jump to navigation

Γιατί μπαμπά; Ιανουαρίου 2, 2008

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Politics.
trackback

Εδώ και μέρες θέλω να γράψω κάτι για την ουσία της υπόθεσης Ζαχόπουλου αλλά δεν μου βγαίνει. Ότι ακούω και διαβάζω μάλλον με παραπληροφορεί παρά με ενημερώνει. Δεν είναι τυχαίο πιστεύω.

Τα σενάρια που ακούγονται πολλά, επίσημα, ανεπίσημα ημιεπίσημα, βρωμερά, τρισάθλια, αποπροσανατολιστικά. Έχω απορίες, πολλές απορίες. Απορίες που έχουν να κάνουν με την ίδια την υπόθεση, απορίες που έχουν να κάνουν με τις καταγγελίες όλων των πλευρών για ενδείξεις ατασθαλιών.
Αυτό που με κάνει να απορώ, κυρίως, είναι για το πώς αντιμετωπίζουν όλοι την υπόθεση. Ξεκινούν με την άποψη ότι ο Ζαχόπουλος έπεσε από τον 4ο από ευθιξία είτε α) για ροζ ιστορία είτε β) για οικονομικά σκάνδαλα είτε και για τα δυο και συνεχίζουν να αναπτύσσουν τις διάφορες θεωρίες τους βασιζόμενοι σ’ αυτές τις υποθέσεις.


Η αρχική μου απορία έχει να κάνει με το ποιος άνθρωπος αυτοκτονεί ή τουλάχιστον προσπαθεί να αυτοκτονήσει. Εκτός από τις περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν κάποια ψυχολογικά προβλήματα ή κάποιες ψυχικές διαταραχές, αυτοκτονούν όσοι πιστεύουν ότι από τα προβλήματά τους δεν υπάρχει καμία διέξοδος.
Θέλουν να παρουσιάσουν σαν σεξουαλικό σκάνδαλο την υπόθεση. Μα αλήθεια σε μια χώρα που ο επί πόσα χρόνια πρωθυπουργός τους ξενοπηδούσε ώσπου στο τέλος παντρεύτηκε την ερωμένη του, λέτε να κατηγορούσαμε την ηθική ενός γ.γ. Υπουργείου;

Κάποιοι ακόμα πιο τολμηροί υπαινιχθήκανε άλλα πιο βρωμερά σενάρια με σεξ. Έχω πάλι μια απορία, αυτός που ήταν τόσο ανήθικος για όσα τον κατηγορούν, θα έβρισκε την «ηθική» να αυτοκτονήσει;
Έχω φτάσει στο σημείο να απορρίπτω την εκδοχή του σεξουαλικού σκανδάλου για δυο λόγους. Πρώτον δεν μ’ ενδιαφέρει πολιτικά και κυρίως δεύτερον δεν μου κάθεται λογικά.

Τα οικονομικά σκάνδαλα

Τα «ΝΕΑ» εμφανίσανε κάποιες υποθέσεις που τις αποδίδουν στον Ζαχόπουλο και που είναι κατά την άποψή τους γκρίζες. Ο Κουράκης βγήκε με τα 7 αμαρτήματα του Ζαχόπουλου. Κανένας δεν εμφάνισε αποδείξεις. Δεν διατείνομαι ότι δεν υπάρχουν οικονομικά σκάνδαλα, διατείνομαι ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις.
Είμαι σίγουρος ότι στα περισσότερα αν όχι σε όλα υπάρχουν νομότυπες αποφάσεις. Το ΚΑΣ και οι αποφάσεις του δεν είναι ο Ζαχόπουλος αλλά ένα σωρό άνθρωποι, εξ’ άλλου ακόμα και μη σύννομες αποφάσεις να πήραν, η προσφυγή στο ΣτΕ δικαίωσε κάποιους που θεωρούσαν ότι αδικηθήκανε. Ακόμα και με τις αποφάσεις του ΣτΕ δεν στοιχειοθετείτε τίποτα εναντίον του Ζαχόπουλου.
Επίσης μια απορία που έχω είναι γιατί ενώ μιλάνε για υποθέσεις αποχαρακτηρισμού κτιρίων από τον Ζαχόπουλο δεν μας λένε σε ποιους ανήκανε τα κτίρια για να δούμε και ποιοι ωφεληθήκανε. Ονόματα δεν ξέρουμε;

Η διασπάθιση του Γ ΚΠΣ

Τι ακριβώς μπορεί να αποδείξει κάποιος όταν ο έλεγχος για τα χρήματα γίνεται και από την ΕΕ; Το πρόβλημα δεν είναι πως ξοδευτήκανε τα χρήματα αλλά πως έγιναν οι διαγωνισμοί. Δεν πρόκειται να βρεθεί τίποτα μια και από εκεί θα είναι καλυμμένοι χρόνια εξ’ άλλου τα υπουργεία ήταν καλυμμένα. Αν και εδώ υπάρχουν πάλι απορίες, δεν πρόκειται να βγει τίποτα σοβαρό.

Ο εκβιασμός

Λένε ότι το οδήγησε στην αυτοκτονία ο εκβιασμός της 35χρονης η οποία είχε κασέτες στα χέρια του και κατ’ άλλους ζητούσε 200.000€ ή το διορισμό της ή και τα δυο. Ρωτώ λοιπόν ο ηλίθιος
Μεταξύ της ζωής σας και 200.000€ ή ενός διορισμού, τι διαλέγετε;
Αυτό δεν το λέω αδιέξοδο
Από την άλλη η προφυλάκιση της 35χρονης, τόσο γρήγορα αλλά και συνάμα με πρόχειρες κατηγορίες με οδηγούν σε άλλες σκέψεις.
«Χώστην μέσα γρήγορα για να είναι εκτός κυκλοφορίας, ζόρισέ την με την φυλάκιση για να έχεις καλύτερα διαπραγματευτικά ατού».

Τι συμβαίνει;

Δεν το ξέρω και όχι μόνο δεν το ξέρω αλλά πιστεύω ότι δεν θα το μάθω και ποτέ. Σίγουρα όμως κάποιοι ξέρουν και δεν αναφέρομαι μόνο σε κυβερνητικούς. Όλα θα εξαρτηθούν από το τι θα συμφωνηθεί με την κυρία και το κράτος.

Δικές μου θεωρίες συνωμοσίας

Είμαι ένας απλός καθηγητής που αποφασίζω το 1989 να στηρίξω έναν άσημο αλλά με σημαντικό επίθετο, νεαρό δικηγόρο, στις πολιτικές του βλέψεις. Το στηρίζω, με στηρίζει, ανεβαίνει αυτός ανεβαίνω και εγώ. Δένομαι με την γυναίκα του μέσα από κοινές δράσεις και όταν αυτός κυβερνά την χώρα έρχεται η σειρά μου να πληρωθώ.
Μου δίνουν πόστο με απόλυτη εξουσία η οποία έχει εκτός από τα τυχερά και κόστος. Εξυπηρετώ τον εαυτό μου αλλά και κυβερνητικούς αξιωματούχους πάνω από μένα, ας πούμε υπουργούς ή και τον ίδιο τον πρωθυπουργό, ή τις γυναίκες τους. Αρκετές φορές με μη νόμιμους τρόπους. Στην πορεία ίσως και να γίνομαι ταμίας του κομματικού μου μηχανισμού, με το αζημίωτο. Σε όλη την διάρκεια της θητείας μου, κρατάω στοιχεία ώστε να τους έχω στο χέρι μου, είτε για να προφυλαχθώ από αυτούς είτε για να εξυπηρετηθώ με την σειρά μου. Για κάποιο λόγο αυτά πέφτουν στα χέρια τρίτου, ο οποίος αποφασίζει να εκβιάσει όχι εμένα αλλά τους παραπέρα, αποκαλύπτοντας από πού είναι τα στοιχεία. Το να κρατάς μια κυβέρνηση ή/και ένα πρωθυπουργό στα χέρια σου για αμέλεια ή πονηριά ενός γ.γ. το βρίσκω πολύ πιο σοβαρό και χωρίς way out.

Σχόλια

1. Oneiros - Ιανουαρίου 2, 2008

«Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη». Το άρθρο των Νέων που ψάχνεις είναι μάλλον αυτό. Κι επίσης, όσο κι αν μ’ αρέσουν οι Pogues, αυτή η αναφορά ταιριάζει περισσότερο στο πνεύμα του post ;-p

2. προσεχε - Ιανουαρίου 2, 2008

προσεχε…

3. GA - Ιανουαρίου 3, 2008

Ελπίζω το παραπάνω «προσεχε…» , του «προσεχε» να είναι στα πλαίσια μιας φιλικής και καλόπιστης ανησυχίας για την γενικά εύθραυστη ανθρώπινη ύπαρξη του οποιουδήποτε από εμάς – συνεπώς και του συγγραφέα του «argos»…- και όχι μια δηλωτική άλλων προθέσεων ανησυχία για την έκφραση απόψεων που ίσως πλησιάζουν παραπάνω από όσο πρέπει στην πραγματικότητα !!

4. argos - Ιανουαρίου 3, 2008

@Oneiros σ’ ευχαριστώ για το Link, ήδη το έβαλα στη θέση του όσο για την αναφορά, τι να πω, περι ορέξεως …
@ προσεχε
Και εσύ φίλε μου από το πολυτεχνείο της Αθήνας, και εσύ…

5. argos - Ιανουαρίου 3, 2008

Φίλε GA, από τα μέρη που βγάζουν τα καλύτερα παιδιά του κόσμου, σ’ ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά σε περίπτωση που το πρόσεχε ήταν απειλή, μάλλον την έκανε ατζαμής. Τα ίχνη του υπάρχουν ηλεκτρονικά.

6. Oneiros - Ιανουαρίου 3, 2008

Ατζαμής και με ορθογραφικά issues. Σ΄αυτή τη χώρα, από ανορθόγραφους, θρασύδειλους και ψηφιακά αμόρφωτους σκοταδιστές, άλλο τίποτα. You must be doing something right, πάντως, γιατί τέτοια σερπετά ξυπνάνε όταν ταρακουνάς τη φωλιά μόνο.

7. Exiled - Ιανουαρίου 3, 2008

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για το μεστό σου προβληματισμό. Λογικές οι σκέψεις σου.

8. argos - Ιανουαρίου 3, 2008

Exiled
Σ’ ευχαριστώ πολύ αλλά δυστυχώς απαντήσεις δεν θα πάρουμε. Αλήθεια είσαι εδώ ή Γερμανία; Αν είσαι εδώ να τα πούμε ρε φίλε


Sorry comments are closed for this entry

