jump to navigation

ΟΑΣΘ με ένα κλικ ποιός, που; Νοέμβριος 23, 2007

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Thessaloniki.
trackback

amea.jpg

Το άρθρο της σημερινής «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ» έχει σαν τίτλο, «www.oasth.gr. Με ένα κλικ στον προορισμό σου» και το υπογράφει ο αξιόλογος ρεπόρτερ της Φώτης Κουτσαμπάρης. Στην ουσία πρόκειται για ένα google mashup του ΟΑΣΘ και με οδηγίες πως μπορείς να πας από το ένα μέρος στο άλλο.

Πολύ καλό μόνο που έχω δυο ενστάσεις.

Πρώτη, τι να το κάνω το κλικ αν είμαι ανάπηρος. Στην φωτογραφία πάνω βλέπετε την ειδική πόρτα για αναπήρους με καροτσάκια σε ένα από τα λεωφορεία που εκτελεί το δρομολόγιο ΙΚΕΑ – ΚΤΕΛ (Νο 8), μια από τις μεγαλύτερες διαδρομές στην Θεσσαλονίκη. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, αν είσαι με καροτσάκι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις γιατί την έχουν αποκλείσει με ταινία όπως τα σημεία όπου έχει γίνει κάποιο έγκλημα. Το έγκλημα είναι ότι ο ΟΑΣΘ αφήνει αυτό το λεωφορείο να κινείται όντας προβληματικό. Αλλά ποιός νοιάζεται για τους ανάπηρους, εδώ δεν νοιαζόμαστε για όσους δεν έχουν πρόβλημα υγείας, θα νοιαστούμε και για του υπόλοιπους;

Δεύτερο δεν πας παντού! Έβαλα λοιπόν στο ευρετήριό τους ότι ήθελα να πάω από το τέρμα της Άνω Τούμπας στην Μπότσαρη με παραλία. Διάλεξα την γραμμή 14 στην Αρχική στάση στην Άνω Τούμπα και διάλεξα την την γραμμή 5 με στάση στην Μπότσαρη. Οι οδηγίες που μου έδωσε φαίνονται αν κάνετε κλικ στο παρακάτω thumbnail.

where.jpg

Μου ζητά να διασχίσω την μισή πόλη προς τα δυτικά και μετά να κάνω την ίδια περίπου απόσταση προς τα ανατολικά. Γιατί; Γιατί ο ΟΑΣΘ δεν έχει κάθετες γραμμές στην Ανατολική Θεσσαλονίκη με εξαίρεση το 30, βλέπετε δεν συμφέρει να έχουμε τέτοια γραμμή.

Για όσους δεν καταλαβαίνουν ο παρακάτω χάρτης με κόκκινο δείχνει την διαδρομή που θέλουμε και πράσινο αυτή που μας προτείνει ο ΟΑΣΘ !!!

map.jpg

Advertisements

Σχόλια

1. Erisabetsu - Νοέμβριος 25, 2007

τουλάχιστον προσπαθούν
Κύριε ΟΑΣΘ δώσε μου ένα λεωφορείο να διοργανώσω τρελά happenigns στην Θεσσαλονίκη

2. dimhap - Νοέμβριος 25, 2007

άλλος ένας που με νιώθει γαμώ το 14 μου….
και γω από εκεί από κει..μια στάση πριν το τέρμα..

3. karanti - Νοέμβριος 25, 2007

έχεις απόλυτο δίκιο!
είμαι κι εγώ κάτοικος της ανατολικής θεσσαλονίκης και όμως για να πάω πχ στον πεζόδρομο της καλαμαριάς – απόσταση ούτε 10 λεπτά με αυτοκίνητο- χρειάζεται να πάρω το 3 να κατέβω σε κάποιο σημειο της βασ.όλγας να διασχίσω κάποιο κάθετο στενάκι της να φτάσω παραλία και μετά το 5 η το 6..καλή 1 ώρα!
το θέμα είναι ότι αντι να προσπαθήσουν να λύσουν αυτά τα προβλήματα καταφεύγουν σε λύσεις εντυπωσιασμού , βλ. ανακοίνωση κάθε στάσης κάθε 3 λεπτά από γυναικεία τσιριχτή φωνή..
Διατυμπανίζουν σε κάθε ευκαιρία ότι με τα μεταφορικά μέσα της πόλης φτάνεις στον προορισμό σου ασφαλέστερα αλλά ξεχνούν να αναφέρουν ότι πρέπει να είναι η τυχερή σου μέρα για να πετύχεις το ..μέσο σε τακτά χρονικά διαστήματα!
σόρυ για το μεγάλο κείμενο. .αλλά συμπάσχω!

4. Κώστας - Νοέμβριος 29, 2007

Να και κάτι που δε ξέρετε.

Ο ΟΑΣΘ πούλησε τα παλιά λεωφορεία του – τα μπλε, αυτά με τα ξύλινα καθίσματα (γραμμές 3,5,6,κλπ) σε ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει τη συγκοινωνία του Δήμου Πατρέων. Το εισητήριο (σαν απλή πληροφόρηση/κουτσομπολιό) είναι 0,85 λεπτά για τους φοιτητές και 1,25 για τους απλούς ανθρώπους. Επίσης όταν δε δουλεύουν τα ακυρωτικά μηχανήματα (τα οποία δεν είναι του ΟΑΣΘ, αλλά του ΟΑΣΑ) ο οδηγός σκίζει με το χέρι του το εισητήριο.

Αυτός είναι ο ΟΑΣΘ:

Ο ΟΑΣΘ που μας κλέβει τα ψιλά ενώ το Μετρό μας δίνει τα ρέστα
Ο ΟΑΣΘ που πουλάει τα λεωφορεία του στους Πατρινούς και μετά λέμε οτι δεν έχουμε γραμμές για να εξοπλίσουμε τα προάστια της Θεσσαλονίκης
Ο ΟΑΣΘ που ακόμα να βάλει ιριδίζουσες λωρίδες στα εισητήρια και το προαναγγελθέν σύστημα τηλεματικής

Εγώ λεω να τον πουλήσουμε όλο τον ΟΑΣΘ, καλύτερα θα βγάλουμε περισσότερα λεφτά και θα καθαρίσει η πόλη από το καυσαέριο και τον όγκο των αραμπάδων του.

5. ελεανα παπαδοπουλου - Απρίλιος 11, 2008

καθε πρωι, 9:13 περιπου…μια χαρα ειναι το 14. ωραιος λογος να ξυπνησω για να παω δουλεια!!!!!!!!!!!!!

6. ελεανα παπαδοπουλου - Απρίλιος 11, 2008

και ο νοων…νοειτω….

7. Κορίνα - Μαΐου 16, 2008

Το πρόβλημα με τις κάθετες γραμμές το αντιμετωπίζω και εγώ. Αναγκάζομαι και παίρνω αυτοκίνητο για μία διαδρομή 15 λεπτών.

Αναφορικά με τα παλιά λεωφορεία που πουλήθηκαν στην Πάτρα, θα πρέπει να ξέρετε ότι η σύμβαση του ΟΑΣΘ επιτρέπει συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων με αποτέλεσμα, για να πάρουν καινούργια, να πρέπει να βγάλουν εκτός λειτουργίας τα παλιά.

Σχετικά με τα ΑΜΕΑ τέλος, η ταινία υπάρχει στα περισσότερα αστικά και είναι για να προστατεύει το καροτσάκι από μετακινήσεις και να μην επιτρέπει στους υπόλοιπους επιβάτες να εισέρχονται στο χώρο του. Ωστόσο, από ότι ξέρω, όσα ΑΜΕΑ αποφασίζουν να μετακινηθούν με αστικό (και λέω αποφασίζουν γιατί δεν είναι και εύκολη υπόθεση για αυτούς δυστυχώς) παίρνουν τα ειδικά διαμορφωμένα οχήματα τα οποία εκτελούν ειδικές διαδρομές και κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: