εξιδίων τα αλλότρια, μερικοί. Επειδή εσείς δεν είστε αυτή τη στιγμή στα εξεγερμένα Εξάρχεια, δε θα πείσετε κανέναν μέσα από το διαδίκτυο ότι η εξέγερση τελείωσε. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι 150 άτομα έξω από το στέκι Νοσότρος, όπου πριν λίγο μπάτσοι απείλησαν να μπουν. Μαζεύεται κόσμος. Στις 12 υπάρχει συγκέντρωση στην πλατεία, από συνέλευση κατοίκων και συνέλευση λόφου στρέφη. Επίσης ΜΑΤ βρίσκονταν μέχρι πριν λίγη ώρα στο σημείο της δολοφονίας του Αλέξη, πριν σχεδόν ένα μήνα. Προσβολή και αίσχος. Τώρα έχουν φύγει. Τίποτα δεν τελείωσε, όλα συνεχίζονται.

YG. αναφέρομαι κυρίως στους σχολιαστές του άρθρου, αλλά και στον μη καλά πληροφορημένο συγγρεφέα του αρχικού…

15. Argos - Ιανουαρίου 6, 2009

Τουλάχιστον αν μη τι άλλο εδώ γίνεται διάλογος, που δυστυχώς στους θεσμούς που επικαλείται ο Kassianos, αυτή είναι άγνωστη λέξη.
@ Tic Tac
δεν μπορώ να αποκλείσω τίποτε μια και δεν ξέρω τίποτε απλά ορισμένα πράγματα είναι πολύ βολικά, ακόμα και η ύπαρξη τέτοιας τρομοκρατικής οργάνωσης. παρα είναι βολικά μερικά πράγματα
@Christos
Το έτσι τελειώνουν όλα δεν έχει να κάνει με την όποια δικιά μου πρόθεση αλλά με μια πρόβλεψη που κάνω και που μακάρι να είναι λανθασμένη. Ήδη άκουσα ότι υπάρχουν σκέψεις για ματαίωση του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου της Παρασκευής. Όσο για τις θεωρίες συνωμοσίας είναι ακριβώς το ίδιο πιθανές με τις θεωρίες περι τρομοκρατίας, εκτός και αν επειδή το λέει το επίσημο κράτος εγώ θα πρέπει να το δεχτώ με κλειστά μάτια.

@π2
και στις δυο περιπτώσεις το αποτέλεσμα ευνοεί συγκεκριμένη μεριά.

@goas
Καλή τύχη λοιπόν

16. dinosma - Ιανουαρίου 6, 2009

Give Peace A Chance

17. Argos - Ιανουαρίου 6, 2009

@puerto_norte
μπορείς να ανατρέξεις στο προηγούμενο σχόλιό μου. Να μου επιτρέψεις να θεωρήσω 150 άτομα πολύ μικρό αριθμό σε σχέση με την συμμετοχή του Δεκεμβρίου.
Από την άλλη ότι έγραψα δεν βασίστηκε σε πληροφορίες για να είμαι καλά ή κακά πληροφορημένος. Είναι μια εκτίμηση που δεν θα με πείραζε καθόλου να έβγαινε λάθος

18. Τic Tac - Ιανουαρίου 6, 2009

Tη πιθανοτητα οτι με τις προβλεψεις σου ανακυκλωνεις το αρνητικο κλιμα αναμεσα σε μας που θελουμε τη συνεχιση του κινηματος, τη σκεφτεσαι; Δηλαδη η επιβεβαιωση της προβλεψης σου αξιζει τοσο ωστε να τραβας τις ελπιδες μας και τους αγωνες μας εναντια στον τρομο προς τα κατω; Πώς στηριζεις εσυ με την ταφοπλακα που βαζεις στο κινημα, την αναζωπυρωση του μετα τις «γιορτες»;

Η απαντηση ειναι οτι δεν το στηριζεις. Οχι ετσι Argos. Αν πραγματικα θες να ειναι λανθασμενη η προβλεψη, εργασου προς αυτη την κατευθυνση κι ας χασουμε. Ενας χαμενος αγωνας προς τη σωστη μερια αξιζει περισσοτερο απο μια επιτυχη προβλεψη για το τελος. Φιλικα στο λεω και επειδη σε διαβαζουν πολλοι. Ας το πιστεψουμε.

19. Argos - Ιανουαρίου 6, 2009

@Tic Tac
Όχι δεν το έχω σκεφτεί. Δεν το έχω σκεφτεί μια και η δικιά μου απόφαση είναι να συνεχίσω να συμμετέχω σε οτιδήποτε γίνει εδώ που ζω, όπως έκανα και τον Δεκέμβριο. Η απόφαση για τον καθένα μας είναι προσωπική υπόθεση. Ότι και αν πω δεν πρόκειται να ακουμπήσει όσους συνειδητά συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις του Δεκεμβρίου. Τελικά αυτό που θέλουμε δεν είναι η συνειδητή συμμετοχή; Η εκτίμηση μου δεν έχει σχέση με την θέση μου, ίσως και γι’ αυτό το λόγο να γίνεται.

Από την άλλη έχω την εντύπωση ότι ακόμα και έτσι το στηρίζω, τουλάχιστον πολύ περισσότερο από κείμενα σαν αυτό που παραθέτω σαν link μέσα στο δικό μου, ανθρώπων που τους διαβάζουν πολύ περισσότεροι από μένα.
Από την άλλη δεν ξέρω φίλε μου, μπορεί να έχεις και δίκιο, εμένα έτσι μου βγήκε παρατηρώντας και συνομιλώντας με τους γύρω μου.
Αυτό που ίσως θα έπρεπε να κών από την αρχή και που θα το κάνω τώρα εξ’ αιτίας της παρατήσρησής σου είναι μια προσθήκη στον τίτλο του post.

20. kavala - Ιανουαρίου 6, 2009

Ανήκω στην Αριστερά. Όταν λέω ότι είναι προβοκάτορες αυτοί που πυροβόλησαν, κάνω μια πολιτική *εκτίμηση* και όχι *ρεπορτάζ*. Μην περιμένετε λοιπόν να φέρω αποδείξεις όταν εκτιμώ ότι ξένα κέντρα αλλά και εγχώρια είχαν συμφέρον από αυτό που συνέβη.

Η αντίδραση πρέπει να γίνει οργανωμένα και στοχευμένα κ όχι με γιούρια. Ούτε το ΚΚΕ με εκφράζει, αλλά διάολε και τη ‘διάσπαση’ τη νιώσαμε στο πετσί μας.

21. Παπαχατζής Παναγιώτης - Ιανουαρίου 6, 2009

Η προβοκάτσια ξεκινά απο την ώρα που ο αστυνόμος έπεσε στην άσφαλτο, όπως ξεκίνησε και πριν κάτι μέρες την στιγμή που κάποιοι αποφάσισαν να κάψουν το κέντρο της Αθήνας.

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερο σχέδιο για να μπορέσεις να ελέγξεις αυτό που γίνεται, απλά αφήνεις τα γεγονότα να εξελίσονται χωρίς παρέμβαση μέχρι να έρθει το απόλυτο χάος. Τότε η, ήδη συντηρητική κοινωνία, ταμπουρώνεται και ζητά την προστασία σου και εσύ απλά εμφανίζεσαι σαν σωτήρας.

Τόσο απλό ήταν, κατά την γνώμη μου, το σχέδιο που υπήρχε απο την δεύτερη μέρα απο την δολοφονία του Αλέξη και μετά. Δυστυχώς φαίνεται να πετυχαίνει…

22. Dark Angel - Ιανουαρίου 6, 2009

αδερφέ άργε δυσκολεύομαι να σε ακολουθήσω στον τρόπο σκέψης σου γιατί κρίνεις τα γεγονότα του 08-09 με οπτική γωνία περασμένων εποχών. Ναι ξέρω η ιστορία επαναλαμβάνεται αλλά σπειροειδώς έτσι και στις ταραχές του L.a. και στην Θατσερική Βρεττανία όπως επίσης και στη Νέα Ορλεάνη συνέβη ακριβώς αυτό που λέει και ο Τικ Τακ και ο Παπαχατζής και ο Puerto Norte αλλά με τωρινά δεδομένα (η σπείρα που λέγαμε). Ουσιαστικά οι πόλεις αυτοκαταστρέφονται μαζί με τους πολίτες τους σε μια απεγνωσμένη κίνηση ανανέωσης.

Επαναλαμβάνω πως το πρόβλημα είναι κοινωνικό και όχι πολιτικό γιατί στην κοινωνία πιά έχει πέσει το βαθύ μεσαιωνικό σκοτάδι του διαίρει και βασίλευε.

23. ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009 ΩΡΑ 20:00 « Kopanakinews’s Weblog - Ιανουαρίου 6, 2009

[…] Έτσι τελειώνουν όλα; Η άνανδρη δολοφονική επίθεση εναντίον ενός μπάτσου, που πέρα από […] […]

24. κώστας - Ιανουαρίου 7, 2009

Θα κάνουμε ρε τώρα ένα συλλαλητήριο για τον Διαμαντή;

«Τρομοκράτες, γουρούνια, δολοφόνοι»

25. Argos - Ιανουαρίου 7, 2009

@Dark Angel
και από πότε το κοινωνικό δεν είναι και πολιτικό;
Στο διαίρει και βασίλευε είναι που αναφέρομαι στο κείμενο

@Κώστας
αν έκανες συλλαλητήριο για τον Γρηγορόπουλο δικαιούσε να ζητάς να γίνει και για τον Διαμαντή, απλά νομίζω ότι δεν έκανες και ούτε θα κάνεις οποιδήποτε συλλαλητήριο για κανένα

26. aspro provato - Ιανουαρίου 7, 2009

Συμφωνώ με τον φίλο Tic Tac (νο. 18). Αν είναι να υποβαθμιστεί το κίνημα, ας μη γίνει από εμάς που πιστεύουμε σε αυτό. Αν είναι να βγάζουμε απαισιοδοξία, τότε ναι, χάσαμε. Ο αγώνας τώρα μόλις έχει αρχίσει. Καταδίκη του χτυπήματος του αστυνομικού από όποιον και αν προήλθε. Και συμβουλεύω να κρατάμε πισινές και να μην μπλέκουμε σε θεωρίες συνωμοσίας τις οποίες πολλοί εκφράζουν με τεράστια βεβαιότητα. Δεν αποκλείω καμία περίπτωση, ούτε να ήταν προβοκάτσια, ούτε τρομοκρατικό χτύπημα αλλά ό,τι και αν ήταν δεν πρέπει να να μας κάνει να λέμε ότι ‘όλα τελείωσαν’.

27. Dark Angel - Ιανουαρίου 7, 2009

το κοινωνικό χρειάζεται κοινωνική λύση μπράδα. απλά.

28. Είναι απλά τα πράγματα « Nassos K. - Ιανουαρίου 7, 2009

[…] πως; Μα τι; | ANemos Έτσι τελειώνουν όλα; | Argos Οφθαλμός αντί οφθαλμού(?) | arxedia MEDIA Ε, Ψιτ! Εσύ που […]

29. Domenica - Ιανουαρίου 8, 2009

Θα δειξει την Παρασκευη. Αν και θεωρω οτι οι μαθητες καλυτερα να μεινουν στο σπιτι τους. Τα παιδια μας οφειλουμε να τα προστατεψουμε. Μυριζει μπαρουτι.
Να φανει και ποσοι συνειδητοποιημενοι ΕΝΗΛΙΚΕΣ πολιτες εχουν τα κοτσια να διαδηλωσουν για ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας.

30. ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009 « Kopanakinews’s Weblog - Ιανουαρίου 9, 2009

[…] Έτσι τελειώνουν όλα; Η άνανδρη δολοφονική επίθεση εναντίον ενός μπάτσου, που πέρα από […] […]

31. Thanassis Kontonatsios - Ιανουαρίου 9, 2009

Όπως συμπεράναμε ποιος έριξε τα αεροπλάνα στους δίδυμους πύργους έτσι (δηλαδή με την ίδια μέθοδο σκέψης) μπορούμε να αντιληφθούμε και ποιος πυροβόλησε τους ΜΑΤατζήδες (δεν είναι αστυνομικοί είναι ΜΑΤ άλλο το ένα και άλλο το άλλο!).

32. Tic Tac - Ιανουαρίου 9, 2009

Τι τρομος, μπρρρρ…ναι, ναι, ναι δικιο εχεις, τα παιδια να μεινουν μεσα καλυτερα, να κατεβασουν και το γενικο μη γινει κανα βραχυκυκλωμα και παρει φωτια το σπιτι και ……..

Domenica, «θεωρησε» άλλα, γιατι αν «πραξει» ο καθενας αυτο που εσυ «θεωρεις» , τη γαμησαμε οικογενειακως. Τρομολαγνε/α, που εχεις παρει και «μυρωδια» το μπαρουτι, ΕΣΥ ! , «αφουγκραστη του δρομου». Υποκριτες! Σκοτωσε το μπατσο που εχεις μεσα σου, καλυτερα. Αν δεν εισαι ηδη δηλαδη.

33. Christos - Ιανουαρίου 9, 2009

Είτε με την ανοχή είτε λόγω της ανικανότητας του κράτους, αυτοί οι τύποι είναι τρομοκράτες. Με την χειρότερη θεωρία το κράτος τους εκμεταλλεύεται για να σπείρει φόβο. Υπάρχουν αγώνες όταν υπάρχει κακό κράτος, και το κακό κράτος θέλει να σπέρνει φόβο. Το να χτυπάς το κράτος μόνο λέγοντας τα αυτονόητα είναι μερικώς αποτελεσματικό, Πρέπει την ώρα του αγώνα να του στερήσεις και όλα τα εργαλεία. Πρέπει να κρατηθούν απ έξω όσοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως άλλοθι για την σκλήρυνση της καταστολής, Και για να συμβεί αυτό χρειάζεται μετωπική σύγκρουση μαζί τους, αποκλεισμός και έμπρακτη καταδίκη. Όχι παραπλανητικές προβοκατσιολογίες.

34. thess.gr | Ξαναρχίσαμε - Ιανουαρίου 10, 2009

[…] post μου στο We are not alone, μετά το χτύπημα του αστυνομικού στην Μπουμπουλίνας […]

35. Oneiros - Ιανουαρίου 10, 2009

Επειδή μετά την τρομοκρατική και δολοφονική επίθεση στον αστυνομικό παρατηρείται να εγκαλούνται όσοι διαδήλωναν μετά την τρομοκρατική και δολοφονική επίθεση στον Αλέξη (με τον ίδιο τρόπο πχ. που εγκαλούνται σαν υποστηρικτές της Χαμάς όσοι εκφράζουν αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό, σε διεθνή διαδικτυακά fora), θα’θελα με τη σειρά μου να ρωτήσω όσους προέβησαν σε τέτοιες εγκλήσεις: εγκρίνετε τα όσα έγιναν χθες μπροστά στην Ασκληπιού 14 και στη ΓΑΔΑ;

36. Τι έμαθα το 2009 « We are not alone - Δεκέμβριος 31, 2009

[…] Τι έμαθα το 2009 Δεκεμβρίου 31, 2009 Posted by argos in Blogs, personal, μνήμες. trackback Τον Ιανουάριο έμαθα ότι το κράτος έχει τρόπο να σταματά ότι το ενοχλεί. […]


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: