jump to navigation

Ακατάλληλο κάτω των 18 Μαρτίου 7, 2008

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics, Thessaloniki.
trackback

Παρακαλούνται οι μαθητές Λυκείων-Γυμνασίων να κλείσουν τα μάτια τους. Το θέαμα είναι χυδαίο. Είναι πίνακας του βρωμιάρη Picasso και τιτλοφορείται «γυμνή γυναίκα ξαπλωμένη στην άμμο κάτω από τον ήλιο» ή κάπως έτσι (Nude Woman Lying in the Sun on the Beach) και είναι του 1932

Ο σιχαμένος ζωγράφος έβγαλε στην φόρα τα απόκρυφα μέρη της εν λόγω πόρνης και νόμισε ότι έκανε τέχνη με το να απλώσει τα γυμνά της στήθη στην άμμο και να προβάλλει το αιδοίο της διάπλατα ανοιχτό προς την μεριά του θεατή.

Δυστυχώς η σύγχρονη κοινωνία δεν καταλαβαίνει ότι με το να αναδεικνύει αυτά τα μιαρά έργα κάθε άλλο παρά διαπαιδαγωγεί τους νέους μας, νομίζω δε ότι με κάτι τέτοια πέφτουν στα ναρκωτικά και στις ακολασίες. Μέσα σε όλη αυτή την ηθική κατάπτωση, ευτυχώς υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις που φροντίζουν να προφυλάσσουν τα παιδιά μας.

Δεν έχω βραβείο να σας δώσω αλλά μπορώ να σας «απονείμω» τον χρυσό Σαμ.

golden_sam.jpg
Advertisements

Σχόλια

1. φίλιππος - Μαρτίου 7, 2008

βρωμιάρη,σιχαμένος ……..

Είστε τελείως χαζοί; Βρίζετε ένα από τους μεγαλύτερους ζωγράφους επειδή το φτωχό μυαλό σας δεν μπορεί να καταλάβει οτι η τέχνη δεν έχει όρια…..

κάτι τέτοια πέφτουν στα ναρκωτικά και στις ακολασίες.

Δηλαδή η τηλεόραση, τα περιοδικά, τα ΜΜΕ, η αστυνομία και όλα τα άλλα δεν φταίνε; ΜΟΝΟ Ο PICASSO φταίει; ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ

2. Argos - Μαρτίου 7, 2008

Ή δεν έχεις χιούμορ καθόλου ή το χιούμορ σου είναι περίεργο.
Αυτό κατάλαβες;

3. λ:ηρ - Μαρτίου 7, 2008

Λύπη αλλά όχι έκπληξη: αυτή ήταν η αντίδρασή μου όταν διάβασα την είδηση.

Κατ’ αρχήν την απόφαση για το τι θα δουν και τι δεν θα δουν τα παιδιά, θα έπρεπε να την είχαν λάβει οι γονείς τους. Είπαμε πως το σχολείο λειτουργεί in loco parentis αλλά όχι κι έτσι.

Θα περίμενε κανείς τα εξής:

1. Το Τελλόγλειο να βγάλει μια ειδική, μονοσέλιδη μπροσούρα που να περιγράφει την έκθεση.

2. Οι δάσκαλοι, να στείλουν την μπροσούρα αυτή στους γονείς μαζί με ένα έντυπο μέσω του οποίου οι γονείς να δίνουν ή να αρνούνται την συγκατάθεσή τους να επισκεφτεί το παιδί τους την έκθεση.

Απλά πράγματα. Την μέρα της επίσκεψης, όσοι μαθητές δεν έχουν συγκατάθεση των γονιών τους, τους πάμε σε κάποιο άλλο Μουσείο.

4. buzz - Μαρτίου 7, 2008

Πικάσο: Ακατάλληλο κάτω των 18 (We are not alone)

Σουρεαλιστικές ιστορίες από τη Θεσσαλονίκη.

5. greekmedianews - Μαρτίου 7, 2008

Να οριστεί επειγόντως επιτροπή έγκρισης θεαμάτων με μέλη τον Ψωμιάδη, τον Άνθιμο, τον Παπαθεμελή, τον Πιπερόπουλο και άλλα εκλεκτά στελέχη της τοπικής μας κοινωνίας…
Ωρέ, που πάμε, ωρέ!!! (Που έλεγε και ο Αυλωνίτης)
Τι να πει κανείς; Αλίμονό μας… Το ζήσαμε κι αυτό…
Καλησπέρα

ΥΓ. Όσο για το Τελλόγλειο, δεν έχει καμμία ανάμειξη… Και φυλλάδιο εξέδωσε και τις πόρτες του έχει ανοιχτές… Οι άλλοι με τις παρωπίδες έχουν το πρόβλημα…

6. argos - Μαρτίου 7, 2008

Καλησπέρα GrΜΜΕ
ωραία επιτροπή. Έχεις απόλυτο δίκιο για το Τελλόγλειο

7. Oneiros - Μαρτίου 7, 2008

Εάν μας πουν ότι οι μαθητές δεν θα βλέπουν όλες τις εικόνες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.[..] Ακόμη και το έντυπο του Τελλόγλειου μιλά για εικόνες από μπουρδέλα και τέτοια.

«Το θέμα θεωρείται λήξαν», έλεγε σήμερα το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ3. Για μένα καθόλου δεν έχει λήξει, πάντως, αν δεν παραιτηθεί ο κ. Ταπανίδης (είναι και μαθηματικός, τρομάρα του) και οι λοιποί σκοταδιστές εκπαιδευτικοί.

Φίλιππε, βρες το χιούμορ σου, ή τουλάχιστον κατάλαβε τι blog επισκέφτηκες.

8. enteka - Μαρτίου 7, 2008

το είδα πριν και στις ειδήσεις του σκάι. στην αρχή σκέφτηκα «πόσο γελοίοι είναι!», αλλά μετά σκέφτηκα «ουδέν κακό αμιγές καλού, τουλάχιστον θα ακουστεί μια αξιόλογη έκθεση – και δεν έχουμε ούτε συχνά ούτε πολλές στην πόλη».

9. Rodia - Μαρτίου 7, 2008

Τι μου θυμισες τωρα! Αναμνηση απο την παλια Θεσσαλονικη, της δεκαετιας του ’60, προδικτατορικα εννοειται, οταν ειχα παει σε μια διαλεξη περι Πικασσο -νομιζοντας οτι θα απολαυσω μια αναλυση του εργου του, κλπ.
Οποια εκπληξις! Ο ομιλητης ηταν ενας στρατιωτικος (με στολη) που εριχνε μυδρους εναντιον του ζωγραφου και ακροατηριο μερικες κυριες περασμενης ηλικιας (μαλλον νεοτερες απο τη σημερινη μου ηλικια, τοτε οι πενηνταφευγα ηταν κιολας γριες) ξανθομαλλουσες και με καλοχτενισμενους κοτσους που ακουγαν αναστεναζοντας και εκβαλλοντας διαφορα «τς τς τς».
Παρεμεινα μεχρι το τελος(!!) και οταν μου απηυθυναν το λογο «να μιλησει και η νεαρα, που ακουει προσεκτικα» ειπα οτι ολα οσα ειπωθηκαν ηταν βλακειες και απεχωρησα αφηνοντας τους αναυδους!
Το εντυπωσιακο ειναι πως τπτ (σχεδον και για ορισμενα θεματα) δεν αλλαξε τοσα χρονια…

10. petefris - Μαρτίου 7, 2008

Αμάν Ροδιά! διαβάζοντάς σε,θυμήθηκα ότι το 1966 έγινε μιά έκθεση στη Θεσσαλονίκη, από έναν σύλλογο ζωγράφων με το όνομα «Πολύγνωτος-Παιώνιος».Εκεί, άκουσα ένα σωρό καντίλια γιά τον Πικάσο που «ζωγραφίζει με την ουρά ενός γαϊδάρου» από έναν ζωγράφο που λεγόταν Αγραφιώτης.
Εχω στα χαρτιά μου οργισμένα προσχέδια μιάς αντιρρητικής επιστολης που έστειλα σε μιά εφημερίδα τότε (Μακεδονία ή Δράση), αλλά δεν δημοσιεύτηκε…
Απροπό, θυμάσαι τον χαμό με το γλυπτό του Ζογγολόπουλου, στα ίδια χρόνια; και τις δημόσιες κοροϊδίες γιά το γράφημα του Μόραλη στο πλαινό τοίχο του Πολυτεχνείου;

11. DrTeddy - Μαρτίου 7, 2008

Μιλάμε ο φίλιππος δεν παίζεται….

Ως εκπαιδευτικός είμαι αντίθετος σε οποιαδήποτε τέτοια «εγκύκλιο» που ως μόνο σκοπό έχει την όλο και μεγαλύτερη στροφή των νέων προς το μη ποιοτικό ενισχύοντας την αδιαφορία τους. Ντροπή και πάλι ντροπή!

12. Juanita La Quejica - Μαρτίου 7, 2008

Ντροπή, θυμός και θλίψη.

13. inspirat0r - Μαρτίου 8, 2008

έλεος… βασικά έλεος στο τετράγωνο… το σχόλιο του Όνειρου μου άρεσε που είπε για «σκοταδιστές εκπαιδευτικούς» και του greekmedianews που ανέφερε «εκπαιδευτικούς με παρωπίδες». πάντως είναι τελείως γτπ αυτή η κατάσταση με τους ακροδεξιούς-συντηριτικούς καθηγητές… έλεος και πάλι!

14. Zorba The Greek - Μαρτίου 8, 2008

Ωραίες οι λεπτομέρειες, φίλε, αλλά δε μας ενημερώνεις διά τα ουσιώδη: π.χ. λες «γυμνά στήθη» και δε διευκρινίζεις, natural ή με σιλικόνη; Και έπειτα διά τι ομιλείς την καθαρεύουσαν; Ακού «αιδοίον»…

Αίσχος, αίσχος.

15. argos - Μαρτίου 8, 2008

Zorba μετά την υπόθεση press-gr πρέπει να προσέχουμε πως τα λέμε…

16. Mantalena Parianos - Μαρτίου 8, 2008

Παιδιά στη Βαρκελώνη το Μουσείο Πικάσο έχει περισσότερα από 700 έργα του στη μόνιμη έκθεση.
Και επειδή οι άνθρωποι εκεί μεγαλώνουν μέσα σε τέτοια μουσεία, τα έργα τέχνης που δημιουργούν οι νέοι εικαστικοί, πολλά από τα οποία τα πωλούν στο δρόμο, δεν τα έχει ο Δάκης Ιωάννου ούτε στον ύπνο του.
Στο μουσείο Μιρό, συναντούσα συνεχώς σχολεία με τάξεις διαφόρων ηλικιών που τα παιδάκια ζωγράφιζαν αυτό πυο έβλεπαν! Αν το διαννοείστε, έκαναν ιχνογραφία με Μιρό κι εμείς εδώ ασχολούμαστε ακόμα με τον κάθε τελειωμένο γαλάζιο προϊστάμενο Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Και να μην παραιτηθεί γιαουρτώστε τον παρακαλώ.

17. urfurshlaag - Μαρτίου 8, 2008

Η ίδια ιστορία, οι ίδιοι πρωταγωνιστές, το ίδιο σκοταδιστικό κόμμα κρυμμένο από πίσω να στέλνει αχυράνθρωπους να διαμαρτύρονται για να μιλήσει πάλι ο Αδωνις για την τέχνη… η ίδια ιστορία ξανα και ξανα και ξανα

18. Kourtgeo - Μαρτίου 8, 2008

Είναι άδικο για εμάς που ζούμε σε αυτήν την πόλη να υπάρχουν ατόμα που με τις ενεργειές τους να στιγματίζουν όλους τους κατοίκους(βλέπε κ.Ταπανίδη)!! Ότι και να πω θα είναι λίγο….είμαι σκασμένος…

19. Μιλώντας για τα πάντα » Blog Archive » Όπου και να πάω η Θεσσαλονίκη με πληγώνει - Μαρτίου 8, 2008

[…] πηγή] Popularity: unrankedTags: Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Κοινωνία, […]

20. Dark Angel - Μαρτίου 8, 2008

20 points στον Φίλιππο! Και χρίζω το σχόλιο του ως το «the most hilarious comment» από καταβολής μπλογκόσφαιρας.

όου γιέα!

21. Rodia - Μαρτίου 8, 2008

30 points!
(να το βγαλουμε σε δημοπρασια)

22. harisheiz - Μαρτίου 8, 2008

60… points! Άλλες προσφορές;

23. ο Αναμοχλευτής - Μαρτίου 8, 2008

Ελάτε, ρε παιδιά…. Μια παρεξήγηση έγινε και δεν κατάλαβε ο άνθρωπος. Τι να κάνη, να πηδήξη απ’ τον τέταρτο;

Μίλα βρε Φίλιππε κι εσύ… εξήγησε στους ανθρώπους ότι τα λάθη είν’ ανθρώπινα. Εγώ θα βγάλω το φίδι απ’ τη τρύπα για πάρτη σου;

Για να λέμε την αλήθεια, συμβαίνει καμμιά φορά όταν η ανάγνωση γίνεται επιτροχάδην να μη γίνεται αντιληπτό το ακριβές νόημα, το χιούμορ να εκλαμβάνεται κυριολεκτικά, και έτσι να συμβαίνουν αυτές οι… στραβές. Μου έχει κάποτε συμβεί κι εμένα και καταντράπηκα…

Αρκεί, Φίλιππε, να έχουμε την καλή διάθεση και τη παλληκαριά να ζητάμε συγγνώμη όταν καταλαβαίνουμε το λάθος μας. Είναι το απλούστερο και το πιο ορθό που μπορούμε να κάνουμε,πρώτα για τον αυτοσεβασμό μας και μετά για τους άλλους που μπορεί να αδικήσαμε. Έτσι δείχνουμε ότι δεν είναι υποτιμημένη, πρώτ’ απ’ όλα, η δική μας νοημοσύνη κι αξιοπρέπεια.

(Τς τς τς! Κοίτα που έγινα και αυτόκλητος «ηθολόγος»…
Ποιός, εγώ!!!)

______________
Εδώ που τα λέμε κι ο Πικασσούλης ήτανε του λόγου του ένας σεξομανής, που η… μανιαμουνίασή του του άγγιζε τα όρια της παράνοιας. Σαν τον άλλονε, το Νταλί, ένα πράμα…
Εκεί άλλωστε έγκειται και η αξία του έργου τους, αφού το «κατηραμένο» το σεξουαλικό ένστικτο είναι η βάση, η κινητήρια δύναμη κάθε δημιουργίας.

Το ότι στη χώρα της πάλαι ποτέ φαιδράς πορτοκαλέας, και νυν γενικώς φαιδράς, συμβαίνουν τέτοια, ποιόν μπορεί πια να εντυπωσιάση, έστω σαν αστείο; Εδώ κάποιοι ονειρεύονται να μου επιβάλουν νόμους για την μπλογκογραφική μου δραστηριότητα από την Ελλάδα όπου είναι αυτοί, στου διαόλου τη μάνα όπου βρίσκομαι εγώ, χωρίς να σκεφτούν ότι γίνονται ρεζίλι και μόνο που διατυπώνουν μια τέτοια σκέψη, οι γραφικοί κατά φαντασίαν «παγκόσμιοι αυτοκράτορες», πλην εκ φυσικής ροπής απλοί μπάτσοι με… κληρονομικό χάρισμα.

24. tsirko - Μαρτίου 8, 2008

ε τον αλήτη τον picaso!

25. roxanred - Μαρτίου 8, 2008

Ο Πικάσο ακολούθησε τον Καβάφη και τον Σέξπιρ.Είχαν προλάβει να λογοκρίνουν εκείνους πρώτους.Εδώ ήθελε και λίγη προσπάθεια για να εντοπίσεις τη χυδαιότητα.Που να ψάχνεις στήθη μες την άμμο τώρα….

26. αλέξανδρος ανδρουλάκης - Μαρτίου 8, 2008

Μήπως ο πίνακας κρίθηκε χυδαίος επειδή δεν δείχνει τα πράγματα στη σωστή τους θέση;
Βάλε ρε άνθρωπε το κωλαράκι εκεί που πρέπει να είναι, να το δουν τα παιδιά να καταλάβουν πως βλέπουν κωλαράκι σαν αυτά στην τηλεόραση.Ψάχνε , ψάχνε τώρα στον πίνακα για να το βρεις μπορεί να ανακαλύψεις και τίποτε άλλο και…αυτό είναι πολύ επικίνδυνο.

27. tougo - Μαρτίου 9, 2008

Αυτό που με τσαντίζει περισσότερο είναι ότι υποβιβάζουμε την νοημοσύνη των παιδιών. Ακόμα και εντελώς αισχρά να ήταν(που δεν ειναι), είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιο Playboy έχουν βουτίξει(με την κάλη έννοια) από κανα περίπτερο. Οπότε απο τι ακριβώς προσπαθεί ο κύριος αυτός καθώς και οι γονείς να προφυλάξουν τα παιδια;

Μου φένεται ότι πρέπει να αρχίσουμε μια μέρα να μυράζουμε σφαλιάρες.

28. λ:ηρ - Μαρτίου 9, 2008

@greekmedianews, το ζήτημα δεν είναι να βγαλει απλώς φυλλάδιο το Τελλόγλειο. Το ζήτημα για μένα είναι ποιός αποφασίζει για το θα πάει το παιδί στην έκθεση. Πιστεύω πως την αποκλειστική ευθύνη την έχει ο γονιός. Αλλιώς ποιός; Ο εκπαιδευτικός; Μα, εκπαιδευτικός είναι κι ο κ. Ταπανίδης.

Πέρα από αυτό τίθενται και μια σειρά από άλλα ερωτήματα τα οποία σχολίαζω σήμερα στο δικό μου ιστολόγιο και επαναλαμβάνω εν συντομία εδώ:

– Η σουΐτα 347 αποτελείται από όψιμα έργα του Πικάσο. Έχουν οι μαθητές εκτεθεί σε προηγούμενη δουλειά του καλλιτέχνη ώστε να εκτιμήσουν την όψιμη;

– Στην έκθεση — όπως φαίνεται από το απαγορευτικό του κ. Ταπανίδη — πηγαίναν μαθητές από την 1η γυμνασίου ως την 3η λυκείου. Έχουν όλοι το ίδιο γνωσιακό επίπεδο για να εκτιμήσουν τα έργα; Ή τα πάμε τα παιδιά επειδή απλώς έτυχε;

– Με τους μαθητές της Δράμας, Φλώρινας, Ιωαννίνων, κτλ τί γίνεται; Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα εικαστικής μόρφωσης των μαθητών; Πού πώς;

– Γίναν τίποτα διαλέξεις και προβολές ώστε να προετοιμαστούν οι μαθητές για την έκθεση, να εκτιμήσουν τα έργα, και να μάθουν κάτι από την εμπειρία;

Κολλάμε στον Ταπανίδη και την ενέργειά του επειδή είναι εύκολος στόχος. Υπάρχει όμως ουσιαστικότερο πρόβλημα το οποίο περιγράφω με τα ερωτήματα παραπάνω.

Στέκομαι όμως και σε κάτι που έγραψε η Μανταλένα παραπάνω: «οι άνθρωποι εκεί [Βαρκελώνη] μεγαλώνουν μέσα σε τέτοια μουσεία». Αυτή η πραγματικότητα υπογραμμίζει τον ρόλο των γονιών και της οικογένειας; Πόσο συχνά βλέπει κανείς γονείς να πηγαίνουν τα παιδιά τους στα μουσεία, στην Ελλάδα; Και πόσο συχνά γίνεται αυτό σε άλλες χώρες;

Στην Ελλάδα, περισσότερο από τις χώρες που έχω επισκεφτεί κι έχω ζήσει, οι γονείς εγκαταλείπουν την εκπαιδευτική μέριμνα στο σχολείο. Από τη στιγμή λοιπόν που αφήνουμε τα παιδιά έρμαια του κάθε Ταπανίδη, δεν έχουμε περιθώριο να διαμαρτυρόμαστε όταν οι αποφάσεις του δεν μας αρέσουν.

Το να ζητούμε την παραίτηση, αποπομπή ή γιαούρτωμα του κ. Ταπανίδη είναι η εύκολη λύση. Άντε και παραιτήθηκε. Με τους χιλιάδες άλλους ομοίους του τί γίνεται; Δεν λύνεται έτσι το ζήτημα. Μόνο με ουσιαστική και δημιουργική συμμετοχή των γονιών στο εκπαιδευτικό σύστημα μπορούμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα και λιγότερα φαινόμενα σαν κι αυτό στη Θεσσαλονίκη.

29. amelie - Μαρτίου 12, 2008

Συγνωμη, αλλα δε θα επρεπε να επεμβει ο Στυλιανιδης? Εκτος αν το εκανε και δεν το ακουσα εγω. Νομιζω οτι μας διαφευγει το ποσο πραγματικα επικυνδυνο ειναι το να χειριζονται την εκπαιδευση τετοιοι ανθρωποι… Σηκωνει πολυ πλακα, σιγουρα, αλλα μετα τι? Αυτος και αλλοι τετοιοι θα συνεχισουν να ειναι εκπαιδευτικοι…
Αλεξανδρε Ανδρουλακη μαζι σου!

30. tsirissas!!! - Μαΐου 29, 2008

en eshete ipo8esi!!!!


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: