jump to navigation

Τραμπούκος του κώλου Ιανουαρίου 12, 2008

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Thessaloniki.
trackback

11/01/2008 19:32

Χτυπά το κινητό. Κλήση με απόκρυψη. Δεν το σηκώνω, έχω μάθημα.

11/01/2008 19:33

Χτυπά το κινητό. Κλήση με απόκρυψη. Έχω μάθημα, το σηκώνω.

«Ο Ζ Ζ

«Ναι» απαντάω.

«Εδώ Χ Χ. Για να μην βάλω..» παράλληλα μαζί του μιλάω και γω λέγοντας «έχω μάθημα τώρα…»

«… τον δικηγόρο μου να σε γδύσει, σταμάτα να γράφεις μαλακίες για μένα. Και που είσαι, αν με δεις στο δρόμο, αδελφούλα, άλλαξε πεζοδρόμιο, εντάξει;» και το έκλεισε.

Δυστυχώς δεν μπορούσα να του απαντήσω μπροστά σε ανθρώπους που δίδασκα, ούτε μπορούσα να τον πάρω πίσω μια και δεν έχω το κινητό του, αλήθεια ποιός σου έδωσε το δικό μου;

Έμεινα με την απορία. Γιατί άργησε τόσο; Τώρα το έμαθε; Τώρα του το είπανε;

Πως αντιλήφθηκε ότι έγραψα γι’ αυτόν μαλακίες όταν δεν είχα πουθένα το όνομά του; Μήπως δεν ήταν μαλακίες;

Πως ακριβώς θα με γδύσει, αφού καταθέσει ότι αυτός έκανε όλα όσα περιγράφονται χωρίς το όνομά του;

Τι ακριβώς θα κάνει αν δεν αλλάξω πεζοδρόμιο;

Θα το κάνει μόνος του ή με βοήθεια τρίτων;

Αφού το κάνει πως θα αποφύγει την δικαιοσύνη; Με τον ίδιο δικηγόρο που θα με γδύσει; Ελπίζω να είναι ο ίδιος που τον συμβούλεψε να μου πάρει τηλέφωνο και να με απειλήσει, αγνοώντας ότι υπάρχει και η αίτηση καταγραφής εισερχόμενων κλήσεων στις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Αίτηση που κρίθηκε απαραίτητη μετά το πρώτο δείγμα στις αρχές του χρόνου.

Αδελφούλα; Μα καλά αυτός δεν είναι που τοπαίζει άνετος και προοδευτικός; Διακρίνω κάποιο πρόβλημα;

Για να τελειώνουμε μια και καλή. Δεν είχα σκοπό να γράψω τίποτα παραπάνω από όσα έγραψα και μ’ ανάγκασε ο ίδιος με τους τραμπουκισμούς του. Προφανώς και μετά από αυτό δεν πρόκειται να γράψω τίποτα για πάρτη του αρκεί να μην με ξαναενοχλήσει. Σε ότι αφορά την μαγκιά του, είναι τζάμπα. Θα περπατάω σε όποιο πεζοδρόμιο, αυτής της πόλης θέλω. Όταν ποτέ συναντηθούμε θα δούμε τότε τι θα κάνουμε, αν και όπως τον έχω κόψει το πιο πιθανό είναι να μου το παίξει και φίλος.

Οι απειλές σου και οι τραμπουκισμοί σου έχουν καταγραφεί. Τώρα πήγαινε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Σχόλια

1. Oneiros - Ιανουαρίου 12, 2008

Εξύβριση και απειλή στο κινητό; Πρέπει να έχει πραγματικά χάσει τη μπάλα, όποιος κι αν είναι. Το μοναδικό καλό με την υποχρεωτική διατήρηση δεδομένων απ’ τις εταιρείες κινητής είναι ότι ο τραμπουκισμός over the phone έχει πλέον γίνει επικίνδυνη υπόθεση (για τους τραμπούκους)…

Ποινικός Κώδικας Άρθρο 333 – Απειλή
1. Όποιος προκαλεί σε άλλον τρόμο ή ανησυχία απειλώντας τον με βία ή άλλη παράνομη πράξη ή παράλειψη τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.
Άρθρο 361 – Εξύβριση
1. Όποιος, εκτός από τις περιπτώσεις της δυσφήμησης (άρθρα 362 και 363), προσβάλλει την τιμή άλλου με λόγο ή με έργο ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή. Η χρηματική ποινή μπορεί να επιβληθεί και μαζί με την ποινή της φυλάκισης.
Δες κι εδώ.

2. Zorba The Greek - Ιανουαρίου 12, 2008

Απειλές μέσω τηλεφώνου με απόκρυψη; Σαν φάρσες δημοτικού σχολείου μοιάζουν – δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά.

3. Στέργιος - Ιανουαρίου 12, 2008

Από τη φωτογραφία να συνάγω ότι ο θρασύδειλος εκβιαστής είναι συνασπισμίτης/ συριζιώτης;

4. Dark Angel - Ιανουαρίου 12, 2008

Χμμμμ…

5. Tyxod - Ιανουαρίου 12, 2008

Δεν ήμουνα εγώ… 🙂

6. voroso4 - Ιανουαρίου 12, 2008

Eισαι καθαρος;; ναι, τοτε κοιτα απο τους φιλους ποιος σου κανει πλακα.Οχι, τοτε αλαξε πεζοδρομιο.

7. argos - Ιανουαρίου 12, 2008

Στέργιο δεν έχει σημασία΄, σήμερα, ποιός είναι.

Tyxod το ξέρω

@ voroso4
Αν και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς με το καθαρός, ναι είμαι.
Κανένας που κάνει τέτοια πλάκα δεν είναι φίλος μου, άσε που την ξέρω την φωνή του, όπως και τον ίδιο. Πεζοδρόμιο δεν αλλάζω γιατί δεν σηκώνω τσαμπουκάδες από κανένα τραμπούκο. Μπορώ να συζητήσω, να μαλώσω, να παραδεχτώ λάθος μου. Επώνυμες απειλές, καταγεγραμμένες, δεν τις σηκώνω από κανένα.

8. Exiled - Ιανουαρίου 12, 2008

You are not alone…

9. argos - Ιανουαρίου 12, 2008

Ich Weiss

10. Γέροντας - Ιανουαρίου 13, 2008

Τελικά… δεν έχει όρια η μαλακία. Σε ποιο μπλογκ γράφεις για την πάρτη του;

11. argos - Ιανουαρίου 13, 2008

Σ’ αυτό. Μια σελίδα πίσω. Βλέπεις αυτός κατάλαβε ότι μιλάω και που μιλάω γι’ αυτόν…

12. Πάνος - Ιανουαρίου 13, 2008

Δε γνωρίζω περί τίνος πρόκειται – αλλά ο θάνατος του τραμπουκισμού είναι η δημοσιότητα!

13. kexri - Ιανουαρίου 13, 2008

Συμφωνώ με τον Πάνο.
Ο τραμπουκισμός είναι είδος χαζομάρας και βλακείας.
Όποιος έχει παντελόνια προτιμάει λύσεις και εξηγήσεις face 2 face.

14. ΠανωςΚ - Ιανουαρίου 13, 2008

Ειμαι μεγαλόσωμος και αναζητώ εργασία.
Σας κάνω κ. Αργε;

15. argos - Ιανουαρίου 13, 2008

@Πάνο
ακριβώς αυτή ήταν και η σκέψη μου. Το post που θεωρεί ότι μιλάει γι’ αυτόν σε 20 περίπου μέρες δεν διαβάστηκε ούτε από 400 άτομα. Αυτό, σε λιγότερο από 48 ώρες έφτασε τις 250 αναγνώσεις, δεν μπορώ να καταλάβω τι ήθελε να πετύχει

@Kexri
Όπως το είπες, μόνο που πρέπει να τον έχω αδικήσει και ξέρει ότι δεν τον αδίκησα, γι’ αυτ’ο και αναγνώρισε τον εαυτό του σε ένα κείμενο χωρίς κανένα απολύτως όνομα….

@ΠάνωςΚ
Όχι ΠάνωςΚ έχεις δουλειά, να γίνεις πολιτευτής…

16. Με αφορμή το μπάχαλο των ημερών… « Giorgos.biz - Φεβρουαρίου 28, 2008

[…] Τι έχει μείνει να συζητήσω μαζί σας; Όχι βέβαια τις προσωπικές μου ιστορίες. Το καινούργιο για μένα στην υπόθεση είναι το άρθρο […]

17. Press-gr / blogs / ΜΜΕ « We are not alone - Μαρτίου 6, 2008

[…] Τι έχει μείνει να συζητήσω μαζί σας; Όχι βέβαια τις προσωπικές μου ιστορίες. Το καινούργιο για μένα στην υπόθεση είναι το άρθρο […]


Sorry comments are closed for this entry

