jump to navigation

Αλλαγές Απρίλιος 11, 2008

Posted by argos in Blogs, Άτιμη Κοινωνία.
trackback

Θέλω να γράψω αλλά καθώς ξεκινάω σβήνω την κάθε πρόταση και ξαναρχίζω από την αρχή. Βλέπεις ο χρόνος, άρα και οι αλλάγές είναι πιο γρήγορες στο επίπεδο του Blogging. Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησα, τρια χρόνια και κάτι στο thess, όπου απλά ήθελα να πω μια βλακεία, συνέχισα λέγοντας ότι μου κατέβαινε στο κεφάλι. Γνώρισα ανθρώπους ενδιαφέροντες, τελείως διαφορετικούς από μένα αλλά και συνάμα ίδιους. Μοιραστήκαμε απόψεις, ιδέες, τσίπουρα. Η «κοινωνία των blogs» μεγάλωνε. Ήρθαν οι «φίρμες», μαζέψανε την αυλή τους που τους έκανε σχόλια με διπλάσιες λέξεις από ότι τα posts τους. Αρχίσαμε να μετράμε τις επισκέψεις μας, άρχισε να μας νοιάζει. Ήρθε η «υπόθεση της Αμαλίας» και ξαφνικά «ανακαλύψανε» την δύναμη των blog, βλέπεις όλοι οι νεόκοποι αγνοούσανε την υπόθεση της Αριστοτέλους. Τα 100+ blog που βρήκα όταν πρωτομπήκα πολλαπλασιαστήκανε μέσα σε λίγες μέρες. Οι φωτιές αργότερα αυξήσανε κι’ άλλο την δημοσιότητα αλλά και τον αριθμό των blogs.

Άλλαξα; Κατά βάση όχι. Αυξήθηκε το ακροατήριό μου αλλά η θεματολογία μου δεν άλλαξε. Άλλαξε λίγο η στάση μου. Έγινα πιο απαιτητικός από τους «καινούργιους», από τους «παλιούς», από μένα. Δεν έχω αγοραφοβία, δεν με φοβίζουν αλλά ούτε με εκνευρίζουν πια οι θεματολογίες πολλών . Εξακολουθώ και διαβάζω καθημερινά τα ίδια 10 blog που διάβαζα και παλιότερα. Κάθε μέρα όμως περνάω και από άλλα, αν μου αρέσει το θέμα. Έζησα απειλές, έζησα troll έζησα καταστάσεις που ή εγώ είχα ξεκινήσει ή είχα συνεχίσει.

Στην εποχή που τα blogs βρίσκονται είτε θετικά είτε αρνητικά κάτω από το φως των προβολέων, «διεκδικώ» μια θέση. Συλλογικά ή ατομικά. Δεν το φοβάμαι, δεν μ’ ενοχλεί. Εξ’ άλλου ο «Άργος» δεν είναι μια περσόνα ψηφιακή κάποιου που θέλει να είναι κάτι άλλο. Είναι η διαδικτυακή έκφραση του Θωμά Τζήρου, που έχει και αυτή τις «δουλείες της». Δεν είναι 100% ανεξάρτητη η φωνή μου. Δεν μπορώ να μιλήσω για όλα. Δεν μπορώ να μιλήσω για την σημερινή δουλειά μου γιατί έχω και μια ηθική. Δεν μπορώ να μιλήσω εναντίον των φίλων μου, ακόμα και αν κάνουν κάτι στραβό γιατί θεωρώ ότι η φιλία είναι πιο πάνω από κάθε τι. Δεν μπορώ να μιλήσω για τελείως προσωπικά πράγματα γιατί θα πάψουν να είναι τελείως προσωπικά.

Τι έχει μείνει για να γράφω; Αυτά για τα οποία έγραφα τα τελευταία 3 χρόνια.

Το blogging άλλαξε, κόσμος ήρθε, κόσμος φεύγει. Η ουσία είναι στο πόσο άλλαξες εσύ.

Αλήθεια πόσο άλλαξα/άλλαξες;

Σχόλια

1. Nassos K. - Απρίλιος 11, 2008

Αλλαξες όσο θα άλλαζες και χωρίς το blog. Οχι όπως. Όσο. Ισως μπήκανε διαφορετικοί (και πιο cool) άνθρωποι στη ζωή σου, ίσως να μπαίνανε έτσι κι αλλιώς (μέσω forum, facebook, ή σε μια καφετέρια ή κλπ. κλπ.). Το blog είναι εργαλείο, μια πολύ ενδιαφέρουσα μορφή ενός ακόμη πιο ενδιαφέροντος μέσου (internet ή ιντερνέτ).

Για το αν μπορείς να μιλήσεις για όλα έχει να κάνει με την επιλογή σου να είσαι εδώ μέσα αυτό που είσαι και έξω. Θα μπορούσες να επιλέξεις το σενάριο να λέγεσαι αλλιώς και να κρύβεις την ταυτότητά σου για να βγάζεις τα εσώψυχά σου (ή τα κομπλεξ) εδώ μέσα. Τσουζ ε λάιφ που λέει κι ο ποιητής.

Προσωπικά, άλλαξα όσο θα άλλαζα και χωρίς το blog. Οχι όπως. Όσο…

(λούπα)

2. Zorba The Greek - Απρίλιος 11, 2008

«Σήκω… Argos για να δείς, τα παιδιά της Αλλαγής», που θα’ λεγε και η λαοθάλασσα. 😉

3. exiled - Απρίλιος 12, 2008

«Θα ξανάρθει, δεν μπορεί παρά μια μέρα, θα ξανάρθει!», που λέει και το παλιό τραγούδι. Κάτι μου λέει ότι την έχουμε κάνει τη συζήτηση στο παρελθόν. Να περιμένεις τηλέφωνο.


Sorry comments are closed for this entry

