jump to navigation

Που είναι οι δημοσιογράφοι, οεο Οκτώβριος 28, 2007

Posted by argos in Άτιμη Κοινωνία, Life, Thessaloniki.
trackback

waiting_for_the_president.jpg

 

Χθες στις 6 το απόγευμα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας εγκαινίασε την έκθεση της ΕΣΗΕΜΘ αφιερωμένη στους εκδότες της πρώτης ελληνικής εφημερίδας, τους αδελφούς Μαρκίδες Πούλιου από την Σιάτιστα Κοζάνης.

Ενδιαφέρουσα ιστορία, καλαίσθητη έκθεση σε ένα όμορφο χώρο με σπάνια βιβλία από την βιβλιοθήκη της Κοζάνης, μοναδική στο είδος της στην Ελλάδα.

markides_pouliou.jpg

Ο Ατσαλάκωτος, ο Πανίκας, ο Νομάρχης Κοζάνης, ο Τσιότρας, ο Ανανίκας, το μισό προεδρείο της ΕΣΗΕΜΘ, λείπανε Αδάμ ( που τον είδα μισή ώρα νωρίτερα να αγοράζει κρέπα δίπλα από την «γιάφκα»), ο Ασπροπούλης (πιθανότατα να συμπλήρωνε το blog του) και ο Στέλλας. Από το μορφωτικό της ένωσης είδα και αναγνώρισα τους Κουτσούκο, Σκαμπαρδώνη, Κεχαγιά και Ζαφείρη.

Η συμμετοχή της συντεχνίας των δημοσιογράφων περιορίστηκε σε 5-6, εκτός των μελών των συμβουλίων τους. Ούτε καν οι πολιτιστικοί συντάκτες πήγαν.

Μήπως τους αφορούσε;

people_in_esiemth.jpg

Ήταν βέβαια και το παπαδαριό με τον οδηγό τους ο οποίος για ringtone, αντί να έχει καμιά «τη υπερμάχω..», είχε στρατιωτικό εμβατήριο.
Εντάξει μάγκα καταλάβαμε, είσαι και εσύ Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια και όποτε βρεις ευκαιρία τα γαμάς και τα τρία.

Πέρα από τα των συμμετοχών, η έκθεση αξίζει να την επισκεφθεί κάποιος. Δεν θα σας φάει πολύ χρόνο, είναι μικρή αλλά αξιόλογη.

Σχόλια

1. καπιταλιστικό κουμμούνι - Οκτώβριος 28, 2007

του άνθιμου οδηγός δεν είναι;

2. Οι πρωτοπόροι και οι απόντες - Αστέρης Μασούρας - Οκτώβριος 28, 2007

[…] τοπικοί πολιτικοί παράγοντες και παρατρεχάμενοι, και κάποιοι γραφικοί bloggers σαν και του λόγου μας. Οι δημοσιογράφοι που […]

3. Οι πρωτοπόροι και οι απόντες « Meta Journalism - Οκτώβριος 28, 2007

[…] τοπικοί πολιτικοί παράγοντες και παρατρεχάμενοι, και κάποιοι γραφικοί bloggers σαν και του λόγου μας. Οι δημοσιογράφοι που […]

4. Argos - Οκτώβριος 28, 2007

@ καπιταλιστικό κουμούνι
Ήταν σίγουρα της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης αλλά θα σου πω ψέμματα αν ήταν του Άνθιμου, μια και δεν θυμάμαι να τον είδα εκεί

5. Sotiris Koukios - Οκτώβριος 29, 2007

Ρε παιδιά τι περιμένατε; Αφού δεν ήταν εγκαίνια με σφαλιάρες, τον Βενιζελο να καταγγέλει τα οικονομικά του Γιώργου, τον Πολύδωρα νακράζει τον καραμανλή, ή την τατιάνα να έχει συνέντευξη με καμιά στριπτιζέζ.
http://www.sotiris-koukios.blogspot.com

6. asaverle - Οκτώβριος 29, 2007

5-6 δημοσιογράφοι; Και δεν λες πάλι καλά; Μα εξάλλου, τόσοι δεν είναι οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα; Οι άλλοι ασχολούνται με το αν έχεσε το βρακί της Βίσσυ ή με το αν ρεύτηκε ο Ρέμμος.

7. Δ. Ι. Ασπροπούλης - Οκτώβριος 31, 2007

Η συγκεκριμένη έκθεση, την οποία -σημειωτέον- ετοίμασε και οργάνωσε το δ.σ. του Μορφωτικού Ιδρύματος της ΕΣΗΕΜΘ είναι ΚΑΙ αξιόλογη ΚΑΙ πολύ σημαντική.
Παρεξήγησες, όμως, κάτι: Τη μόνιμη απουσία μου από ΚΑΘΕ είδους εγκαίνια. Από ΚΑΘΕ είδους γιορτή, εκτός από τη γιορτή ελάχιστων κολλητών μου.
Δηλαδή με έχεις δει σε άλλα εγκαίνια κι άλλες εκδηλώσεις για να σημειώσεις την απουσία μου από τα εγκαίνια της συγκεκριμένης έκθεσης; Δεν είναι δικαίωμά μου να θέλω να πάω μόνος μου, με την ησυχία μου, στην έκθεση, να καθίσω όση ώρα θέλω μπροστά στη Χάρτα του Ρήγα και τις πρώτες ελληνικές εφημερίδες που εκδόθηκαν στη Βιέννη, από τους αδελφούς Μαρκίδαι Πούλιου; Όπως και σε κάθε είδους έκθεση;
Γιατί θα πρέπει να τρέξω να φωτογραφηθώ με τον οποιονδήποτε επίσημο;
Και, για να το αντιστρέψω: Εσύ, για πιο λόγο πηγαίνεις σε μία τέτοια έκθεση; Είμαι σίγουρος ότι πηγαίνεις για να δεις τα εκθέματα, να τα μελετήσεις, όσο είναι αυτό δυνατόν, μέσα από τις προθήκες. Να νοιώσεις κάτι βλέποντάς τα, απέναντί σου.
Ε, αυτό θέλω κι εγώ. Και δεν πιστεύω ότι θα το έπαιρνα κατά τη διάρκεια των λαμπρών, πραγματικά, εγκαινίων.
Όσο για το Blog μου, θυσιάζω τον ύπνο μου για να το συμπληρώσω. Όπως κι εσύ, φαντάζομαι, θυσιάζεις κάποιες από τις ελεύθερες ώρες σου.
Βρε, τελικά μοιάζουμε!

Δημήτρης Ι. Ασπροπούλης

8. Argos - Οκτώβριος 31, 2007

Δεν μοιάζουμε κύριε Ασπροπούλη.
Ήμουν εκεί και δεν υπάρχω σε καμία φωτογραφία, ούτε στα πλάνα της ΕΤ3, δεν πήγα γι’ αυτό. Επέλεξα αυτή τη μέρα γιατί τις υπόλοιπες δεν έχω τον χρόνο. Είδα με την ησυχία μου την έκθεση αφού έφυγε ο πρόεδρος. Εσείς όμως είστε ο οικοδεσπότης της έκθεσης, ως μέλος του Δ.Σ. και όσο να’ναι θα έπρεπε να ήσασταν εκεί.
Όσο για το blog σας, χαλάλι σας, αρκεί όταν αναφέρεστε σε πράγματα που δεν ξέρετε προκειμένου να καλύψετε συντεχνιακά, ή άλλα συμφέροντα, να είστε πιο προσεκτικός, και αναφέρομαι στο παρακάτω κόμματι :

«Ήδη, αυτές οι ειδήσεις, υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή. Ένας απλός τεχνικός κομπιούτερ, με ένα κλικ, μπορεί να τις περάσει στο σάιτ της εφημερίδας, χωρίς να μεσολαβήσει δημοσιογράφος. Άντε να χρησιμοποιείται ένας δημοσιογράφος, για να τις αξιολογήσει…»

Και επίσης δεν έχω moderation στα σχόλια. Αλλά αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας.

9. vrypan|net|weblog » πρωτοπόροι Έλληνες δημοσιογράφοι - Οκτώβριος 31, 2007

[…] για τους έλληνες πρωτοπόρους της δημοσιογραφίας; (και εδώ) This entry was written by Panayotis, posted on 31|Oct|2007 at 15:23, filed under asides and […]

10. Δ.Ι.Ασπροπούλης - Νοέμβριος 10, 2007

Ναι, έχεις δίκιο. Δε μοιάζουμε.
Πρώτον, εγώ δεν κρύβομαι πίσω από ένα ψευδώνυμο. Δεύτερο, έχεις ένα Blog ελεύθερο σε όλους, ενώ εγώ δέχομαι επισκέψεις κατόπιν προσωπικής μου πρόσκλησης (επειδή γράφω κάποιες προσωπικές σκέψεις και το θεωρώ σπίτι μου, άρα στο σπίτι μου βάζω όποιον θέλω). Παρόλα αυτά, όμως, βλέπω ότι κατάφερες να μπεις (αλήθεια, πώς; Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, γιατί όχι μόνον μπήκες, αλλά κόπιαρες κι επικόλλησες ένα απόσπασμα. Και για μία τέτοια πράξη βρίσκομαι κατηγορούμενος).
Όλα καλά ως εδώ, αλλά για πες μου: Τι θέλω να καλύψω συντεχνιακά; Σε τι να είμαι προσεκτικός; Στο συγκεκριμένο απόσπασμα γράφω ότι αυτές οι ειδήσεις (αυτές, δηλαδή, που δημοσιεύονται στο σάιτ της εφημερίδας) υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή (δηλαδή οι δημοσιογράφοι τις έχουν γράψει στο word και υπάρχουν σε μορφή doc, ή rtf). Άρα, ένας απλός τεχνικός κομπιούτερ, με ένα κλικ (εντάξει, όχι κλικ, θέλει να σύρει τον κέρσορα του ποντικιού για να μαρκάρει το κείμενο και να πατήσει δεξί κλικ για να επιλέξει το κόπι και μετά να πάει στην ειδική φόρμα της ιστοσελίδας της εφημερίδας και να πατήσει πάλι δεξί κλικ για να κάνει paste) μπορεί να τις περάσει, χωρίς να μεσολαβήσει δημοσιογράφος. Πού είναι το λάθος;
Καθότι δεν είμαι τεχνικός κομπιούτερ, μπορεί κάπου να κάνω λάθος. Αν και δεν το πιστεύω, ό,τι μου πεις, θα το δεχτώ. Τη συντεχνιακή συμπεριφορά πού την είδες; Ίσα-ίσα, λέω ότι γι αυτήν τη διαδικασία ΔΕ χρειάζεται δημοσιογράφος. Αν δρούσα συντεχνιακά θα έλεγα ότι, για ένα drug and drop χρειάζεται η… παρουσία δημοσιογράφου.
Όσο για το moderation, φυσικά είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου -και δικαίωμά σου- να βάζω -και να βάζεις- στο σπίτι μου -σου- όποιον θέλω -θέλεις. Όπως μπορείς να σβήσεις και να εξαφανίσεις αυτό το σχόλιο. Κι αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου.

11. Argos - Νοέμβριος 11, 2007

1. Το όνομά υπάρχει στο about, σε σχόλια που δεν τα έχω σβήσει. Μπερδεύεται την ανωνυμία με την ψευδωνυμία. Δεν είδα να διαμαρτύρεστε για την π.χ. ΠΑΝΔΩΡΑ, ή αυτό γίνεται γιατί είναι συνάδελφος;
2. Το blog σας το κλείσατε πρόσφατα ύστερα από πρόβλημα που δημιουργήθηκε , μ’ αυτά που γράφατε. Ως εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε κωδικός
3. Επειδή είστε ΑΣΧΕΤΟΣ με τα της πληροφορικής και δυστυχώς παρακάτω προσπαθείτε να δείξετε πόσο σχετικός είστε, σας πληροφορώ ότι ακόμα και τώρα μπορώ να μπω στα κείμενά σας, όχι μόνο εγώ αλλά όποιος θέλει. Ο τρόπος λέγεται Google cashed. Ψάξτε, δεν είναι παράνομο.
Όσο για το συντεχνιακό, το καταλάβατε λάθος.
Ποιός σας είπε ότι η δουλειά ενός τεχνικού είναι να κάνει καταχωρίσεις;
Ποιός σας είπε ότι η δουλειά ενός δημοσιογράφου είναι πιο σημαντική από αυτή ενός τεχνικού;
Ρωτήσατε πως βγάζει ακριβώς τον μισθό του ο τεχνικός που πιστεύεται ότι πρέπει να κάνει αυτή την δουλειά και πως ακριβώς βγάζει τον μισθό του ο δημοσιογράφος που του έχει ανατεθεί αυτή η δουλειά;
Όχι δεν σας ενδιαφέρει. Γιατί; Γιατί ανήκετε στην συντεχνία των δημοσιογράφων και αυτό σας απασχολεί.
Ελπίζω να κατανοήσατε τώρα τα περι συνετχνίας

Υ.Γ drag & drop όχι drug γιατί έτσι καταλήγουμε σε άλλα συμπεράσματα για τους τεχνικούς και δεν το θέλουμε, ε;


Sorry comments are closed for this entry

