jump to navigation

Δεν ξέρω Μαρτίου 26, 2008

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Αν θα πρέπει να κλάψω ή να γελάσω

thessa.jpg

Στην Θεσσαλονίκη

eyzon.jpg

Στους Ευζώνους

agrinio.jpg

Στην Δυτική Ελλάδα.

Οι τύποι στα άκρα είναι λαμπαδοφύλακες;

Advertisements

Σχόλια

1. Greek - Μαρτίου 26, 2008

Εξαρτάται από που καταγεσαι. Αν ζεις στην ξενιτιά … η λέξη πατρίδα έχει διαφορετικό νόημα. Αν ζεις στα σύνορα…τό νόημα είναι επίσης διαφορετικό. Αν ζεις στην Αθήνα, μεγαλωμένος σε μία πολυκατοικία και η ανία σε κάνει να πιστεύεις ότι το να κάψεις την Ελληνική σημαία είναι επανάσταση … τότε δύσκολα μπορείς να καταλάβεις τις σκέψεις και τις πράξεις των δύο πρώτων περιπτώσεων. Από τη στιγμή που υπάρχει κόσμος που θεωρεί τον Τσίπρα … ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ … μπορείς να κλάψεις γενικότερα και με λυγμούς για όλη την Ελλάδα και τη νεολαία της και όχι μόνο για έναν ξενιτεμένο Μακεδόνα.
Υπάρχουν κάποιοι που θα σκότωναν εάν κάποιος τους τσιμπούσε στον πισινό και υπάρχουν κάποιοι που σκοτώνονται για να βρουν κάποιον να τους τον τσιμπήσει. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει ο ένας τον άλλον διότι έχουν διαφορετικά γούστα.

2. Oneiros - Μαρτίου 26, 2008

@Argos, πρόσεξα πάντως ότι οι συγκεκριμένοι ..λαμπαδοφύλακες δε φοράνε τα τσαντάκια «μπανάνα», που φορούσαν εκείνοι που κατέστειλαν το θιβετιανό, και που συνήθως χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες ασφάλειας ή συνοδείας για κρυφή – φανερή οπλοφορία.

@Greek, από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα. Μακεδόνας είμαι κι εγώ, αγαπάω τον τόπο μου, είχα κατέβει στα συλλαλητήρια επί Μητσοτάκη – Σαμαρά για τη Μακεδονία (πριν καταλάβω τον εμπαιγμό), με πονάει που χάσαμε – δώσαμε το διπλωματικό παιχνίδι με το όνομα τόσο εύκολα και τόσο παλιά (επί Τίτο ακόμα), αλλά δε μπορώ ν’ ακούω τον Άνθιμο να τσαμπουνάει πολεμοχαρείς κορώνες (=πάτε νέοι μου να σκοτωθείτε) για το όνομα, ή μάλλον, για τις εντυπώσεις και τα ψηφαλάκια της αρχιεπισκοπικής διαδοχής.
Ο Τσίπρας, πάλι, που κολλάει;

3. Servitoros - Μαρτίου 26, 2008

Ο παππούς στην πρώτη φωτογραφία, μακεδονομάχος original δεν είναι, προφανώς δεν μπορεί να καταβάλει ότι ντυμένος ως καρναβάλι το μόνο που κάνει είναι να προσβάλλει την μνήμη των προγόνων του. Όσο για τον ανδροπρεπή Greek (τρέχουν τα μπατζάκια από πατριωτισμό), αμά συνεχίσει η πολιτιστική και οικονομική παρακμή της Μακεδονιάς με την συνεισφορά της κρατικής και τοπικής πολιτικής ελίτ, ούτε η FYROM δεν θα θέλει να μας προσεταιριστεί.

Υ.Γ. Ο κρητικός νεομακεδονομάχος Ζουράρις αντί να πήγαινε στους ευζώνους να παρελάσει, καλύτερα να πήγαινε μια βόλτα ως την Νάουσα, μπας και κάνει ένα reality check, για το ποία είναι τα πραγματικά προβλήματα της Μακεδονίας.

4. Poetic Justice - Μαρτίου 26, 2008

Δεν είναι κακό να θυμάται ένας λαός και να τιμά τους προγόνους του που δόσανε ό,τι πολυτιμότερο είχαν – τη ζωή τους – για να μπορούμε εμείς (εμού συμπεριλαμβανομένου) ανερυθρίαστα να βυσοδομούμε επί παντός επιστητού, απολαμβάνοντας μια ελευθερία που δεν μας αξίζει, στο βωμό ενός παρεξηγημένου προοδευτισμού. Όσο δε για το πόσο πατριώτης είναι ο καθένας, δεν υπάρχει καντάρι να το μετρήσει, μόνο βιώματα (παλαιά και σύγχρονα) και, εκεί που χρειάζεται, το διά ταύτα.

5. Greek - Μαρτίου 26, 2008

@ ONEIROS Ισως ο Άνθιμος λόγω ηλικίας και παρουσίας σε υψηλές θέσεις, και λόγω δυνατότητας ανταλλαγής απόψεων με πολιτικούς γνώστες της κατάστασης… να ξέρει ΠΟΛΛΑ περισσότερα από σένα και μένα. Το ότι ΔΕΝ τον πάνε οι «νταβατζήδες» και του τα χώνουν, όπως τα έχωναν στον Χριστόδουλο- Χομεινι ΔΕΝ είναι αρνητικό σημείο αντίθετα μάλιστα είναι θετικό. Ίσως επειδή αγνοείς ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται μία απίστευτη και τεράστια κομπίνα με τα εκκλησιαστικά ακίνητα που περνάνε σε μία νύχτα και ΔΩΡΕΑΝ στα χέρια των «νταβατζήδων» (βλ.ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ) οι οποίοι προτιμούν έναν αρχιεπίσκοπο με ψυχολογικά προβλήματα που κρύβεται ώστε να μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.(Ο Λαμπράκης στον Άγιο Όρος είχε σκοπό να προσκυνήσει λες;) Αυτοί ανέβασαν τον Ιερώνυμο γιατι είναι πιόνι τους και θα το έχουν σε μία γωνία την ίδια στιγμή που ΧΙΛΙΑΔΕΣ στρέμματα ΠΑΝΑΚΡΙΒΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ και εκκλησιαστικής γης θα περνάει στα χέρια τους.
Ο δε Τσίπρας κολλάει εδώ … http://macedonia-greece.blogspot.com/2007/10/blog-post_08.html
και κολλάει στο ότι προεκλογικά ανάμεσα στα 10 θέματα της ατζέντας του ήταν το συμβόλαιο γάμου για τους gay. Η Ελληνική κοινωνία ΔΕΝ είχε άλλα προβλήματα. Ούτε το Σκοπιανό υπήρχε στην ατζέντα του πασταφλώρα και των επαναστατών ψηφοφόρων του από τα Βόρεια Προάστια. Δεν κατάλαβα ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ παραπάνω από το Μακεδονικό που ΔΕΝ ΞΕΡΩ εγώ…αλλά σίγουρα ΔΕΝ ζεις στη Μακεδονία…και ΔΕΝ ξέρεις τι παίζεται ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ σε πολλά χωριά της επαρχίας εδώ στη Μακεδονία. Ούτε ξέρεις ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ τραγουδάνε σε πανηγύρια ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ σλαβικά τραγούδια του τύπου (Έλληνες σφαγείς κλπ) για την καλλιέργεια μίσους στις νεότερες γενιές.

@ SERVITORE … ως σερβιτόρος είναι λογικό να είσαι και ΑΣΧΕΤΟΣ. Το Μακεδονικό…κύριε ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ… ΔΕΝ είναι κάτι του ΜΑΚΡΥΝΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. Και στον εμφύλιο (πριν 60 χρόνια μόνο) υπήρξαν ΕΛΛΗΝΕΣ που ξαφνικά δήλωσαν ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ (σήκωσαν Βουλγαρική σημαία κλπ ) και ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί που το Ελληνικό κρατός τους θεωρεί Έλληνες αλλά ΜΙΣΟΥΝ τους Έλληνες και θα τους δώσει όπλα σε περίπτωση επιστράτευσης και που θα τους έχουμε στην πλάτη μας αντί απέναντι.Επειδή είσαι ίσως κι εσύ επαναστάτης Βορέιων Προαστίων .. ΑΣΕ το θέμα της Μακεδονίας για αυτούς που ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω και κυρίως ΑΣΤΟ στους Μακεδόνες είτε αυτοί είναι Ανθιμοι,Ψωμιάδες κλπ. Εσύ ασχολήσου με τα συμβόλαια συμβίωσης των gay που είναι πιο σημαντικά για την προσωπική σου ζωή.
Οι πόλεμοι ΔΕΝ ξεκινάνε από έναν Άνθιμο κι έναν Ψωμιάδη. Ξεκινάνε από την ΑΓΝΟΙΑ των πολιτικών και των ψηφοφόρων τους. Γιατί όταν ασχολείσαι με τους GAY και πίνεις freddo στο Κολωνάκι και τη Γλυφάδα … ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ μπορείς να ξέρεις αν οι γείτονές σου έχουν μετακινήσει στρατό στα σύνορά σου, ούτε ξέρεις αν βρέθηκαν πολλά και νέα πολεμικά όπλα σε ένα χωριό αυτονομιστών της Μακεδονίας ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Εμείς που ΖΟΥΜΕ στα σύνορα … και που έχουμε χάσει τους παππούδες μας από Βούλγαρους και Σλαβομακεδόνες… έχουμε άλλη σχέση με την ιστορία. Στο χωριό σου φέτος μοιράστηκαν φειγβολάν που γράφουν «ΘΑΝΑΤΟΣ στους Γκρέκους» ;
Όσο για τη Νάουσα … ναι έχει πολλή ανεργία. Και στην Γιουγκοσλαβία είχε πολλή ανεργία αλλά επειδή σφάχτηκαν μεταξύ τους ένα εκατομμύριο κόσμος η κατάσταση βελτιώθηκε. Πατριώτης ΔΕΝ είμαι γιατί ακόμα ΔΕΝ έχω κάνει τίποτα για την Ελλάδα. Εσύ αντί για την Ελλάδα τρέξε για τους gay γιατι και οι Σκοπιανοί και οι Τούρκοι μας αποκαλούν GAY-REEKS. O Τσίπρας πήγε στη Νάουσα άραγε πριν θέσει ως προεκλογικό στόχο το συμβόλαιο συμβίωσης των gay;

Για την παρακμή της Μακεδονίας φταίνε αυτοί που ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ , φταίνε αυτοί ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ τη Μύκονο με βίλες δισεκατομμυρίων με ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ των φορολογουμένων και φταίνε αυτοί που βγάζουν τα δις ΜΑΥΡΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ από το χρηματιστήριο κλπ στην ΕΛΒΕΤΙΑ. Κι επειδή ζεις στην ΑΘΗΝΑ όπως και η μισή Ελλάδα… καταλαβαίνεις ότι κυβέρνηση εκλέγεται από την ΑΘΗΝΑ κι όχι από τη Νάουσα των 15.000 ανέργων κατοίκων της.
5.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ που τρέχουν σαν μυρμήγκια ανάμεσα από τσιμεντένιες πολυκατοικίες… έχεις σκεφτεί ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ; Και πως πληρώνεται αυτό; Ετοιμάζεται ήδη κόμμα Μακεδόνων στη Θεσσαλονίκη… και θα καταλάβεις σύντομα που θα οδηγήσει η σαχλαμάρα και η αδιαφορία του Νότου για τον Βορρά.

6. Oneiros - Μαρτίου 26, 2008

Δεν κατάλαβα ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ παραπάνω από το Μακεδονικό που ΔΕΝ ΞΕΡΩ εγώ…
Είπα εγώ κάτι τέτοιο; Από που συνάγεται; Εγώ αναφέρθηκα στην δική μου προσωπική εμπειρία.

αλλά σίγουρα ΔΕΝ ζεις στη Μακεδονία…και ΔΕΝ ξέρεις τι παίζεται
Ποιός είσαι που θα μου πεις εμένα που ζω και τι ξέρω;
Πας φυρί φυρί για χοντρή παρεξήγηση τώρα, αλλά δε θα σου δώσω την ικανοποίηση. Αρκετά μπούχτισα ν’ ασχολούμαι με trolls, εμπάθειες, αμάθειες και κακοήθειες τις τελευταίες μέρες .-

7. Argos - Μαρτίου 26, 2008

@Greek
ο κύριος που φιλάει το χώμα, πρόεδρος Παμμακεδονικών σωματείων, θα μου προκαλούσε κλάμμα αν το έκανε όταν κατέβηκε από το αεροπλάνο. Όταν το κάνει μπροστά στις κάμερες και στην εξέδρα όπου παρελαύνει, μ’ αυτή την ιδιότητα, τότε δεν μπορώ να κλάψω.
Σε ότι αφορά στο που ζει ο καθένας ή που έχει ζήσει και τι εμπειρίες έχει, άστο για τους ανθρώπους που ξέρεις προσωπικά.Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν επίσης περίεργους ηγέτες, όπως π.χ. τον κ. Πλεύρη ή π.χ. τον κ. Αϊβαλιώτη ή…
Δεν βγαίνει έτσι άκρη με πίκληση πολιτικών θέσεων σε κάτι που εσείς οι ίδιοι χαρακτηρίζεται εθνικό, νομίζω.
Από την άλλη το να σύρουν εκπαιδευτικοί και γονείς μικρά παιδάκια σε μια παρέλαση στους ευζώνους μου προκαλεί το λιγότερο απέχθεια.
α)Δεν φταίνε σε τίποτα τα παιδάκια να γίνονται πιόνια οποιουδήποτε
β) Αυτοί οι ίδιοι που κόπτονται για αυτές τις περιοχές είχαν πάει ποτέ να δουν πως ζουν οι κάτοικοι των Ευζώνων; ή οποιασδήποτε περιοχής της Μακεδονίας, που μαστίζεται από την ανεργία;
Δεν ξέρω τι ξέρει ο κ. Άνθιμος, αλλά από ότι θυμάμαι βρέθηκε στην Θεσσαλονίκη με «περίεργες» μεθοδεύσεις. Τώρα πόσα πιο πολλά μπορεί να γνωρίζει ένας ιερέας από τον Υπουργό Εξωτερικών μιας χώρας, αυτό ελέγχεται. Άσε που στις κομπίνες που αναφέρεις, η εκκλησία δεν έιναι αμέτοχη.

8. Servitoros - Μαρτίου 26, 2008

Και στον εμφύλιο (πριν 60 χρόνια μόνο) υπήρξαν ΕΛΛΗΝΕΣ που ξαφνικά δήλωσαν ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ (σήκωσαν Βουλγαρική σημαία κλπ )
@ Ο Ελληνικός δωσυλογισμός είχε επίκεντρο την συνεργασία με τους Γερμανούς και όχι τους Βούλγαρους που ήταν πιονάκια των Ναζί. Άμα πάμε στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης, δες πρώτα τους διάφορους εθνικιστές σαν του λόγου σου που συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς και έκαναν περιουσίες κλέβοντας τις περιουσίες των εβραίων της πόλης, ή ακόμα χειρότερα περιπτώσεις τύπου φον Γίοσμα που από Γερμανοτσολιάδες μεταμορφώθηκαν σε αντιστασιακόυς μεταπολεμικά κάνοντας περιουσίες στην Τούμπα με κρατικά λεφτά. Η πλειοψηφία των αριστερών που έφυγαν με τον εμφύλιο από την Ελλάδα το έκαναν μέσω Γιουγκοσλαβίας (επίσης μη Έλληνες τους θεώρησε το ελληνικό κράτος, γεγονός που τώρα το λουζόμαστε)

@ΑΣΕ το θέμα της Μακεδονίας για αυτούς που ξέρουν πέντε πράγματα παραπάνω και κυρίως ΑΣΤΟ στους Μακεδόνες
Ως Θεσσαλονικιός και Μακεδόνας 6ης γενεάς αυτά αλλού, και προφανώς δεν σκοπεύω να με εκπροσωπούν ως Μακεδόνα ένας Κρητικός που βγάζει φράγκα πουλώντας εθνικοπατριωτισμό στην πόλη μου, ούτε και άτομα τύπου Βελόπουλου, πρόσφυγες δεύτερης και τρίτης γενίας που ξαφνικά έγιναν Μακεδόνες με προπάππου τον Μεγαλέξανδρο.

@ίτε αυτοί είναι Ανθιμοι,Ψωμιάδες κλπ.
Ο μεν Ψωμιάδης ας καθαρίσει πρώτα την Κορώνεια και τους Ταγαράδες γιατί μας βλέπω να γινόμαστε Chernobyl και μετά ας ξεκινήσει να απελευθερώσει και το Βουκουρέστι. Ο δε Άνθιμος με φιλανθρωπικό έργο μήδεν στην πόλη αντί να ασχολείτε με το τι γίνετε στα Σκόπια ας ξυπνήσει και ας δει ότι η Θεσσαλονίκη έχει γίνει η πρωτεύουσα της πρέζας και ας πράξει έργο (το ότι η εγκατάσταση του ΟΚΑΝΑ στην πόλη έχει κολλήσει και η εκκλησία κάνει την πάπια είναι ίσως το πίο απλό παράδειγμα).

@Για την παρακμή της Μακεδονίας φταίνε αυτοί που ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ,
Στανταρ, δεν ρωτάς την δημαρχάρα μας που πήγαν τα 1.5 εκατ. ευρώ, ή μήπως φταίει για την μη αποροφητικότητσ των ΚΠΣ στην Μακεδονία η Αθήνα, ασέ την μηδενική αγροτική ανάπτυξη με τις αγροτικές επιδοτήσεις να πηγαίνουν στα κατα τόπου κωλόμπαρα (τελικά αντί να μας φάνε οι λυσσαλέοι Βούλγαροι Κομιτατζήδες μας έφαγαν οι Βουλγάρες καμπαρετζούδες.

@ οσο για το σύμβολο συμβίωσης μιλάμε για τα αυτονόητα εντός της Ε.Ε., τώρα ποιος είναι κολλημένος με τους gay, εγώ; ή μήπως αυτός που σε τρεις παραγράφους επαναλαμβάνει την λέξη gay 6 φορές σε θέμα που δεν έχει καμία σχέση με αυτούς.

9. oneiro45 - Μαρτίου 26, 2008

Re Λαμόγια σκατόψυχοι !!!!!
Το μεγαλύτερο τμήμα της ΟθωμανικήςΜακεδονίας την κατέλαβε ο ελληνικός στρατός. Πρόλαβε και πήρε το μεγάλο καμμάτι γιατί ετσι εξυπηρετούσε τους Άγγλους – Γάλλους. Οι ελληνόφωνες κάτοικοι ήταν αισχρή μειοψειφία (απο τα στοιχεία του ελληνικού υπουργείου στρατιωτικών-20%).
Τώρα τι ακριβώς θέλουμε ?
Και τους γαμήσαμε τους ανθρώπους και θέλουμε να τους εξαφανίσουμε?
Καλά ρε γελοίοι !!!!
Εγω θα πάω να πολεμήσω αν χρειαστεί!!!
Ο Αιβαλιώτης και κάθε χέστης!!! όπως ο Μακεδονομάχος απο την αμερική που θα κάνει διακοπές ?!!!
Η θα διευθύνει τας επιχειρίσεις απο τα μετώπισθεν ???/
ΟΥΣΤ ρε τσογλάνια
Είσασταν οι πρώτοι στην ιστορία που στείνατε κΩΛΟ στον κάθε κατακτητή
ΠΡΩΤΑ ΕΣΕΙΣ και ματά δίνατε και τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΑΣ
ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ

10. argos - Μαρτίου 26, 2008

Αυτό είναι το τελευταίο σχόλιο που θα δεχτώ σ’ αυτό το ύφος. Διατηρώ το δικαίωμα να διαγράφω όποιο σχόλιο ξεπερνά κάποιο όριο.

11. Greek - Μαρτίου 26, 2008

ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ δεν ξέρω τι σημαίνει ακριβώς. ΠΑΣΟΚ ψήφισα πληροφοριακά. Πίσω από την ανωνυμία ο καθείς δηλώνει ότι θέλει. Όταν μιλάω για τους παππούδες μου που έφαγαν οι Βούλγαροι…λες να ήταν χιτλερικοί και χουντικοί και ακροδεξιοί;;;
Τελείς υπό σύγχυση προφανώς. Ξέρεις … στην Ελλάδα εκτός από ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ και ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ Χιτλερικούς και Σταλινικούς υπήρχαν και φυσιολογικοί άνθρωποι που ΔΕΝ σκότωσαν ποτέ κανέναν ΕΛΛΗΝΑ! Δεν είναι το 3,5% των εθνικιστών, ΔΕΝ είναι το 10% των κομμουνιστών αλλά το υπόλοιπο 80-90% των Ελλήνων που υπέστησαν την ΑΛΗΤΕΙΑ και την ΑΝΩΜΑΛΙΑ αυτών των μειοψηφιών.
Όλοι οι Μακεδόνες μαζευτήκαμε εδώ κι ο άλλος δηλώνει πιο παλιός στον χώρο από τον Βελόπουλο αρά τι; Πιο πατριώτης; Και μπορεί μερικοί…να πουλάνε βιβλία (που τυπώνουν στα Σκόπια ! Καλό , ε;) και να έχουν κάνει την πατρίδα εμπόρευμα… αλλά και πάλι είναι πιο χρήσιμοι από αυτούς που στο λεξιλόγιό τους ΔΕΝ υπάρχει αυτή η λέξη. Αν θελήσουν οι Αμερικάνοι μπορούν ΑΝΕΤΑ να μας κάνουν μία ΝΕΑ Γιουγκοσλαβία. Και οι Κρητικοί δυσαρεστημένοι είναι , και οι Μακεδόνες δυσαρεστημένοι είναι και οι Ηπειρώτες και οι Θρακιώτες το ίδιο. Ευτυχώς που ως Έλληνες όλοι έχουμε κάποιο επίπεδο κι έναν παραδοσιακό ανθρωπισμό που ΔΕΝ μας επιτρέπει να συμπεριφερόμαστε όπως οι περισσότεροι από τους γείτονές μας.
Η κίνηση αυτού του Ελληνοαμερικανού ήταν συμβολική για να ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙ στους καραγκιόζηδες που εκλέγουμε ότι πρέπει να αγαπάμε το χωμα του οποίο μας προσέφερε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ποιότητα ζωής από ΟΛΕΣ τις γειτονικές χώρες και για το οποίο αρκετές χιλιάδες ΕΛΛΗΝΕΣ πέθαναν πριν κλείσουν τα 25. Προσέξατε ότι τώρα που συζητάμε για το ΣΚΟΠΙΑΝΟ είναι εξαφανισμένοι ΟΛΟΙ οι Μακεδόνες πολιτικοί και βουλευτές; Προσέξατε ότι βάζουν τον Γιακουμάτο (!) να απαντάει για το Σκοπιανό; ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ και είναι ΘΑΥΜΑ που υπάρχουν ο Ζουραρις, ο Άνθιμος κι ο Ψωμιάδης (που εμένα μου φέρνει αλλεργία!). ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ; Που είναι οι τουλάχιστον 50 Μακεδόνες Βουλευτές;;; Το ξέρετε ότι στην Μελβούρνη το φθινόπωρο ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ 40.000 Έλληνες για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και το θέμα το έθαψαν ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ;
Στα Σκόπια παίζονται ΠΟΛΛΑ ΔΟΛΑΡΙΑ. Οι επιχειρήσεις του bUSH και του Τσένυ στην ενέργεια και στα όπλα… βιάζονται να κλείσουν το θέμα πριν την αλλαγή ηγεσίας στις ΗΠΑ. Είναι ΧΟΝΤΡΑ τα λεφτά και η αναγνώριση Μακεδονικής εθνότητας που επιδιώκουν τα ΣΚΟΠΙΑ θα σημάνει την αρχή προβλημάτων.
@SERVITORE αν ο Ζουράρις βγαίνει μπροστά είναι γιατι εσύ έχεις ΑΛΛΑ σοβαρότερα να ασχοληθείς ως Μακεδόνας οπότε βγαίνει αυτός μπροστά που είναι κατά το 1/4. Λες να μετράει η καταγωγή του ή οι πράξεις του για την Μακεδονία περισσότερο;
Ελπίζω να διαπίστωσες ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ είναι ΚΑΙ ΜΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ να είσαι πατριώτης στις μέρες μας. Αν κάποιος θέλει να εκμεταλλευτεί κόσμο και να βγάλει χρήματα έχει ΠΟΛΥ πιο εύκολα θέματα να ασχοληθεί και να έχει όλους τους «νταβατζήδες» με το μέρος του. Η Μενεγάκη βλέπεις ακούει πολύ λιγότερη κριτική από τον Άνθιμο και είναι ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΗ από αυτόν στην καλλιέργεια της βλακείας στην κοινωνία. Συμφέρει στους καιρούς μας να κάνεις την πάπια (βλέπε Αλαβάνο) παρά να βγαίνεις μπροστά για εθνικά θέματα. Συμφέρει να υπόσχεσαι ΨΕΥΔΩΣ βασικό μισθό 5000 ευρώ για να πάρεις ψήφους και αυτό να μην σου κοστίζει τίποτα Είναι αυτό που είχα αναφέρει παραπάνω ότι ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΧΟΥΦΤΩΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΟΥΦΤΩΣΟΥΝ. Υπάρχει και το θέμα της τιμής ενός ανθρώπου και φυσικά οι Μακεδόνες κατάλαβαν ότι ΔΕΝ μπορούν να εμπιστευθούν την τιμή τους σε ΑΤΙΜΟΥΣ. Και μιλούν για κόμμα Μακεδόνων.
Οσο για το τι κάνει η εκκλησία… συμφωνούμε απόλυτα … είμαι Άθεος κι ευχαρίστως θα μοίραζα την περιουσία της στους φτωχούς ΠΡΙΝ την βάλουν στο χέρι οι «νταβατζήδες». Αναφέρθηκα στους Gay διότι το κόμμα που θέλει το 20% των Ελλήνων…στην προεκλογική του ατζέντα είχε 10 θέματα εκ των οποίων το ένα ήταν οι gay κι εννοείται ότι το ΣΚοπιανό…ΔΕΝ ΗΤΑΝ και υπάρχει σχετικό Link πιο πάνω.
Προς τον ARGOS… συμφωνώ να σβήσεις το Oneiro45 .Δεν καταλάβαμε τι ακριβώς εννοεί , ποιους βρίζει και για ποιον λόγο μιλάει για 20% Ελλήνων στην Μακεδονία κάτι που είναι ψευδές επίσης.
Όσο για την παρέλαση στους Ευζώνους… ενημερωθήκατε για την υποδοχή που έτυχαν από ένα χωριό ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;;; Κι εμείς που μεγαλώσαμε με τις παρελάσεις, και φορούσαμε και ποδιές, εμείς ΄δεν είμαστε αυτοί που θεωρούμε τους εαυτούς μας ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ; Οι trendy και οι emo είναι η άποψη σας για τις νεότερες γενιές; Παρέλαση σημαίνει μνήμη δεν σημαίνει εθνικισμός.Στην απώλεια της μνήμης στοχεύουν όλα τα ιδρύματα του Soros, η Ρεπούση και οι άλλοι. Μήπως ξεχάσατε ότι τις καλύτερες παρελάσεις τις έκαναν οι κομμουνιστές; Ξεχάσατε ότι στην Κούβα … οι Δημοκρατικοί ηγέτες φοράνε άρβυλα και παραλλαγή ακόμα; Γιατί οι Έλληνες αριστεροί ΔΕΝ μιλάνε ΠΟΤΕ για τη ΚΟΥΒΑ που εδώ και 50 χρόνια επανάστασης κυβερνάται από ενόπλους , χωρίς εκλογές;;; Ξεχάσατε τα «χορευτικά» που έκαναν με τις κόκκινες σημαίες οι αριστεροί στις συγκεντρώσεις τους; Αυτή την επιλεκτική μνήμη πολεμάμε. Αυτήν τη ύπουλη προπαγάνδα που προσπαθεί να εξομοιώσει τη σφαγή 1000 Τούρκων με την σφαγή 1.000.000 Ελλήνων και να κάνει την πυρπόληση της Σμύρνης , «συνωστισμό» στο λιμάνι με φόντο «barbeque». Αυτά …sorry για το μέγεθος.
Για το Μακεδονικό … ερευνήστε το αρχείο στο http://www.macedonia-greece.blogspot.com

12. Greek - Μαρτίου 27, 2008

Παρακαλώ διαβάστε εδώ http://macedonia-greece.blogspot.com/2008/03/blog-post_23.html
ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ για να καταλάβετε ποιά είναι η διαφορά του ΥΠΕΡΘΝΙΚΙΣΜΟΥ και του πατριωτισμού των αμυνόμενων. Εξηγήστε μου μετά για ΠΟΙΟΝ λόγο η Ελληνική αριστερά ΔΕΝ λέει κουβέντα για την επιθετικότητα των ΣΚοπιανών (με τις πλάτες USA) και βρίζουν μόνο τους Έλληνες που τολμούν να υπερασπίζονται της τιμής μας στις προκλήσεις αυτές. Γιατί ΔΕΝ παίρνει θέση ο ΣΥΡΙΖΑ για το γεγονός ότι οι Σκοπιανοί ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΠΙΠΕΔΟ χρησιμοποιούν χάρτες που περιλαμβάνουν την Β.Ελλάδα; Και μιλάμε για την πλειοψηφική ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ κι όχι για το 3,5% των εθνικιστών για να ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ανόμοια πράγματα!

13. Στέργιος - Μαρτίου 28, 2008

@ Greek, πες τα χρυσόστομε!

Η ελληνική αριστερά, πιστή στους αγώνες της, σπεύδει να κατακεραυνώσει όποιον υπενθυμίζει ότι υπάρχει ελληνική μειονότητα στα Σκόπια, και από την άλλη δείχνει τρομακτική ανοχή στους φασιστο-εθνικιστές πρωθυπουργούς τού ΒΜΡΟ που υποκλίνονται μπροστά στον χάρτη της φανταστικής «Μεγάλης Μακεδονίας».
Τα εθνικά αντανακλαστικά μας έχουν τόσο ατονήσει, λες και οι γείτονές μας είναι οι Βέλγοι και οι Λουξεμβούργιοι. Έχει καταντήσει πια αυτοκτονικό!

14. Στέργιος - Μαρτίου 28, 2008

@ Servitoros, σαφώς και συμφωνώ μαζί σου για όλα όσα γράφεις για την πολιτιστική και οικονομική παρακμή τής Μακεδονίας, αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι τα πάντα είναι αλληλένδετα με το εθνικό θέμα.

Η αξιοπρέπεια δεν μετριέται μόνο σε ευρώ, αλλά και σε εθνική περηφάνια.

Η αποεπένδυση από τη Μακεδονία θυμίζει την ιστορία με τους ποντικούς που πρώτοι εγκαταλείπουν το σκάφος που βυθίζεται.

Όταν η πολιτική τού αθηναϊκού κράτους καθιστά σαφές ότι αυτό μπορεί -αν πιεστεί αρκετά- να διαπραγματευτεί και τη μάνα του την ίδια, δημιουργείται ένα συγκεκριμένο ψυχολογικό κλίμα που δεν βοηθάει καθόλου την όλη κατάσταση.

Ήδη το μισό Αιγαίο είναι γκρίζο.
Ήδη, είναι προφανές ότι στη Θράκη υπάρχει συγκυριαρχία Ελλάδας και Τουρκίας.

Βάλε τώρα με το νου σου ότι οι παππούδες μου ήρθαν στη Μακεδονία από την Κορυτσά (=σχηματικά Βόρεια Ήπειρος, στην ουσία, αναπόσπαστο οικονομικοπολιτιστικό τμήμα τής Άνω Δυτικής Μακεδονίας) το 1929, όταν πια το πήραν απόφαση ότι το αθηναϊκό κράτος δεν ήταν διατεθειμένο να υποστηρίξει το αίτημα των Βορειοηπειρωτών για αυτοδιάθεση και ένωση με την Ελλάδα, και θα διαπιστώσεις ότι το αθηναϊκό κράτος έχει μια πάγια τακτική εκχώρησης εδαφών ή/και κυριαρχίας, προκειμένου να μην κόψει το αφρόγαλα του καπουτσίνο στο DaCapo.

Οπότε, θερμή παράκληση και προς εσένα, αλλά και τον argos, να μην κοροϊδεύετε την έκφραση τής αγωνίας οποιουδήποτε Μακεδόνα για το μέλλον τής περιοχής μας, όσο άγαρμπη ή κιτς κι αν σας φαίνεται.

15. yby - Μαΐου 20, 2008

ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Real Time ΧΑ
πηγή: http://www.ANT1online.gr
Δημοσιεύθηκε: 10:12 – 18/05/08

Αίσθηση προκάλεσε η συμμετοχή, και Ελλήνων, σε εκδήλωση κατά του εθνικισμού, που οργανώνουν στα Σκόπια, αντι-εθνικιστικές οργανώσεις, και, προβάλει μεταξύ άλλων, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού των σκοπιανών.

Σε δημόσια συζήτηση, μέλη οργανώσεων, από την Ελλάδα, υποστήριξαν το δικαίωμα της ΦΥΡΟΜ να χρησιμοποιεί την ονομασία που επέλεξαν οι πολίτες της.

Στην εκδήλωση συμμετέχει και η Νεολαία του ΣΥΝ. Ο Αλέξης Τσίπρας, επικρότησε τη συμμετοχή, ωστόσο, απέφυγε να απαντήσει, εάν αυτή η πρωτοβουλία, αποδυναμώνει, τη διαπραγματευτική ισχύ της χώρας μας.


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: