jump to navigation

Ο Αργός Θάνατος μιας πόλης Σεπτεμβρίου 23, 2008

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, μνήμες, Life, Politics, Thessaloniki.
trackback

Ήθελα να γράψω πολλά, πιο πολύ για να εξηγήσω σε ηλίθιους που βλέπουν ωραία κείμενα και αριθμούς. Δεν αξίζει τον κόπο. Τα έχει πει, με τον δικό του τρόπο το αδέλφι ο Dark.

Δυστυχώς μόνο αυτός. Τα μέσα, τοπικά και εθνικά το αντιμετωπίζουν σαν μια απλή είδηση και την «κρύβουν» όπως μπορούν. Το ίδιο και τα 2 μεγάλα κόμματα. Το ίδιο και η Siemens που μόνο για την Ελλάδα δεν μας κατονόμασε τους δωρολήπτες. Ξέρετε εκείνους που εισπράξανε 100 εκατ. ευρώ και τώρα σφυρίζουν κλέφτικα. Αυτούς που όλοι οι παραπάνω ξεχάσανε.

Εξ’ άλλου τι είναι 500 οικογένειες, μια πόλη μπροστά στα 100 εκατομμύρια που πήρανε και σε όσα ακόμα θα πάρουνε;

Advertisements

Σχόλια

1. Ο Αργός Θάνατος μιας πόλης — ροη σταχυολόγων - Σεπτεμβρίου 23, 2008

[…] Ο Αργός Θάνατος μιας πόλης « We are not alone Ήθελα να γράψω πολλά, πιο πολύ για να εξηγήσω σε ηλίθιους που βλέπουν ωραία κείμενα και αριθμούς. Δεν αξίζει τον κόπο. Τα έχει πει, με τον δικό του τρόπο το αδέλφι ο Dark.Δυστυχώς μόνο αυτός. Τα μέσα, τοπικά και εθνικά το αντιμετωπίζουν σαν μια απλή είδηση και την “κρύβουν” όπως μπορούν. Το ίδιο και τα 2 μεγάλα κόμματα. Το ίδιο και η Siemens που μόνο για την Ελλάδα δεν μας κατονόμασε τους δωρολήπτες. Ξέρετε εκείνους που εισπράξανε 100 εκατ. ευρώ και τώρα σφυρίζουν κλέφτικα. Αυτούς που όλοι οι παραπάνω ξεχάσανε. (0 votes, average: 0 out of 5)You need to be a registered member to rate this post.  Loading … […]

2. indictos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

Απορώ γιατί στεναχωριέστε.
Σε λίγα χρόνια θα γίνουν και αυτά «Πολυχώροι» (=σκυλάδικα) και όλα θα είναι μιά χαρά.
Θα γίνουμε έτσι σιγά σιγά μιά πόλη που οι μισοί θα πίνουν (με δανεικά) και οι άλλοι μισοί θα τους σερβίρουν.

3. Argos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

Ίσως γιατί θα είμαστε αυτοί που πίνουν με δανεικά…

4. don-ald - Σεπτεμβρίου 25, 2008

πραγματικά όμορφο το ποστ. λυρικότατο και το σχόλιο του dark.
την κλάψα όμως δεν την καταλαβαίνω .
κλείνουν οι κακοί καπιταλιστές τα εργοστάσια.
ας ανοίξουν οι ντόπιοι που αγαπούν την πόλη άλλες δουλειές .
ποιο το πρόβλημα.
εκτός αν ακόμα αναπολούν την κορομηλά πίνοντας φραπέδες στην παραλία.

5. indictos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

εγώ έτσι και αλλιώς 20 χρόνια σερβίρω

6. Argos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

@don-ald
Οι ντόπιοι δεν είναι καν κακοί καπιταλιστές. Είναι κρατικοδίαιτοι καπιταλιστές, δηλαδή ζουν σε ένα καπιταλισμό σοβιετικού τύπου. Η Βαλκάν π.χ. ήταν προϊόν ντόπιων που από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου την είχαν μέσα. Ψάξε να δεις τι κάνει σήμερα ο εκ των ιδρυτών κ. Τακάς και μετά συζητάμε. Οι ντόπιοι που αγαπούν την πόλη έχουν ανοίξει δουλειές που τους τις έκελισαν οι ντόπιοι σοβιετικού τύπου καπιταλιστές. Για την υπόθεση των δωροδοκιών της Siemens έχεις να πεις τίποτα;

@indictos
το ξέρω γι’ αυτό είπα να έχεις τουλάχιστον ένα πελάτη και πήρα την απέναντι πλευρά 🙂

7. don-ald - Σεπτεμβρίου 25, 2008

για τις δωροδοκίες της σίμενς δεν είπα κάτι γιατί δεν διαφωνώ.
Συμφωνώ επίσης και στο κρατικοδίαιτοι μαζί σας. Μόνο που πιστεύω πως κρατικοδίαιτοι είναι πάνω κάτω όλοι. Οι ντόπιοι που βλέπω εγώ δεν κάνουν δουλειές, περιμένουν να κάνουν αρπαχτή, να πάρουν το χ έργο από τη χ υπηρεσία να πάρουν προμήθειες κλπ. .
Συγκεκριμένα από τους ντόπιους επιχειρηματίες που γνώρισα εγώ και δεν είναι λίγοι τα τελευταία 15 χρόνια , αυτοί οι λίγοι ( 3! ) να κάνουν δουλειά σταματήσαν λόγω δυσκινησίας συστήματος είτε δημοσίου ( κυρίως ), είτε ιδιωτικού.
Σε κάθε περίπτωση το νόημα του σχολίου μου ήταν πως μπορούν κάποια στιγμή κάποιοι από τις 500 οικογένειες που αναφέρετε να μην θεωρούν τους εαυτούς τους γεννημένους υπαλλήλους και να προχωρήσουν σε δράση. Αν δεν μπορούν μόνοι τους ας τους καθοδηγήσουν οι πεφωτισμένες ηγεσίες.
Οι διαμαρτυρίες και οι οιμωγές δεν έχω δει να βγάζουν κάπου.
ΥΓ. έζησα την κατάσταση της goodyear καλό μου φίλο. αυτός χωρίς προηγούμενη παιδεία προχώρησε και σήμερα είναι γενικός διευθυντής σε περίοπτη εταιρία.
συγνώμη και για τη κατάχρηση του χώρου σας .

8. don-ald - Σεπτεμβρίου 25, 2008

ο κος Τακάς από όσο ξέρω από τον τύπο είναι μια χαρά. το πρόβλημα δεν καταλαβαίνω πιο είναι με τον κάθε τακά

9. Dark Angel - Σεπτεμβρίου 25, 2008

don-ald θα έπρεπε δηλαδή κατά τη γνώμη σας οι εργαζόμενοι να το θεωρούν ένα ευτυχές συμβάν το οποίο και θα τους ωφελήσει στην μετέπειτα καριέρα τους. Η πραγματικότητα βέβαια είναι πολύ μακρυά από τη γεμάτη φαντασία εξίσωσή σας.

10. don-ald - Σεπτεμβρίου 25, 2008

@darkangel
γουστάρω τις ειρωνείες
εγώ λέω τι βλέπω
τις κοινοτοπίες τις βαρέθηκα
εξάλλου νομίζω πως εργαζόμενοι είναι όλοι

11. xBerliner - Σεπτεμβρίου 25, 2008

«Είναι κρατικοδίαιτοι καπιταλιστές, δηλαδή ζουν σε ένα καπιταλισμό σοβιετικού τύπου»
Μήπως, λέω μήπως, αυτός είναι ο λόγος που καμιά εταιρια υψηλής τεχνολογίας (δεν ξερώ τί παρείγαγε η Siemens στη Θεσ/νίκη αλλά τη θεωρώ ως τέτοια) δεν στεριώνει (και ούτε πρόκειται) στο ελλάντα;

«Για την υπόθεση των δωροδοκιών της Siemens έχεις να πεις τίποτα;»
Η Siemens κάνει μπίζνες. Και τις κάνει με όποιο τρόπο οι κατά τόπους άρχοντες της υπαγορεύουν. Δεν δωροδόκησε μόνο στην Ελλάδα. Επίσης, αν δεν κάνω λάθο, έχει έρθει ή είναι να έρθει σε συμβιβασμό με τις αμερικανικές αρχές πληρώνοντας ένα πρόστιμο. Έτσι πάλι μπίζνες θα συνεχίσει να κάνει και τα ονόμα όσων λαδώθηκαν (και αυτό δεν είναι μόνο για την Ελλάδα) δεν θα βγουν προς τα έξω.
Να είσαι σίγουρος ότι σύντομα η υπόθεση θα κουκουλωθεί και στη Γερμανία (μπορεί οι γερμανοί να είναι περισσότερο τίμιοι από εμάς, αλλά δεν είναι μαλάκες να καταστρέψουν μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες τους).

Επιμύθιο: Αν θέλεις να κάνει μπίζνες με μίζες, η βιομηχανία θα στη δώσει, αλλά μην περιμένεις ανάπτυξη. Μεταπράτης θα μείνεις για μια ζωή. Αν θέλεις να κάνει μπίζνες στα σοβαρά, πάλι η βιομηχανία θα σου δώσει αυτό που θέλεις, μαζί με την ανάπτυξη.

12. Argos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

@don-ald
δεν υπάρχει θέμα για τον χώρο, δεν είναι καν δικός μου 🙂
Όλο το θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση μόνο που δεν καταλάβατε και το δικό μου σχόλιο. Το τι θα κάνουν οι 500 άνθρωποι το ξέρουν οι ίδιοι. Πιθανότατα δεν θα χαθούν. ΔΙκή τους δουλειά είναι χαζομάρα να κάνουν με τις παρούσες συνθήκες σ’ αυτη τη χώρα, αλλά και αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση. Οι διαμαρτυρίες και οι οιμωγές δυστυχώς ή ευτυχώς έβγαλαν deal στην περίπτωση της ΒΦΛ που θα το πληρώνουμε χρόνια εσείς και εγώ και οι 500 απολυμένοι. Αυτό που λέω είναι ότι η αποβιομηχάνιση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με μέτρα ΒΦΛ και ότι θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης με μακροχρόνιο σχεδιασμό. Αυτό κάνει η πολιτεία, τίποτα άλλο. Αν έκλειναν 10 εργοστάσια και ανοίγαν 20 παραγωγικές επιχειρήσεις ούτε που θα με ένοιαζε. Οι μόνες επιχειρήσεις που ανοίγουν πια είναι καφετέριες. Και αυτό δεν έιναι λύση.

@Xberliner
Στην πρώτη σου παράγραφο δεν βλέπω να διαφωνούμε, ή μήπως κατάλαβες κάτι τέτοιο;
Σε ότι αφορά τις μίζες με είδες να κακίζω την εταιρία; Η εταιρία κάνει μπίζνες με μίζες και καλώς, γι’ αυτούς. Ο πολιτικός όμως που έχει τοποθετηθεί σε θέση κλειδί και μιζώνεται θα πρέπει να πληρώσει. Αυτό έγινε στην ΝΟρβηγία, στην Λιβυή ακόμα και στην διεφθαρμένη Νιγηρία. Εδώ δεν ξέρουμε ποιοί πήρανε τα λεφτά.
Το να χαριστείς σε μια εταιρία να το δικαιολογήσω αλλά το να επιτρέψεις δοσοληψίες που οδηγούνε στην ταλαιπωρία 500 εργαζομένων και της ευρύτερης οικονομίας της πόλης για να την γλυτώσουν 10 λαμόγια και τα κόμματά τους, είναι το λιγότερο απαράδεκτο.

13. don-ald - Σεπτεμβρίου 25, 2008

αυτό λέω και εγώ μόνο καφετέριες και σουβλατζίδικα.
νέες ιδέες επιχειρηματικότητας και μη επιδοτούμενοι επιχειρηματίες δεν υπάρχουν.

14. xBerliner - Σεπτεμβρίου 25, 2008

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ένα εργοστάσιο που βασίζεται (όπως λένε) σε εξιδεικευμένο προσωπικό (που δεν βρίσκεις εύκολα αλλού ή κοστίζει πολύ να εξιδικεύσεις) και έχει κέρδη (έτσι λένε τουλάχιστον) να κλείσει και πιθανόν να πάει αλλού. Η εταιρία το συμφέρον της κοιτάζει και το συμφέρον ίσον χρήμα. Τώρα είτε δεν πρόκειται για πολύ high tech εργοστάσιο (και συνεπώς το ίδιο «εξειδικευμένο» προσωπικό θα το βρει και αλλού) είτε δεν είναι κερδοφόρο.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;

15. Argos - Σεπτεμβρίου 25, 2008

Από όσο μπορώ να ξέρω υπάρχει απόφαση της Siemens να αποσυρθεί από την αγορά τηλεπικοινωνιών ή τουλάχιστον από αυτό το κομμάτι της και κλείνει τα εργοστάσια παντού.

16. xBerliner - Σεπτεμβρίου 27, 2008

ΟΚ.
Και τί σχέση με αυτό έχουν η κυβέρνηση, οι νομαρχαίοι, και οιι δημαρχαίοι;

17. Argos - Σεπτεμβρίου 28, 2008

Η απόφαση της Siemens ισχύει και για το εργοστάσιο της Βραζιλίας το οποίο όμως δεν κλείνει. Η Siemens στην Ελλάδα είχε μέτοχο 30% την Εθνική Τράπεζα που την έκανε τον Ιούλιο. Αλλά σε κάθε περίπτωση η ευθύνη αυτών που θεωρείς εσύ ανεύθυνους έγκειται στην προώθηση μια ςπολιτικής που ευνοεί την αποβιομηχάνιση και όχι την δημιουργία νέων ευκαιριών εργασίας. Και δεν μιλάω θέσεις στο δημόσιο αλλά στοιδιωτικό τομέα. Βλέπεις την οικονομική και αναπτυξιακή πολιτική δεν την ορίζει άλλος

18. Kourtgeo - Οκτώβριος 11, 2008

«ότι η αποβιομηχάνιση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται με μέτρα ΒΦΛ και ότι θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης με μακροχρόνιο σχεδιασμό. Αυτό κάνει η πολιτεία, τίποτα άλλο. Αν έκλειναν 10 εργοστάσια και ανοίγαν 20 παραγωγικές επιχειρήσεις ούτε που θα με ένοιαζε. Οι μόνες επιχειρήσεις που ανοίγουν πια είναι καφετέριες. Και αυτό δεν έιναι λύση.»Συμφωνώ απόλυτα αλλά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μόνο κλείνουν τα εργοστάσια και δεν ανοιγεί τίποτα….Και δυστυχώς αυτό θα οδηγήσει στην τεράστια αύξηση της ανεργίας γιατί δεν θα υπάρχει εργασία…εκτός και αν όλοι μπούμε στο δημόσιο και ο ένας τρίβει την πλάτη του άλλου….Τι να πω σε αυτήν την χώρα όλα οδηγούν σε αδιέξοδα!!


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: